Ik heb die schroom niet...quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je timing was weer perfect met al die lapo-fobieën.
Kijk eens wat een ruimte je nu hebt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:20 schreef drakin het volgende:
Wil ik net reageren, gooit ie het topic dicht
Heel veel kilo'squote:Op dinsdag 16 december 2014 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk eens wat een ruimte je nu hebt.
Anders had niemand je post gelezen.
Wat wil je kwijt?
quote:
Wil je ook een kilo aardperen Fann? Ik heb echt kilo's van die dingen en wil er wel wat kwijt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
niet op dieet gaan hoor, anders ben je voor de rest van je leven de klos...
gewoon effe minder snoepen en verstandig eten
wat zijn aardperen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je ook een kilo aardperen Fann? Ik heb echt kilo's van die dingen en wil er wel wat kwijt.
Nee de kilo's kiwi's (had er 4, 5 uit eigen tuin) heb ik al uitgedeeld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wil iedere vrouw.
Had je maar niet zo veel moeten eten...
Krijg je van teveel aardperen etenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dikke konten zijn hip. Niets mis mee.
Is de straf dat ze die bueno's niet met ons heeft gedeeld. Karma is a bitch.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Had je maar niet zo veel moeten eten...
Familie van de zonnebloem en eigenlijk best lekker: http://www.groentenenfruit.nl/veggipedia/product/aardpeer.htmlquote:
Zijn lekker en vooral als je er een saus van maakt.quote:
Had je maar een dm moeten sturen en lief vragen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is de straf dat ze die bueno's niet met ons heeft gedeeld. Karma is a bitch.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Familie van de zonnebloem en eigenlijk best lekker: http://www.groentenenfruit.nl/veggipedia/product/aardpeer.html
Moet je die dingen schillen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn lekker en vooral als je er een saus van maakt.![]()
Ook bekent als topinamboer, knolzonnebloem of Jeruzalemartisjok.
Dat in combinatie met dat LARP'en en het wickerritueel:quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijg je van teveel aardperen eten
Nee hoeft niet, maar ik heb het wel iemand zien doen voor soep. Die deed ook maar 2 aardperen in blokjes erdoor.quote:
Is toch wel Max Havelaar Bueno?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil iemand anders nog een code voor gratis bueno? via dm geef ik de link + code voor een 3-pak of 5-pak
Hmmm... misschien dat ik het eens ga proberen... moet ik wel eerst lekkerequote:Op dinsdag 16 december 2014 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, maar ik heb het wel iemand zien doen voor soep. Die deed ook maar 2 aardperen in blokjes erdoor.
Ik stuur geen DM's (alleen aan mezelf), ik ben niet lief en ik hou niet van chocola.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:29 schreef drakin het volgende:
Had je maar een dm moeten sturen en lief vragen.
Smoelenboek-alert.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Dat in combinatie met dat LARP'en en het wickerritueel:
[ afbeelding ]
Ben jij het, Drakin?
Nee dit is met extra stukjes slaaf.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is toch wel Max Havelaar Bueno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |