Ga je naar het Polman?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:23 schreef hafcfan het volgende:
Heracles moet vanavond ook nog maar die wedstrijd boeit me dus totaal niet
Klopt. Vind de keeper ook vrij goed voor ADO. Heeft belangrijke reddingen. In de winterstop ook geen geld voor versterkingen dus een vrij uitzichtloze posititie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Alberg en Kramer kunnen er iets van. Verder is het aanklampen door hard te blijven werken en te knokken. Voor de rest kunnen ze alleen met opportunistisch voetbal vooruit en hopen ze dat Kramer de bal verlengt of Kramer 'm er zelf in schiet.
Al zag Fräser aan het begin ook gewoon dat er aankopen nodig waren. De bank is niet voor niets zo matig bezet.
Ik wens je veel sterkte in de lijdensweg tot het eind.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Vind de keeper ook vrij goed voor ADO. Heeft belangrijke reddingen. In de winterstop ook geen geld voor versterkingen dus een vrij uitzichtloze posititie.
Wat was dat geweldig zegquote:
Die staan nog net boven de streepquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wens je veel sterkte in de lijdensweg tot het eind.
Al word ik ook niet echt blij van wat mijn sympathisantenclub GAE laat zien.
Komen gewoon een goede 10 zoals Falkenburg tekort in aanvallend opzicht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die staan nog net boven de streep
Maar moeten ook gaan oppassen ja
Die keeper begint ook meer fouten te maken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komen gewoon een goede 10 zoals Falkenburg tekort in aanvallend opzicht.
Wat dat betreft is het wel enorm zonde dat die kneus loopt te schutteren bij NAC.
Scorend vermogen is wel stukken minder dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die keeper begint ook meer fouten te maken.
Gr gr
Gelukkig misschien jullie Houtkoop niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorend vermogen is wel stukken minder dan vorig jaar.
Daar was ik nooit weg van. Al was het wel beter dan pakweg Godee op de flank.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig misschien jullie Houtkoop niet.
Haha nee niemand bij jullie. I knowquote:
Voetballers winnen bijna nooit, omdat voetbal geen individuele sport is, maar het de teamprestatie is. Aldus alle schaatsers, atleten e.d.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer die Sportgala. Als Arjen dit keer weer niet wint kunnen ze beter dat circus opzoeken.
Roland en GGMM zijn het eens.
opdoeken bedoel je. Overigens wint Robben niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer die Sportgala. Als Arjen dit keer weer niet wint kunnen ze beter dat circus opzoeken.
Roland en GGMM zijn het eens.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Robben en Wust winnen vanavond
Je charme aan het verliezen Dven?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:46 schreef Dven het volgende:
10e date. Nog niet geneukt. Voor niets nieuwe bedlakens gekocht.
Wie zijn die nobody's naast Arjen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef KingRoland het volgende:
100e goal robben bayern
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee. Maar pas na de achtste date woonde m'n ex niet meer bij mij. En dat zou toch ongemakkelijk zijn. Date negen kwam het er bijna van. Maar ik heb om bepaalde redenen af moeten zeggen. Best genant eigenlijk. Was al dagen aan het feesten en m'n huis was echt een teringbende. Geen probleem want ik had toch verwacht dat het nog eventjes zou duren. Stelde ze die avond voor om naar mijn huis te gaan. Waarom ik dus nee gezegd hebquote:
Ik snap de vergelijking niet. Ik zie dit eigenlijk meer als een belediging dat hij überhaupt genomineerd staat maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zijn die nobody's naast Arjen?
Zijn er mensen die zo'n non-verkiezing volgen ja?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Laatste keer dat een voetballer won was in 1986 (!).
Epke Zonderland kan 'm dit jaar voor de vierde keer op rij winnen.
Waarom heeft jouw neger een witte kinquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dven is er weer. Leuke ondertitel trouwens.
Haarlem?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie mogen raden bij welke club R. Gullit speelde toen hij in 1986 won.
OK ik snap hetquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Maar pas na de achtste date woonde m'n ex niet meer bij mij. En dat zou toch ongemakkelijk zijn. Date negen kwam het er bijna van. Maar ik heb om bepaalde redenen af moeten zeggen. Best genant eigenlijk. Was al dagen aan het feesten en m'n huis was echt een teringbende. Geen probleem want ik had toch verwacht dat het nog eventjes zou duren. Stelde ze die avond voor om naar mijn huis te gaan. Waarom ik dus nee gezegd hebEn zij dus dacht dat het is omdat ik loog en ex er nog steeds is. Waren wel wat awkward momentjes nadien. Maar de draad weer opgepakt en daarna toch naar mijn huis gegaan. Daar begreep ze waarom ik eerst nee zei
Hoop gebeurd maar als 17-jarig schoolmeisje dat om 8 uur weer op school moest zijn terwijl het al 02.30 was, vonden we het verstandiger het toch maar even uit te stellen
Dat is van een zonnestraalquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:45 schreef Dven het volgende:
\
[..]
Waarom heeft jouw neger een witte kin
Nouja, over een klein maandje is ze 18. Schelen we alsnog 7 jaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik snap hetGelukkig weet ik dat je nog niet zo heel oud bent anders had ik dat 17 jaar wel wat minder gevonden hoor.
Ik dacht al dat hij iets te hard geschrobt had tijdens het douchen ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is van een zonnestraal
[ afbeelding ]
Volgens mij is ruud van begin jaren 60. Dus zal het PSV of Feyenoord zijn geweest. Welk van de twee durf ik niet te zeggen. Als ik moet gokken PSV. Want bij Feyenoord winnen ze echt nooit watquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
HelaasBen niet zo goed met jaartallen maar ik wist dat hij daar had gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |