Valt mee hoor :$ cousquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
das waar maar ja weenie oke doei laterrzzz
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Tc jij om lekker gevonden te worden?
Pathé arena ? Tot daarquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef Peunage het volgende:
Ik ga misschien vrijdag de Hobbit kijken in damsco.
Nee, Montelly is nog dagelijks boos omdat exposedquote:
Eleee na-chimpanseequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef Peunage het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef Landysh het volgende:
Montelly, je gedragen als een cheerleader zal er niet voor zorgen dat de mensen in dit topic je meer zullen mogen. Je bent nog steeds de bitchboy van dit topic.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Che is altijd afzijdig in bitchfights.
Jij daarentegen bent de bitch die de net afgekrabte huid onder de nagels van de wijven schoonlikt uit hoop voor een foto, goedkeuring of whatever.
mag ik hallo komen zeggen tegen je?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:14 schreef Peunage het volgende:
Paar keer bij Pathe bij de muntplein geweest. Dikke muizenplaag daar
Ja mag. Maar ik weet nog niet welke pathe precies. Laat het nog wel wetenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag ik hallo komen zeggen tegen je?
wel doen hè.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja mag. Maar ik weet nog niet welke pathe precies. Laat het nog wel weten
Ik wil nog naar Exodus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef Peunage het volgende:
dan ga ik mezelf voorstellen als je verloofde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Naturlich. Ga met een paar collega stagiairs, dus even afstemmen en shizzle wizzle.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan ga ik mezelf voorstellen als je verloofde.
Lekker, ben nu aan het luisteren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gewoon Exodus - Bob Marley luisteren :3
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan ga ik mezelf voorstellen als je verloofde.
TR gemacht!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
De farao gaat dood. Haha, gespoilerd.
Lucky Dube is ook goedquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gewoon Exodus - Bob Marley luisteren :3
Vertel hoe je je behandelt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beh. Gisteren mn haar gewassen, lijkt alsof het al een maand niet gewassen is.![]()
Nee, nog steeds nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, heb je Interstellar al gezien?
Ga het in de bios zien voordat het niet meer draait, zou ik zeggen. Echt een film die je in de bioscoop gezien moet hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet![]()
![]()
Zag net dat The Equalizer en Gone Girl op FHD ziijn
You're damn rightquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga het in de bios zien voordat het niet meer draait, zou ik zeggen. Echt een film die je in de bioscoop gezien moet hebben.
Ook eenmaal in de La Place van Rdam. Hij rende op de verwarming. Ik was echt in shock en wees ernaar. Vriendin met wie ik was gilde en ging rennenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:19 schreef Che_ het volgende:
Hele centrum van Amsterdam zit vol met muizen en ratten.
En.rotterdam met kakkerlakkenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:19 schreef Che_ het volgende:
Hele centrum van Amsterdam zit vol met muizen en ratten.
Bikkel van de vriendengroep gespotquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ook eenmaal in de La Place van Rdam. Hij rende op de verwarming. Ik was echt in shock en wees ernaar. Vriendin met wie ik was gilde en ging rennen
Jij niet bang?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ook eenmaal in de La Place van Rdam. Hij rende op de verwarming. Ik was echt in shock en wees ernaar. Vriendin met wie ik was gilde en ging rennen
Vind wzawzdb echt de lompste kreet ooit van supportersquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En.rotterdam met kakkerlakkenwzawzdb
het is Amsterdam. Daarom in nieuwbouw gaan wonen en niet oude shit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:18 schreef JanPiraat het volgende:
Dafuck ?nog nooit zoiets meegemaakt in de munt, waarom kan dit door de beugel in een Pathé
![]()
Succes met nieuwbouw in het centrumquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het is Amsterdam. Daarom in nieuwbouw gaan wonen en niet oude shit.
Je weet nog steeds niets.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lol wat. Je woont net paar dagen in damsco
Hahaha ja kan ik me in vindenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind wzawzdb echt de lompste kreet ooit van supporters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |