Je zat gisteren nog te camsexen op chatroulette...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb geen webcam drivers meer pfff
dat was in gehuurde kamerquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Je zat gisteren nog te camsexen op chatroulette...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:03 schreef Landysh het volgende:
Wie was fadadafdafa ofzo.
Btw moet zo gaan. Voel me sowieso ook lelijk vandaag.
Eckte sausage fest nu.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik, weis, xmini, Cammen @ tinychat.com/turkenopfok
alleen als er tokens gaan rollenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
dima ken jij niet één van je camsletjes uitnodigen
Wat een debiele opmerking van iemand die zelf niet eens naar de super gaat zonder haar haren of make-up te doen. Doe je dat ook om lekker gevonden te worden?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Tc jij om lekker gevonden te worden?
we kunnen wel condoom gaan rollenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
alleen als er tokens gaan rollen
Nee, was een faal die room.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Zit niemand meer in de room van Borte?
Ik was trainen, helaas Bortelysh.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:04 schreef Landysh het volgende:
Geen geslaagde tinychat vandaag. Volgende keer laat ik het maar weer aan iemand anders over.
Ja en ik heel mijn gezicht volgeplamuurd maar nog steeds een zelfvertrouwen van 0.0.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jammer, andere keer dan. Voor niets manicure, pedicure, stoombadje gedaan.
lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:40 schreef zarGon het volgende:
pwf heeft z'n shirt uitgetrokken en showt z'n torso
dames...
Dus op dit moment zonder een dame zitten er 4 kerels te kijken.naar een jongeman met ontbloot bovenlijf...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:40 schreef zarGon het volgende:
pwf heeft z'n shirt uitgetrokken en showt z'n torso
dames...
iedereen is een beetje biquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dus op dit moment zonder een dame zitten er 4 kerels te kijken.naar een jongeman met ontbloot bovenlijf...
I know you want it...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dus op dit moment zonder een dame zitten er 4 kerels te kijken.naar een jongeman met ontbloot bovenlijf...
Je bent weer lekker labiel vandaag.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat een debiele opmerking van iemand die zelf niet eens naar de super gaat zonder haar haren of make-up te doen. Doe je dat ook om lekker gevonden te worden?
Tc is om jezelf te showen om welke reden dan ook, en dat ga ik niet doen als ik mezelf er heel lelijk uit vind zien.
Overigens was het half grappend bedoeld en was ik wel even op de cam te zien en ging ik vooral weg omdat er verder maar een persoon in de chat zat. Maar denk gewoon even na voordat je praat.
aahahahahhahahquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Tc jij om lekker gevonden te worden?
Ik wilde nog een 'well that escalated quikly' plaatje opzoeken maar was te luiquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent weer lekker labiel vandaag.
Elke keer dat jij mij labiel noemt in een tegenwoord is dat voor mij een bevestiging dat ik je mond heb gesnoerd. Thanks.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent weer lekker labiel vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |