quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent weer lekker labiel vandaag.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Elke keer dat jij mij labiel noemt in een tegenwoord is dat voor mij een bevestiging dat ik je mond heb gesnoerd. Thanks.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wilde nog een 'well that escalated quikly' plaatje opzoeken maar was te lui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 plaatjes gezocht voor je hoofd.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef Landysh het volgende:
Montelly, je gedragen als een cheerleader zal er niet voor zorgen dat de mensen in dit topic je meer zullen mogen. Je bent nog steeds de bitchboy van dit topic.
Catchy nieuwe meme.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef Montelly het volgende:
well that strawberry quick slide down the escalator?
Nee, daar heeft Che al patent op...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef Landysh het volgende:
Montelly, je gedragen als een cheerleader zal er niet voor zorgen dat de mensen in dit topic je meer zullen mogen. Je bent nog steeds de bitchboy van dit topic.
Hoeveel piemels heb je afgewerkt vandaag?quote:
Nee. Als ik zie hoe je ook op KB reageerde weet ik gewoon je hebt je dag niet, reageert dan enigszins labiel, dus ga ik er niet op in.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Elke keer dat jij mij labiel noemt in een tegenwoord is dat voor mij een bevestiging dat ik je mond heb gesnoerd. Thanks.
Che is altijd afzijdig in bitchfights.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, daar heeft Che al patent op...
uit hoop voor een foto, goedkeuring of whatever.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Che is altijd afzijdig in bitchfights.
Jij daarentegen bent de bitch die de net afgekrabte huid onder de nagels van de wijven likt
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef Landysh het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Che is altijd afzijdig in bitchfights.
Jij daarentegen bent de bitch die de net afgekrabte huid onder de nagels van de wijven schoonlikt uit hoop voor een foto, goedkeuring of whatever.
Maar jij hebt nooit je dag bby gurrrrrl.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jjullie reageren altijd af op mij, terwijl ik elke dag mn dag niet heb.
Ik ben gewoon aardig. Ga ga.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
He Hobbitquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef Peunage het volgende:
[..]Haha dat waardeer ik, maar helaas geen ron burgundy :cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 plaatjes gezocht voor je hoofd.
En dat reageer je weer af op mij dus kom niet huilen vrindquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
das waar maar ja weenie oke doei laterrzzzquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En dat reageer je weer af op mij dus kom niet huilen vrind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |