Lol, zo lust ik er ook nog wel een paar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:54 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ze vragen zelf om geld hé. Ze kunnen ook gewoon failliet gaan.
Dat heeft weinig zin. De VS heeft ook goede zaken en ook daar wonen prima burgers. Alleen het imperialisme en de zogenaamde vrijheid en mensenrechten die ze ook schenden maken het lachwekkend. Daarbij kun je leuk geld lenen maar dan moet er een leider geplaatst worden die precies doet wat de VS wil. Dit in tegenstelling tot China die het land leeg rooft maar van de politieke agenda minder problemen maakt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Gewoon massaal amerika boycotten, doe ik al. Ik roep bij deze ook op dat iedereen dat gaat doen, of ben ik nu *slik* de vijand!
Democratiequote:Op zaterdag 20 december 2014 14:52 schreef Cherna het volgende:
[..]
Iedere keer hetzelfde liedje. Levenslang aan het infuus van het IMF met de daarbij behoorde eisen zoals de zogenaamde hervormingen(democratie). Het imperialisme. Het geld verdwijnt in de pockets van corrupte leiders en het volk kan het uitzoeken.
Je was mijn vijand al hoor, BG.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Gewoon massaal amerika boycotten, doe ik al. Ik roep bij deze ook op dat iedereen dat gaat doen, of ben ik nu *slik* de vijand!
Wie zijn wij om te bepalen dat andere landen een democratie moeten hanteren. Daarbij is het maar de vraag of dat overal werkt. Eigenlijk gek. Je dwingt landen een democratie te hanteren. Is dat een vorm van vrijheid? Wie maakt die keus?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Democratie![]()
Gewoon luisteren naar je leider en je bek houden.
Niemand dwingt Oekraïne tot lenen bij het imf hoor. Je kunt ook gewoon failliet gaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:12 schreef Cherna het volgende:
[..]
Wie zijn wij om te bepalen dat andere landen een democratie moeten hanteren. Daarbij is het maar de vraag of dat overal werkt. Eigenlijk gek. Je dwingt landen een democratie te hanteren. Is dat een vorm van vrijheid? Wie maakt die keus?
Kan wel zijn, en in rusland lopen ook wel boeven rond, maar toch zie ik geen andere opties meer dan amerika volledig te boycotten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:00 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin. De VS heeft ook goede zaken en ook daar wonen prima burgers. Alleen het imperialisme en de zogenaamde vrijheid en mensenrechten die ze ook schenden maken het lachwekkend. Daarbij kun je leuk geld lenen maar dan moet er een leider geplaatst worden die precies doet wat de VS wil. Dit in tegenstelling tot China die het land leeg rooft maar van de politieke agenda minder problemen maakt.
Dit is erg kort door de bocht maar dat snap je hoop ik toch ook wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niemand dwingt Oekraïne tot lenen bij het imf hoor. Je kunt ook gewoon failliet gaan.
Bovendien ben ik het verward door je gebruik van het woord 'we'. Hoezo dwingen we Oekraïne de democratie op? Oekraïne was voor de crisis al een parlementaire democratie, zij het een slecht functionerende.
De vraag was meer bedoeld om je voluit te laten zeggen wat je dacht. Ik ben het niet met je eens namelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:20 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dit is erg kort door de bocht maar dat snap je hoop ik toch ook wel.
De bevolking in dat land maakt dan de keus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:12 schreef Cherna het volgende:
[..]
Wie zijn wij om te bepalen dat andere landen een democratie moeten hanteren. Daarbij is het maar de vraag of dat overal werkt. Eigenlijk gek. Je dwingt landen een democratie te hanteren. Is dat een vorm van vrijheid? Wie maakt die keus?
Land leent geld van buitenlandse overheden, bedrijven, instanties --> Land heeft geen geld meer om de schulden terug te betalen --> land kan failliet gaan en niet betalen (Argentinie) of aankloppen bij IMF.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:55 schreef Cherna het volgende:
[..]
Lol, zo lust ik er ook nog wel een paar.
Wat doe je hier op FOK dan, de helft van je computer komt waarschijnlijk uit Amerika.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Die komt gewoon uit China hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:27 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat doe je hier op FOK dan, de helft van je computer komt waarschijnlijk uit Amerika.
Dat komt in ieder geval niet uit Ruslandquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:12 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Rara waar de techniek vandaan komt. Of de chips. Of de andere helft van de hardware.
Nutteloos feitje: 95% van de nieuwe techniek in de Soviet-Unie in de jaren '80 was gestolen uit het buitenland.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt in ieder geval niet uit Rusland
Ze kopieerden ook gewoon alles, van de Concorde (Tupolev-144) tot de Space Shuttle (Buran).quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:15 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Nutteloos feitje: 95% van de nieuwe techniek in de Soviet-Unie in de jaren '80 was gestolen uit het buitenland.
mwaa dat valt wel mee hoor. Maar ze maken het wel beter in ieder geval. Iets wat Nederland niet erg lukt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze kopieerden ook gewoon alles, van de Concorde (Tupolev-144) tot de Space Shuttle (Buran).
Nee hoor, frankrijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:27 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat doe je hier op FOK dan, de helft van je computer komt waarschijnlijk uit Amerika.
Wat is Rusland's ASML dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:23 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
mwaa dat valt wel mee hoor. Maar ze maken het wel beter in ieder geval. Iets wat Nederland niet erg lukt.
Je hoeft het niet met mij eens te zijn. Geen punt. Maar tegen dit soort uitspraken is geen enkele discussie mogelijk. Alleen magere Hein zul je ooit ontmoeten en voor de rest hoef je inderdaad niets.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
De vraag was meer bedoeld om je voluit te laten zeggen wat je dacht. Ik ben het niet met je eens namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |