Je mag best wat later instappen. Kijk even waar je nu zit qua duurloop en haak daar in ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 19:22 schreef D. het volgende:
Even wat advies gevraagd
Ik train nu (met Renate) van 5 naar 10km.
Voor als ik hiermee klaar ben heb ik een van 5 naar 15 liggen.
Omdat ik al op 10 zit, later instappen, of gewoon vooraan beginnen?
verder heb ik een advies voor je... niet miepen maar.....quote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, kwestie van gewoon wachten en intussen zo goed mogelijk voor mezelf zorgen. Ooit ga ik er vast goed in worden
Ik denk dat ik pijll ga voorstellen dat knuffeltherapie heel goed is tegen winterdips
Oooooooh echt? Ik ga checken! waar?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:39 schreef YUR het volgende:
Ruim 2500 gratis foto's van de Meeuwen MakrelenloopEn ik sta er samen met Mr.Q. op
Wij een Focus.quote:
Wij ook Focus. Al 12 jaar dezelfdequote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wij een Focus.
Hebben we alle Ford rijders nu gehad.
We hebben er ook nog een van de VW-groep (niet de Lamboquote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wij een Focus.
Hebben we alle Ford rijders nu gehad.
Ok...komt ie dan....quote:Op woensdag 17 december 2014 19:58 schreef Quoi het volgende:
Flauwe grappen moeten gemaakt worden, dus kom maar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....sorry....F means you're fucked
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ok...komt ie dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....sorry....Sterker nog, eigenlijk heb ik nog steeds een fiets-tas. Die is een stuk goedkoper.
Sowieso zijn de doseringen vitamine D in de supplementen die te koop zijn bij de drogist verwaarloosbaar. Maar ik ben een scepticussssquote:Op woensdag 17 december 2014 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Na al dat geneuzel over vitamine D en zo. Ik werk in een kelder en heb dus eigenlijk, nu ik er over nadenk, al 3 dagen geen daglicht meer gezien. Nou heb ik nergens last van, maar echt goed voor m'n vitamine D is het natuurlijk ook niet.
Zou het zin hebben om extra vitamine D te slikken, of zou dat alleen nut hebben wanneer je echt klachten hebt? Wat zijn de klachten van een tekort überhaupt?
Ja nou, ik dus ookquote:Op woensdag 17 december 2014 20:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sowieso zijn de doseringen vitamine D in de supplementen die te koop zijn bij de drogist verwaarloosbaar. Maar ik ben een scepticussss
Ik denk dat het zeker wel zin heeft om, gedurende de wintermaanden, een supplement te slikken, ook als je er op het eerste gezicht geen last van hebt.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Na al dat geneuzel over vitamine D en zo. Ik werk in een kelder en heb dus eigenlijk, nu ik er over nadenk, al 3 dagen geen daglicht meer gezien. Nou heb ik nergens last van, maar echt goed voor m'n vitamine D is het natuurlijk ook niet.
Zou het zin hebben om extra vitamine D te slikken, of zou dat alleen nut hebben wanneer je echt klachten hebt? Wat zijn de klachten van een tekort überhaupt?
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef Quoi het volgende:
Over de foto's op de Meeuwen en Makrelen website:
"Als je per sé een origineel wilt hebben, dan kan dat, dan moet je maar even mailen en vertellen welke foto je hebben wilt. Kun je er fotobehang van laten maken en je partner verrassen met jouw beeltenis levensgroot aan de muur in de slaapkamer. Vlug, ga kijken!"
Dat maakt het extra tof dat ik met jouw meneer op de foto staquote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef Quoi het volgende:
"Als je per sé een origineel wilt hebben, dan kan dat, dan moet je maar even mailen en vertellen welke foto je hebben wilt. Kun je er fotobehang van laten maken en je partner verrassen met jouw beeltenis levensgroot aan de muur in de slaapkamer. Vlug, ga kijken!"
Meestal moet je dik betalen voor foto's, nu krijg je er zelfs extragratis humor bij.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef Quoi het volgende:
Boven je bed?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat maakt het extra tof dat ik met jouw meneer op de foto sta
Gewoon ook naar een zonnig eiland gaan in de herfst, heb je geen supplement nodigquote:Op woensdag 17 december 2014 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
En de winter!!! Daar had ik het net met Murmeli over.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewoon ook naar een zonnig eiland gaan in de herfst, heb je geen supplement nodig
Als ik die ene foto van jullie twee in meervoud op behang laat drukken kan ik nooit meer slapenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:23 schreef YUR het volgende:
[..]
In jullie slaapkamer natuurlijk, gekkie
Das ook weer niet de bedoeling he...quote:Op woensdag 17 december 2014 20:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als ik die ene foto van jullie twee in meervoud op behang laat drukken kan ik nooit meer slapen
We zijn net terugquote:Op woensdag 17 december 2014 20:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewoon ook naar een zonnig eiland gaan in de herfst, heb je geen supplement nodig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |