Ik ook. Maar echte dips worden daar niet door tegengehouden. Stomme dipschquote:
Truequote:Op woensdag 17 december 2014 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echte dips worden daar niet door tegengehouden. Stomme dipsch
Ja, kwestie van gewoon wachten en intussen zo goed mogelijk voor mezelf zorgen. Ooit ga ik er vast goed in wordenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:45 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
True...helaas. Hopen op de tijd van weer meer zon
SPOILER: Bonusplaat met twee FOK!'ers voor de prijs van éénOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef Hinder het volgende:
Ah, er is dus wel bewijs dat ik zondag in Spijkenisse was.
[ afbeelding ]Kijk' em shinenSPOILER: Bonusplaat met twee FOK!'ers voor de prijs van éénOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest even uitvergroten voor de 2e Fok!er, maar die is ook gespot
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Onze salontafels zijn elke maand weer een nieuw projectje van mevr T, van boomstammen, kringloopwinkel, kisten met wieltjes, etc. Niet echt iets voor mijn poezelige voetjes.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:28 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Misschien de salontafel .
Die van ons is kniehoogte en staat ook nog eens bij de tv!
Ik zie alleen meneer Mquote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Kijk' em shinen![]()
Moest even uitvergroten voor de 2e Fok!er, maar die is ook gespot
ik een Ford Territoryquote:
Je mag best wat later instappen. Kijk even waar je nu zit qua duurloop en haak daar in ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 19:22 schreef D. het volgende:
Even wat advies gevraagd
Ik train nu (met Renate) van 5 naar 10km.
Voor als ik hiermee klaar ben heb ik een van 5 naar 15 liggen.
Omdat ik al op 10 zit, later instappen, of gewoon vooraan beginnen?
verder heb ik een advies voor je... niet miepen maar.....quote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, kwestie van gewoon wachten en intussen zo goed mogelijk voor mezelf zorgen. Ooit ga ik er vast goed in worden
Ik denk dat ik pijll ga voorstellen dat knuffeltherapie heel goed is tegen winterdips
Oooooooh echt? Ik ga checken! waar?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:39 schreef YUR het volgende:
Ruim 2500 gratis foto's van de Meeuwen MakrelenloopEn ik sta er samen met Mr.Q. op
Wij een Focus.quote:
Wij ook Focus. Al 12 jaar dezelfdequote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wij een Focus.
Hebben we alle Ford rijders nu gehad.
We hebben er ook nog een van de VW-groep (niet de Lamboquote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wij een Focus.
Hebben we alle Ford rijders nu gehad.
Ok...komt ie dan....quote:Op woensdag 17 december 2014 19:58 schreef Quoi het volgende:
Flauwe grappen moeten gemaakt worden, dus kom maar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....sorry....F means you're fucked
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ok...komt ie dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....sorry....Sterker nog, eigenlijk heb ik nog steeds een fiets-tas. Die is een stuk goedkoper.
Sowieso zijn de doseringen vitamine D in de supplementen die te koop zijn bij de drogist verwaarloosbaar. Maar ik ben een scepticussssquote:Op woensdag 17 december 2014 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Na al dat geneuzel over vitamine D en zo. Ik werk in een kelder en heb dus eigenlijk, nu ik er over nadenk, al 3 dagen geen daglicht meer gezien. Nou heb ik nergens last van, maar echt goed voor m'n vitamine D is het natuurlijk ook niet.
Zou het zin hebben om extra vitamine D te slikken, of zou dat alleen nut hebben wanneer je echt klachten hebt? Wat zijn de klachten van een tekort überhaupt?
Ja nou, ik dus ookquote:Op woensdag 17 december 2014 20:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sowieso zijn de doseringen vitamine D in de supplementen die te koop zijn bij de drogist verwaarloosbaar. Maar ik ben een scepticussss
Ik denk dat het zeker wel zin heeft om, gedurende de wintermaanden, een supplement te slikken, ook als je er op het eerste gezicht geen last van hebt.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Na al dat geneuzel over vitamine D en zo. Ik werk in een kelder en heb dus eigenlijk, nu ik er over nadenk, al 3 dagen geen daglicht meer gezien. Nou heb ik nergens last van, maar echt goed voor m'n vitamine D is het natuurlijk ook niet.
Zou het zin hebben om extra vitamine D te slikken, of zou dat alleen nut hebben wanneer je echt klachten hebt? Wat zijn de klachten van een tekort überhaupt?
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef Quoi het volgende:
Over de foto's op de Meeuwen en Makrelen website:
"Als je per sé een origineel wilt hebben, dan kan dat, dan moet je maar even mailen en vertellen welke foto je hebben wilt. Kun je er fotobehang van laten maken en je partner verrassen met jouw beeltenis levensgroot aan de muur in de slaapkamer. Vlug, ga kijken!"
Dat maakt het extra tof dat ik met jouw meneer op de foto staquote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef Quoi het volgende:
"Als je per sé een origineel wilt hebben, dan kan dat, dan moet je maar even mailen en vertellen welke foto je hebben wilt. Kun je er fotobehang van laten maken en je partner verrassen met jouw beeltenis levensgroot aan de muur in de slaapkamer. Vlug, ga kijken!"
Meestal moet je dik betalen voor foto's, nu krijg je er zelfs extragratis humor bij.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef Quoi het volgende:
Boven je bed?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat maakt het extra tof dat ik met jouw meneer op de foto sta
Gewoon ook naar een zonnig eiland gaan in de herfst, heb je geen supplement nodigquote:Op woensdag 17 december 2014 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
En de winter!!! Daar had ik het net met Murmeli over.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewoon ook naar een zonnig eiland gaan in de herfst, heb je geen supplement nodig
Als ik die ene foto van jullie twee in meervoud op behang laat drukken kan ik nooit meer slapenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:23 schreef YUR het volgende:
[..]
In jullie slaapkamer natuurlijk, gekkie
Das ook weer niet de bedoeling he...quote:Op woensdag 17 december 2014 20:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als ik die ene foto van jullie twee in meervoud op behang laat drukken kan ik nooit meer slapen
We zijn net terugquote:Op woensdag 17 december 2014 20:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewoon ook naar een zonnig eiland gaan in de herfst, heb je geen supplement nodig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
1 2 | [b]Datum - [url=http://www.marathon.nl]Leiden Marathon (Leiden)[/url][/b] [*] Corniel - 42,195km |
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar dat is dus buitenlandse zon..? Ik heb dit jaar alleen maar nederlandse zon gehad, en ben nog steeds aardig bruin op me armen. In de zomer vraagt iedereen altijd : Ben je op vakantie geweest? En dan zeg ik nee ik werk gewoon.. Ik was dit jaar zelfs bruiner dan iemand die na Spanje was geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:53 schreef xMissi het volgende:
tuinbouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Nog een tijd weg, maar de Leiden Marathon is wel altijd een mooi evenement. Zeker na de aanpassing dat het 1 ronde is geworden een veel mooier parcours ook volgens mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef Corniel het volgende:
Wat er verder in de planning komt weet ik niet, maar hij moet van de emmer-lijst:
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:53 schreef xMissi het volgende:
[..]
Maar dat is dus buitenlandse zon..? Ik heb dit jaar alleen maar nederlandse zon gehad, en ben nog steeds aardig bruin op me armen. In de zomer vraagt iedereen altijd : Ben je op vakantie geweest? En dan zeg ik nee ik werk gewoon.. Ik was dit jaar zelfs bruiner dan iemand die na Spanje was geweest
Ik word bijna niet bruin. Super-lichte huid en ik smeer me altijd goed in, dus dat wil niet echt. Dit was inderdaad van de buitenlandse zon, van de NL'se zon hoef ik ook niks te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in NL heb ik ook geen tijd om aan het zwembad of het strand te liggen. Dus ach.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Yep vaste planten (op)kweken en na de bloemenveilingen sturen of klanten / tuincentra etc.. I like it.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah oke dan snap ik het wel, maar als je een paar weken bij ons komt werken in de zomer word je wel bruin hoor! Ook als je je insmeerd. Alleen dan duurt het wat langerquote:Op woensdag 17 december 2014 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik word bijna niet bruin. Super-lichte huid en ik smeer me altijd goed in, dus dat wil niet echt. Dit was inderdaad van de buitenlandse zon, van de NL'se zon hoef ik ook niks te verwachtenMaar in NL heb ik ook geen tijd om aan het zwembad of het strand te liggen. Dus ach.
Het is een mooi parcours. Een groot deel ervan heb ik als training inmiddels gelopen.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:55 schreef DeeBee het volgende:
Nog een tijd weg, maar de Leiden Marathon is wel altijd een mooi evenement. Zeker na de aanpassing dat het 1 ronde is geworden een veel mooier parcours ook volgens mij.
Ik weet het, maar ik heb in de vier (of drie, want het ging pas 'mis' na km 29) ook weer niet zoveel tijd verloren. Als ik de man met de hamer 10 km later was tegengekomen dan ik deed was ik in 3:02 gefinisht,quote:Ik vond je poging van het weekend erg dapper trouwens, soms is het nodig om te gokken en kan je ook verliezen! En de 'vorm van de dag' en omstandigheden kunnen ook erg veel uitmaken hoe succesvol een marathon is... Maar ik zou misschien toch ook wel een paar dingen aanpassen hier en daar, want normaal is een marathon op 28 km nog amper 'begonnen' om het maar zo te zeggen. Zelfs 10 km later de man met de hamer dan is het nog een flinke strijd om relatief snel naar de finish te komen.
Als het 25 graden is ga ik mijn doel voor de dag echt wel bijstellen, no wories. Veel mensen zijn bang om op hun bek te gaan, om het te proberen, en dat is zonde. Je leert het meeste van zelf dingen doen. Ook als ze niet zo uitpakken als je wilt. Bij ons op het werk hebben een hele afdeling die zich bezig houdt met interne opleidingen, en daar hangt een poster: FAIL: First atempt in learning. Normaal ben ik niet zo van de tegeltjeswijsheden, maar deze is spot on zoals ze dat aan de andere kant van het kanaal zeggen.quote:Dit jaar was het flink warm tijdens de Leiden Marathon, hopelijk komend jaar weer wat meer voorjaarsweer, dan is het er prima lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |