quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Even gecheckt, die van 1 januari is dat. Maar behalve een ander papiertje, merk ik niet zo heel veel verschil
Ah mooiquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:26 schreef McTwente het volgende:
[..]
Komt helemaal goed!
Morgen de laatste training, meehobbelen met het langzamere groepje. En dan rust tot zondag.
Vandaag kwam ook mijn Salomon handheld "bidon" binnen. Precies op tijd om morgen te testen tijdens de training en zondag eventueel te gebruiken.
Ja, diequote:
Volgens mij ook niet. Als het morgen bevalt neem ik deze fles mee in plaats van de belt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Ah mooiIk moet ff kijken hoe het zit met waterposten. Dan weet ik wat ik mee moet/kan nemen.
Zover ik kan zien geen drinkposten. Even zien of ik dan m'n belt of rugzak meeneem.
Evy geprobeerd, maar die kon mij niet aanquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:16 schreef Corniel het volgende:
@D.:Wat klinkt ze onbereikbaar, die Renate.
Al gaat mijn voorkeur uit naar Evy.
[ afbeelding ]
lagen ze buiten?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:21 schreef hatsaflats het volgende:
En appels na de training zijn chill
Leuke blog!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Gogo83 het volgende:
Goed bezig Liesje, Quoi, Hats en vast ook nog anderen die ik vergeet!
Voor de geļnteresseerden: http://stasera.nl/hardlopen-de-winter/
Evy is een zoetsappige muts. Om mee te lopen vond ik Renate stukken fijner.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Evy geprobeerd, maar die kon mij niet aan
Renate is meer 'mijn ding'
Jij moe? Kan dat? Je komt de laatste dagen nog steeds hyper overquote:Op woensdag 17 december 2014 06:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuke blog!
Ik kan ook niet zo goed tegen de winter. Ook vooral moe, en daar word ik dan weer sip van. Heb mijn lamp maar weer aangezet, dus hopelijk over een week weer een beetje aanspreekbaar
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:44 schreef Quoi het volgende:
Liesje![]()
Hier ook een jompeltje. Ik ging in mineur naar de training toe en kom er nu met een big smile vandaanTóch met eigen groep meegetraind; die gingen lekker rustig. Longen uit mijn lijf gehoest, maar geen benauwdheid whatsorever yeah
Anderhalf uur weer op de tellert!
Zo stond ik vanmorgen op. Het regent, het waait, donker en ontstoken tandvlees. Sla wel overquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef Guard het volgende:
Mijn zin om vanavond te gaan was weggeregend op de fiets naar huis.
Morgen nieuwe kansen
Haha! Ik ben moe van mezelf dan, hihihiquote:Op woensdag 17 december 2014 07:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jij moe? Kan dat? Je komt de laatste dagen nog steeds hyper over
[..]
hier nog zo eentje.quote:Op woensdag 17 december 2014 06:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuke blog!
Ik kan ook niet zo goed tegen de winter. Ook vooral moe, en daar word ik dan weer sip van. Heb mijn lamp maar weer aangezet, dus hopelijk over een week weer een beetje aanspreekbaar
Sterkte met je tandvlees. Heb je dat vaker?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Zo stond ik vanmorgen op. Het regent, het waait, donker en ontstoken tandvlees. Sla wel over
Runkeeper gaat daar wel relaxed mee om, next workout is tomorrow.
VitD slik ik ook. Het hele jaar door, maar nu extra.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier nog zo eentje.
Vit d, lamp en bach bloesem
je hebt verschillende bloesems, deze haalt de scherpste kanten eraf om ervoor te zorgen dat de depressieve gevoelens niet de overhand hebbenquote:Op woensdag 17 december 2014 08:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
VitD slik ik ook. Het hele jaar door, maar nu extra.
Bach bloesem is kalmerend toch? Of krijg jij echt stress van de winter?
Ah! Handig!quote:Op woensdag 17 december 2014 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt verschillende bloesems, deze haalt de scherpste kanten eraf om ervoor te zorgen dat de depressieve gevoelens niet de overhand hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |