abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147636526

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 1% gewijzigd door Devv op 17-12-2014 10:35:36 ]
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:26:33 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147636703
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:03 schreef Guard het volgende:

[..]

55 uur per week werken zou ik alleen doen als ik zelfstandig ondernemer was.
Ik denk dat daar je grootste probleem ligt, en niet in de activiteiten die je wil ondernemen buiten werktijd...
Dat dus :Y Pas er echt mee op, zeker als je nu het gevoel hebt dat je op bent. Zo begon het bij mij en nu zit ik al 5 maanden thuis met een burn-out :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147636714
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Een vriend(in) die afstudeert in december is per definitie een luie slampamper die er veel te lang over gedaan heeft. Het is dus terecht dat je hem/haar dat laat voelen door gewoon te gaan trainen. Je hebt maar een leven, dus laat je niet leiden door het waardeloze ritme van een ander.

Mijn training ging zojuist trouwens zo kut dat ik 'm afgebroken heb.
Jij mag dus niet op mijn afstudeer-verjaardag-baan-14maandentelatehousewarming-borrel komen :6
pi_147636841
Poging 3... ooit gaat het lukken om hem in de WLWW te krijgen:

1
2
[b]7 juni 2015 - [url=http://www.marathonamersfoort.nl/]Marathon Amersfoort (Amersfoort)[/url][/b]
[*] McTwente - HM

Edit: alle loopjes van afgelopen weekend staan er ook nog in, zie ik...

Edit 2: even een quote zodat Devv een melding krijgt:

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:21 schreef Devv het volgende:

[ Bericht 18% gewijzigd door McTwente op 16-12-2014 14:46:37 ]
pi_147636984
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat dus :Y Pas er echt mee op, zeker als je nu het gevoel hebt dat je op bent. Zo begon het bij mij en nu zit ik al 5 maanden thuis met een burn-out :')
Tja het is niet geheel vrijwillig, dat PhD project moet gewoon af. Maar na 1 april stop ik weer met mijn fulltime baan daarnaast en kan ik me volledig op het onderzoek richten.

Maar goed jullie hebben me overtuigd, borrel it is, en morgen dan naar de andere training. Ik zal iig heeeel blij zijn als deze week voorbij is :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147637173
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:26 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Jij mag dus niet op mijn afstudeer-verjaardag-baan-14maandentelatehousewarming-borrel komen :6
Daar meen jij helemaal niks van. Ik stel voor dat je me toch vraagt, liefst meerdere malen op een bedelende toon, en dat ik dan zeg dat ik helaas niet kan.
pi_147637202
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:29 schreef McTwente het volgende:
Poging 3... ooit gaat het lukken om hem in de WLWW te krijgen:
[ code verwijderd ]

Edit: alle loopjes van afgelopen weekend staan er ook nog in, zie ik...
Tis handig dat je de OP (gedeeltelijk) quote, dan krijgt de TS een melding dat je gequote hebt. Niet iedereen leest alle posts.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_147637239
Sorry McTwente, ik moet dan denk ik over je verzoek heengelezen hebben? Heb de rest wel verwerkt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147637332
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb de rest wel verwerkt.
Waarvoor nog dank :)
pi_147637500
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:40 schreef Guard het volgende:

[..]

Tis handig dat je de OP (gedeeltelijk) quote, dan krijgt de TS een melding dat je gequote hebt. Niet iedereen leest alle posts.
Done! Bedankt voor de tip.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Sorry McTwente, ik moet dan denk ik over je verzoek heengelezen hebben? Heb de rest wel verwerkt.
Nee, hij stond niet in het vorige topic. Ik kijk maar af en toe in de OP en zag nu dat deze nog niet toegevoegd was, verzoek stond in twee opeenvolgende topics. Maar dan al een aantal topics geleden. Dus excuses zijn niet nodig, je hebt geen verzoek van mij gemist.
pi_147637555
Ik ga het zo bijwerken. Komt goed.
pi_147637889
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:40 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik klik dat soort meldingen altijd ongelezen weg, dus als je dat soort dingen bij mij doet: ik zie het niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 16 december 2014 @ 15:07:58 #13
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147638212
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:59 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik klik dat soort meldingen altijd ongelezen weg, dus als je dat soort dingen bij mij doet: ik zie het niet.
Dit ja, zeker als ik een tijdje niet achter m'n laptop heb gezeten. Dikke kans dat ik de quote dan allang mobiel heb gezien.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 16 december 2014 @ 15:10:00 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_147638293
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:59 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

je kunt t ook inschakelen in je opties
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_147638379
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

je kunt t ook inschakelen in je opties
Opties... Dat moet ik opzoeken. Want dan kan ik het dus uitschakelen ook.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_147638558
Ik heb besloten van een belachelijke rit naar de Arbo-dienst (Enkhuizen-Almere :') ) maar iets leuks te maken. Hardloop spullen mee en op de terugweg een rondje Oostvaardersplassen. Mij krijgen ze niet gek en overspannen ben ik toch al. :+
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 16 december 2014 @ 15:57:17 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_147639803
*O* Ik krijg een nieuwe Garmin *O*

De software in mijn 210 was helemaal van het padje af, van de winkel waar ik 'm gekocht had kreeg ik geen enkele reactie (Runstore.eu :{ ).. was nl. 2 dagen voordat ik 'm twee jaar had en dus volgens mij garantie.
Toen Garmin gemaild, mocht 'm opsturen en nu bericht dat ik 'n nieuwe krijg *O* (moet alleen even wachten, even niet op voorraad).

*blij*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_147639979
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:57 schreef E.T. het volgende:
*O* Ik krijg een nieuwe Garmin *O*

De software in mijn 210 was helemaal van het padje af, van de winkel waar ik 'm gekocht had kreeg ik geen enkele reactie (Runstore.eu :{ ).. was nl. 2 dagen voordat ik 'm twee jaar had en dus volgens mij garantie.
Toen Garmin gemaild, mocht 'm opsturen en nu bericht dat ik 'n nieuwe krijg *O* (moet alleen even wachten, even niet op voorraad).

*blij*
*O* Dat is nu wat ze service noemen! *O*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_147640245
Die runstore.eu daarentegen, weinig service.
Maar een snelle google leert ook dat die meer webshops hebben, ledvoordeel.eu bijvoorbeeld.
En dat allemaal vanuit een 3 kamer appartement in Tilburg...
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:14:44 #20
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_147640411
runstore is idd echt dieptriest... Gewoon geen enkele reactie op mails.. niet via contactformulier en niet via een klantenservice mailadres :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 16 december 2014 @ 16:21:47 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_147640626
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:12 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Opties... Dat moet ik opzoeken. Want dan kan ik het dus uitschakelen ook.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs en dan bij overig
Today is life -

Dale Carnegie
pi_147640670
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:21 schreef Ynske het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/user/edit_prefs en dan bij overig
En weer verlaat een tevreden klant het pand...

Het was alweer een paar topics geleden :+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 16 december 2014 @ 16:25:26 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_147640729
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:23 schreef McTwente het volgende:

[..]

En weer verlaat een tevreden klant het pand...

Het was alweer een paar topics geleden :+
?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:26:25 #24
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_147640759
Finkers. Specifiek het deel waarin hij verkoper van kussentjes is.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:38:27 #25
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147641169
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:26 schreef Wolve000 het volgende:
Finkers. Specifiek het deel waarin hij verkoper van kussentjes is.
Verkoopt u ook kussentjes?
- goedemiddag!
Verkoopt u ook kussentjes?
- waarmee kan ik u van dienst zijn?
Verkoopt u nou kussentjes of niet?
- nou, we hebben ze wel, maar we verkopen ze nooit.
Waarom niet?
- wij hebben 2 kleuren en de bijenkorf hier tegenover heeft maar liefst 5 kleuren

En weer verlaat een tevreden klant het pand.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')