Aardig, aardig. Heb wel besloten op het moment mijn studie aan de kant te zetten en in februari weer te beginnen. Gesprekken met de psych hebben echt wel geholpen, maar het kwartje valt te laat, dus dit jaar nog 45 punten halen lukt niet meerquote:
No no no no. It's;quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"no"
"I wasn't wearing any"
Jammerquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, aardig. Heb wel besloten op het moment mijn studie aan de kant te zetten en in februari weer te beginnen. Gesprekken met de psych hebben echt wel geholpen, maar het kwartje valt te laat, dus dit jaar nog 45 punten halen lukt niet meer
Doorgaan had veel meer tijd en geld gekostquote:
Hm, okeequote:Op dinsdag 16 december 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doorgaan had veel meer tijd en geld gekost
Ik baal ook hoor, beetje het idee dat ik mijn leven verneukquote:
Als je de motivatie maar hebt om de boel later weer op te pakken, hoef je nu niet te balen. Alleen even genieten nuquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik baal ook hoor, beetje het idee dat ik mijn leven verneuk
Feestje met mezelfquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je de motivatie maar hebt om de boel later weer op te pakken, hoef je nu niet te balen. Alleen even genieten nu
quote:
*bedoeningquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:35 schreef aeque het volgende:
Wordt nog een drukke bedoeling die meet.
Een valentijnsdag meet?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
VA, wil je bij de meetinfo zetten dat 't 't weekend van 14 en 15 februari wordt?
klinkt als een prima weekendquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:49 schreef Dqod het volgende:
Je bent zelf een bedoening ;s
Gvd, alsof ik weer in vorig weekend ben beland man
Ik wordt heel knuffelig van wietquote:
It fucking wasquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
klinkt als een prima weekend
Iets zegt me dat je voorlopig niet graag in een potje plastquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
It fucking was
Hopelijk binnenkort nog eens weer naar een teknoparty. Of een goaparty, ook fijn
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je voorlopig niet graag in een potje plast
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik plas sws niet graag in potjes, daar doe ik wel andere dingen mee :$
Valentijnsdagquote:
sowieso altijd al een confrontatie geweest, bahquote:
Ik vind de commerciele bende gewoon poep..quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sowieso altijd al een confrontatie geweest, bah
OMG!quote:
Ja, precies. Ik word persoonlijk veel blijer van een romantisch gebaar op een andere dag dan op een speciale dag voor de liefdequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
Idd. Een speciale dag om je liefde voor iemand te tonen.
JE HOUDT TOCH GVD ELKE DAG VAN IEMAND OF NIET
Dus dat. Het voelt ook gewoon zo vies geforceerd dan. A la "het moet maar, want het is valentijn"quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik word persoonlijk veel blijer van een romantisch gebaar op een andere dag dan op een speciale dag voor de liefde
Precies.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat. Het voelt ook gewoon zo vies geforceerd dan. A la "het moet maar, want het is valentijn"
Geen greintje spontaniteit
Precies, spontaan iets doen is veel leuker ipv dat het van je verwacht word.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
Idd. Een speciale dag om je liefde voor iemand te tonen.
JE HOUDT TOCH GVD ELKE DAG VAN IEMAND OF NIET
Kom vegtequote:
Oh?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
we zijn allemaal lekker frusti merk ik
Kom maar halenquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom vegte
Ik wil wel chocola nu trouwens, uit liefde voor mij. Wie gunt het me :$
Ja, nu ben ik weldegelijk frusti, jaquote:
Ja als iemand alleen een simpel kaartje stuurt oid...quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat. Het voelt ook gewoon zo vies geforceerd dan. A la "het moet maar, want het is valentijn"
Geen greintje spontaniteit
Nee man, net uit de douchequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
we zijn allemaal lekker frusti merk ik
Je krijgt er een jointje bijquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik weldegelijk frusti, ja
"KOM MAAR HALEN" ZEGT IE DAN
Ik kreeg nooit kaartjesquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ja als iemand alleen een simpel kaartje stuurt oid...
Anders kan je het alsnog hartstikke spontaan en origineel en romantisch maken...
Hangt er gewoon een beetje vanaf met wie
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben geen slijmbal, ik uit mijn gevoelens gewoon makkelijk
Hmmm, so so temptingquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je krijgt er een jointje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |