Aardig, aardig. Heb wel besloten op het moment mijn studie aan de kant te zetten en in februari weer te beginnen. Gesprekken met de psych hebben echt wel geholpen, maar het kwartje valt te laat, dus dit jaar nog 45 punten halen lukt niet meerquote:
No no no no. It's;quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"no"
"I wasn't wearing any"
Jammerquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, aardig. Heb wel besloten op het moment mijn studie aan de kant te zetten en in februari weer te beginnen. Gesprekken met de psych hebben echt wel geholpen, maar het kwartje valt te laat, dus dit jaar nog 45 punten halen lukt niet meer
Doorgaan had veel meer tijd en geld gekostquote:
Hm, okeequote:Op dinsdag 16 december 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doorgaan had veel meer tijd en geld gekost
Ik baal ook hoor, beetje het idee dat ik mijn leven verneukquote:
Als je de motivatie maar hebt om de boel later weer op te pakken, hoef je nu niet te balen. Alleen even genieten nuquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik baal ook hoor, beetje het idee dat ik mijn leven verneuk
Feestje met mezelfquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je de motivatie maar hebt om de boel later weer op te pakken, hoef je nu niet te balen. Alleen even genieten nu
quote:
*bedoeningquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:35 schreef aeque het volgende:
Wordt nog een drukke bedoeling die meet.
Een valentijnsdag meet?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
VA, wil je bij de meetinfo zetten dat 't 't weekend van 14 en 15 februari wordt?
klinkt als een prima weekendquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:49 schreef Dqod het volgende:
Je bent zelf een bedoening ;s
Gvd, alsof ik weer in vorig weekend ben beland man
Ik wordt heel knuffelig van wietquote:
It fucking wasquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
klinkt als een prima weekend
Iets zegt me dat je voorlopig niet graag in een potje plastquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
It fucking was
Hopelijk binnenkort nog eens weer naar een teknoparty. Of een goaparty, ook fijn
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je voorlopig niet graag in een potje plast
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik plas sws niet graag in potjes, daar doe ik wel andere dingen mee :$
Valentijnsdagquote:
sowieso altijd al een confrontatie geweest, bahquote:
Ik vind de commerciele bende gewoon poep..quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sowieso altijd al een confrontatie geweest, bah
OMG!quote:
Ja, precies. Ik word persoonlijk veel blijer van een romantisch gebaar op een andere dag dan op een speciale dag voor de liefdequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
Idd. Een speciale dag om je liefde voor iemand te tonen.
JE HOUDT TOCH GVD ELKE DAG VAN IEMAND OF NIET
Dus dat. Het voelt ook gewoon zo vies geforceerd dan. A la "het moet maar, want het is valentijn"quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik word persoonlijk veel blijer van een romantisch gebaar op een andere dag dan op een speciale dag voor de liefde
Precies.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat. Het voelt ook gewoon zo vies geforceerd dan. A la "het moet maar, want het is valentijn"
Geen greintje spontaniteit
Precies, spontaan iets doen is veel leuker ipv dat het van je verwacht word.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
Idd. Een speciale dag om je liefde voor iemand te tonen.
JE HOUDT TOCH GVD ELKE DAG VAN IEMAND OF NIET
Kom vegtequote:
Oh?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
we zijn allemaal lekker frusti merk ik
Kom maar halenquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom vegte
Ik wil wel chocola nu trouwens, uit liefde voor mij. Wie gunt het me :$
Ja, nu ben ik weldegelijk frusti, jaquote:
Ja als iemand alleen een simpel kaartje stuurt oid...quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat. Het voelt ook gewoon zo vies geforceerd dan. A la "het moet maar, want het is valentijn"
Geen greintje spontaniteit
Nee man, net uit de douchequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
we zijn allemaal lekker frusti merk ik
Je krijgt er een jointje bijquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik weldegelijk frusti, ja
"KOM MAAR HALEN" ZEGT IE DAN
Ik kreeg nooit kaartjesquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ja als iemand alleen een simpel kaartje stuurt oid...
Anders kan je het alsnog hartstikke spontaan en origineel en romantisch maken...
Hangt er gewoon een beetje vanaf met wie
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben geen slijmbal, ik uit mijn gevoelens gewoon makkelijk
Hmmm, so so temptingquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je krijgt er een jointje bij
Gaat in 2015 dan helemaal goed komenquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kreeg nooit kaartjes
/teenage issues
No, plz don'tquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat in 2015 dan helemaal goed komen
Ja, blabla, moet ik een emmer halen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Een middag fokken zonder jou is gewoon niet hetzelfde
Oh ja, ik heb nog een chocoladeletter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom vegte
Ik wil wel chocola nu trouwens, uit liefde voor mij. Wie gunt het me :$
Hehehehequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, blabla, moet ik een emmer halen?
Omnomnomquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb nog een chocoladeletter.
Zorg maar dat ik niet achter je adres komquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
No, plz don't![]()
ZUNNE MOOIE HALLMARKKAART MET GELUIDJE GODNONDEJU KEIGOAF
Mag ik een kusje op je vurigheid geven?quote:
Waarom moest ik hier om lachen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zorg maar dat ik niet achter je adres kom
EN GLITTERSquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
No, plz don't![]()
ZUNNE MOOIE HALLMARKKAART MET GELUIDJE GODNONDEJU KEIGOAF
Jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik een kusje op je vurigheid geven?
Omdat ik hilarisch benquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik een kusje op je vurigheid geven?
[..]
Waarom moest ik hier om lachen?
Nomquote:
quote:
En nog gevuld speculaasquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe
This girl's on fire
[..]
Omnomnom
OMG I'm jellyquote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMG I'm jelly
K ga wel tosti eten uit protest
Bijna klaarquote:
Ik kwijlde er een beetje vanquote:
Zonder dat je hele tosti een natte bende werd?quote:
Snap ik. Misschien mag je de emmer wel even lenen van rival.quote:
Ja, want ik kan dat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zonder dat je hele tosti een natte bende werd?
Vindt buur vast niet erg. Hoop ikquote:
Ik zal je moeten aanbidden als godinquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik. Misschien mag je de emmer wel even lenen van rival.
[..]
Ja, want ik kan dat.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal je moeten aanbidden als godin
Ja, raar. Ik voel me supervrolijk en chagrijnig tegelijkquote:
Technoquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
It fucking was
Hopelijk binnenkort nog eens weer naar een teknoparty. Of een goaparty, ook fijn
Vrolijk over het 1 en chagrijnig over het andere.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, raar. Ik voel me supervrolijk en chagrijnig tegelijkHoe dan
Chagrijnig omdat ik nu al weken matig slaap. Vrolijk omdat mijn leven gewoon heerlijk gaatquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrolijk over het 1 en chagrijnig over het andere.
En dat laatste is het belangrijkste he.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Chagrijnig omdat ik nu al weken matig slaap. Vrolijk omdat mijn leven gewoon heerlijk gaat
Ja, jawel. Maar nu heb ik die emoties door elkaar. En dat is raar. Dat voelt echt heel raar. Ik wil iedereen knuffelen en doodslaan tegelijk. Zegmaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat laatste is het belangrijkste he.
Dan komt dat slapen vast ook wel weer goed.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jawel. Maar nu heb ik die emoties door elkaar. En dat is raar. Dat voelt echt heel raar. Ik wil iedereen knuffelen en doodslaan tegelijk. Zegmaar.
Gelukkig is 14 februari nog een end wegquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jawel. Maar nu heb ik die emoties door elkaar. En dat is raar. Dat voelt echt heel raar. Ik wil iedereen knuffelen en doodslaan tegelijk. Zegmaar.
Nou kom maar dan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wie ik zou knuffelen en wie ik zou doodslaan, jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig is 14 februari nog een end weg
Ik hoop op een knuffel dan maarquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wie ik zou knuffelen en wie ik zou doodslaan, ja
Maassilo vorig weekendquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maassilo vorig weekend
Kierewiet I was
Ook helemaal niet meer aan gedacht dat jij in roffa zat. Sorry manquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]In de buurt zijn en niks zeggen? Wat is deze?
Officieël geen roffa maar 10 minuten metro en ik zit in het centrum.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook helemaal niet meer aan gedacht dat jij in roffa zat. Sorry man
Volgende keer dat ik die kant op ga en wausen laat ik t je weten
Ook prima tochquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Officieël geen roffa maar 10 minuten metro en ik zit in het centrum.
'S ochtends?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook prima toch
Begin v.d terugweg was wel fucked up tho
Net erachter gekomen dat m'n foon dus was gejat, dus wij weg. Hebben we nog fucking lang in de fucking kou op de metro moeten wachten.
Dat is niet fijn while under the influence. But we made it. 10 uur thuis hehehe
We waren met z'n tweeenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
'S ochtends?
Als je met 2 personen was geweest had je eventueel bij mij kunnen crashen.Meer ruimte heb ik niet.
Als je het van te voren had gezegd had het makkelijk gekund.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
We waren met z'n tweeen
Nja, zullen we de volgende keer wel zien dan. Geen idee met wie ik dan ga of dat ik alleen ga of wat dan ook
Maar 's ochtends ja. Mja, daar zijn zondagen voor; brak zijn
Will let you know next time ;Dquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je het van te voren had gezegd had het makkelijk gekund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:55 schreef Dispuutstrutje het volgende:
wil iemand even de ballen van mijn scharrel amputeren en ze vervolgens in de gracht smijten?
Hij stond gisterenavond (een verdieping onder mij) z'n tong door een chick haar strot te douwen![]()
De. lul.Regel een trioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:55 schreef Dispuutstrutje het volgende:
wil iemand even de ballen van mijn scharrel amputeren en ze vervolgens in de gracht smijten?
Hij stond gisterenavond (een verdieping onder mij) z'n tong door een chick haar strot te douwen![]()
De. lul.Ballen amputeren gaat niet helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is maar 1 oplossing hier voor.
Je moet je voor zijn ogen laten nemen door een Fok!er.
Nou Fax en Aeque, kom er maar in.
Ik ga daar niet op kruipenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ballen amputeren gaat niet helpen.
Er is maar 1 oplossing hier voor.
Je moet je voor zijn ogen laten nemen door een Fok!er.
Nou Fax en Aeque, kom er maar in.
'Don't stick your dick in crazy'quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik zal je nog vaker proberen te helpen
lekker relaxenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo. Een vrij avondje voor buurmeisje
Fissaquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo. Een vrij avondje voor buurmeisje
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
Hoi! Ik heb mijn ondergoed nog aan
hij praat poepquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want je hebt een assface?
Ik ook, net als de rest eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
zoiets iddquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want je hebt een assface?
Trek eens heel gauw uitquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
Glad is het beste inderdaadquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zo, jij laat er geen gras over groeien
Zo rol ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo rol ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
1 is al te veelquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je dat niet handelen?
truequote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo rol ik.Thuis dragen we geen ondergoed gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babequote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Hoe is het met je?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thuis dragen we geen ondergoed gvd
[..]
Babe
Ik wel. Heb het koud verdomme, ben geen naturistquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thuis dragen we geen ondergoed gvd
[..]
Babe
Kachel op 30quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel. Heb het koud verdomme, ben geen naturist
Voel me wel redelijk op het moment. Even rustig aan nu, vanavond. Morgen een nieuwe dagquote:
Gewoon lekker nakend onder een x aantal dekens. Of commando i.p.v nakend :$quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel. Heb het koud verdomme, ben geen naturist
Wel goedquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voel me wel redelijk op het moment. Even rustig aan nu, vanavond. Morgen een nieuwe dag
*jointje opsteekt
Met jou?
Lekker chill beebquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voel me wel redelijk op het moment. Even rustig aan nu, vanavond. Morgen een nieuwe dag
*jointje opsteekt
Met jou?
[..]
Gewoon lekker nakend onder een x aantal dekens. Of commando i.p.v nakend :$
Toch een open haard nemenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Halloooooo energierekening +++
Cyberblazenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel goed![]()
Ik ga me ook nog een jointje draaien zo
Ik bedoel maar. Ik weet wel wat lekker und fijnheid isquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker chill beeb
En ja nakend onder een aantal dekens kan best...
Ik ook.. goddamn ik heb een goede dag vandaagquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Cyberblazen
[..]
Ik bedoel maar. Ik weet wel wat lekker und fijnheid is
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook.. goddamn ik heb een goede dag vandaag
So glad to hear that lolaquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook.. goddamn ik heb een goede dag vandaag
quote:
Mag wel weer eensquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
So glad to hear that lola
BAM!! Let's roll 'em up
Whehehe, goed puntquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een fukking huurhuis. Ja goed plan.. laten we even zelf een schoorsteen bouwen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef Dqod het volgende:
Gvd, wanne mooi gelukte joint godnondeju. Die voorgedraaide uit de shop ain't got shit on mine.
Going Towelie in 3,2,1...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef Dqod het volgende:
Gvd, wanne mooi gelukte joint godnondeju. Die voorgedraaide uit de shop ain't got shit on mine.
whut?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef Dqod het volgende:
pic. ik draai altijd perfecte mary janes. zelfs als ze anderhalve vloei lang zijn. dus even keuren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef Dqod het volgende:
You also ain't got shit on me. Not on one of my good daysquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef perro. het volgende:
[..]
pic. ik draai altijd perfecte mary janes. zelfs als ze anderhalve vloei lang zijn. dus even keuren.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady doet een gek dansje
every day is a good day.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
You also ain't got shit on me. Not on one of my good days
Tevens issie alweer bijna op :$
Ff een quick dipquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:07 schreef perro. het volgende:
[..]
every day is a good day.
damn wat rook je snel. ik doe er altijd een uurtje over? lekker relaxxxx
Bwehehehequote:Op dinsdag 16 december 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pussy sushi voor jullie
[ afbeelding ]
schmoke je veel?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff een quick dip
Later vanavond neem ik m'n tijd
Ja. Stoner 4 life jwzquote:
nice.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Stoner 4 life jwz
Daaag menschen
Ja wel jaaaaaa ga maar weerquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:10 schreef Dqod het volgende:
Ik ga nu ff lekker chill stoned achterover leunen en tv kijken en er geen fuck van snappen.
Kusjes![]()
Oh God, heb helemaal niet meer gereageerd. :$quote:
weggedroomd zeker.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh God, heb helemaal niet meer gereageerd. :$
Hoi.
Meh, erg druk met studie/werk/dingen. En kerst. :$quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:45 schreef perro. het volgende:
[..]
weggedroomd zeker.
hola mami tammie.
niet zo. ik koester heerlijke rust.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh, erg druk met studie/werk/dingen. En kerst. :$
Jij niet dan?
Reageer ooit nog wel. :$ Hehhe.
Ja, ik intussen ook. Word helemaal gek van mensen. Iedereen wilt ook wat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef perro. het volgende:
[..]
niet zo. ik koester heerlijke rust.
Zal jou is vast.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bestel die vrachtwagen met strepsils maar vast
Even wat meer rust pakken dan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik intussen ook. Word helemaal gek van mensen. Iedereen wilt ook wat.
Nee, dat is onmogelijk. Studie loopt aan zijn eind. Ik moet dit doen nu. Incl werk. :$quote:
repeat after me: nee!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik intussen ook. Word helemaal gek van mensen. Iedereen wilt ook wat.
Op de dagen dat je vrij bent van school en werk wat meer rust en tijd voor jezelf nemen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk. Studie loopt aan zijn eind. Ik moet dit doen nu. Incl werk. :$
Ja. :$ Moet ik doen. I know.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op de dagen dat je vrij bent van school en werk wat meer rust en tijd voor jezelf nemen?
Mwah, beetje somber en opgefokt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. :$ Moet ik doen. I know.
Maar hoe gaat het met jou?
Opgefokt ken ik wel. Heb al meer dan de helft van een fles wijn leeg.quote:
Nee.quote:
Sauna?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. :$ Moet ik doen. I know.
Maar hoe gaat het met jou?
Ik pak zo ook maar een biertjequote:Op dinsdag 16 december 2014 21:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Opgefokt ken ik wel. Heb al meer dan de helft van een fles wijn leeg.Helpt.
Je eerste?quote:
Oeh. Hier word ik wel week van.quote:
Ja mijn eerste.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je eerste?Of net klaar met werk ofzo?
al 2 quotes die niet zouden misstaan in je fobo. niet dat ik iets met het fobo doe behalve wat voyeuren somsquote:
Oh sorry. : $ Niet zo bedoeld eh.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mijn eerste.
En was vrij vandaag.
Nu doe je net of ik alleen maar zuip.
Ik ga em plaatsen ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:13 schreef perro. het volgende:
[..]
al 2 quotes die niet zouden misstaan in je fobo. niet dat ik iets met het fobo doe behalve wat voyeuren soms, maar toch.
Ik drink ook wel veel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh sorry. : $ Niet zo bedoeld eh.
Netjes!
Ik twijfel steeds vaker. :$quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik drink ook wel veel.
Maar kan er ook heel goed van afblijven.
in de vakantie kan toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, het nieuwe jaar?Einde van de maand nadert
Ik drink elke dag. Met een keer per week een alcoholvrije dag.quote:
Uhm, als ik drink dan is het een fles of 6, met uitschieters naar een stuk of 10 als er vrienden komen doordeweeks.quote:
maar hoeveel per dag bedoel ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik drink elke dag. Met een keer per week een alcoholvrije dag.![]()
Uitkijken he. Luister maar naar 2 mensen.quote:
oki. das wel redelijk idd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, als ik drink dan is het een fles of 6, met uitschieters naar een stuk of 10 als er vrienden komen doordeweeks.
Maar ik kan ook zomaar een week bijna niks drinken.
bobby en mij?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uitkijken he. Luister maar naar 2 mensen.
Nou, dat vind ik iets te confronterend.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:20 schreef perro. het volgende:
[..]
maar hoeveel per dag bedoel ik eigenlijk.
hmm. ook wel redelijk ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik iets te confronterend.
Kuch, 3/4.
Nee, maar ik zei 2. Hij zei dat. En jij moest lachen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik heet geen Bobby of perro
Can handle it.quote:
drink zelf ook wel een paar flesjes per dag. maar ik doe ongeveer anderhalf uur over een flesjequote:Op dinsdag 16 december 2014 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Can handle it.![]()
Nee, soms denk ik wel, dat het wel echt teveel is. Maar goed, dat moet dan maar. Zo lang in nog goed mee ga in het leven.
Echt he.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:24 schreef perro. het volgende:
[..]
tijd om daar eens iets aan te doen.
ik zie dat je net goed opgelet hebt trouwens
Kloptquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar ik zei 2. Hij zei dat. En jij moest lachen.
Netjes.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef perro. het volgende:
[..]
drink zelf ook wel een paar flesjes per dag. maar ik doe ongeveer anderhalf uur over een flesje
echt. nog trotser nu.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt he.
En hoezo tijd om daar iets aan te doen?
Ik luister niet graag.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:28 schreef perro. het volgende:
[..]
echt. nog trotser nu.
ik heb graag dat mensen naar me luisteren. dus jij ook.
Beetje burgelijk verder?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:29 schreef perro. het volgende:
[..]
weed. verder niks. lsd geprobeerd toen ik 16 was maar verder nooit wat.
Kan nu wel tig regels met haha typen, maar hoe denk je dat je daar in Godsnaam voor kunt zorgen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:32 schreef perro. het volgende:
[..]
daarom tijd om te zorgen dat je wel luistert.
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben oud. dus geen losbol meer nee.![]()
wel gekke dingen gedaan vroeger.
moet ik nog even op broeden uiteraard.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan nu wel tig regels met haha typen, maar hoe denk je dat je daar in Godsnaam voor kunt zorgen.
Hou mij er even buitenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan nu wel tig regels met haha typen, maar hoe denk je dat je daar in Godsnaam voor kunt zorgen.
Ja. Dat gaat je dus niet lukken, vriend.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:34 schreef perro. het volgende:
[..]
moet ik nog even op broeden uiteraard.
Mooie leeftijd. Dan zitten we mentaal op dezelfde hoogte.quote:
Royco gaat weer eens over de lijn,quote:
Ik moet alleen maar stil zijn? Lekker gezellig op een forum.quote:
ik broed als ik dat wil.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Dat gaat je dus niet lukken, vriend.
Nee ik zei dat je je mond moest houdenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet alleen maar stil zijn? Lekker gezellig op een forum.
Ja, ik typ ook gewoon.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik zei dat je je mond moest houden
haha is dat zo? dus over een paar jaar ben je mentaal bejaard?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooie leeftijd. Dan zitten we mentaal op dezelfde hoogte.
Nee, ik denk dat ik op deze mentale leeftijd blijf hangen. Komt me mooi uit en dan heb ik officieel nog 14 jaar te gaan voordat ik die leeftijd echt bereik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:38 schreef perro. het volgende:
[..]
haha is dat zo? dus over een paar jaar ben je mentaal bejaard?
Ja, zit je ook onder zo'n rode broed lamp?quote:
Voor pijn heb ik geen angstquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Royco gaat weer eens over de lijn,
Kijk nou maar uit, anders heb je pijn.
Met je lastering van Jezus en God,
Dadelijk bega je hetzelfde lot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |