SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed topic.
[ Bericht 99% gewijzigd door yvonne op 15-12-2014 23:49:09 ]
Peki, özür dilerim. Maar kap met dat uitlokken steeds.quote:Op maandag 15 december 2014 22:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Olm, je beschuldigt mij ergens van. En je zit er naast. Hoe kan je daar zo luchtig over zijn?
Cool.quote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Peki, özür dilerim. Maar kap steeds met dat uitlokken.
Waarom doe jij zo, Amar?quote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef AMAR420 het volgende:
crip was jaloers dat iedereen die iraanse of iraakse meid aandacht gaf op normale tc..
daarom maakte ze een nieuwe. fail.
lolquote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef AMAR420 het volgende:
crip was jaloers dat iedereen die iraanse of iraakse meid aandacht gaf op normale tc..
daarom maakte ze een nieuwe. fail.
wablief?quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WIE THE HEK DENK JIJ DAT JE BENT OM ZOMAAR MIJN PLEK VAN PSYCHO DER PSYCHO OVER TE NEMEN?!
Bu gelince senin psycho oldugun günleri arar oldum valla.quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WIE THE HEK DENK JIJ DAT JE BENT OM ZOMAAR MIJN PLEK VAN PSYCHO DER PSYCHO OVER TE NEMEN?!
Gelen gideni aratirrrrrrquote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bu gelince senin psycho oldugun günleri ara oldum valla.
Nobody cares.quote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef AMAR420 het volgende:
ik bak patat. iemand heeft die salade opgegeten
quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik word niet snel beledigd op fokquote:Op maandag 15 december 2014 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh sorry ik zag de TT niet, echt!!
Voordat ik weer in een rel terecht kom. CRIP WAS NIET ZO BEDOELD.
HARAMquote:
geen zorgen ik stuur ISIS niet op je afquote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je weet het niet met die moslims, snel op hun pik getrapt enzo.
mag ik ook?quote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
nieuwe ww erop gezet, pm voor nieuwe ww!
Already on that shittttttttttttttttttquote:Op maandag 15 december 2014 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Crip. zag je shit over wenkbrauwen posten. Anastacia brow wizz. Je wil nooit meer anders.
Oh nice. Ik moet de potjes nog proberen, maar die shit is duur. Taxfree op schiphol was wel te doen, maar nu is het opquote:Op maandag 15 december 2014 22:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Already on that shitttttttttttttttttt
Je bent arts menquote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nice. Ik moet de potjes nog proberen, maar die shit is duur. Taxfree op schiphol was wel te doen, maar nu is het op
xoxoxoxoxoxquote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef JanPiraat het volgende:
hey bebes wat is de link en www en alles ?
ja ik wil die dipbrow pomade ookquote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nice. Ik moet de potjes nog proberen, maar die shit is duur. Taxfree op schiphol was wel te doen, maar nu is het op
Haha ik heb vroeger bijbaan bij McCain gehad. Sindsdien nooit meer iets van hun gegeten.quote:Op maandag 15 december 2014 23:01 schreef AMAR420 het volgende:
dit is de lekkerste diepvriespatat van nl
[ afbeelding ]
IJzeren vuist dit dat.quote:
:$$quote:Op maandag 15 december 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
Ey heppie pas eens titel aan van reeks <33
quote:Op maandag 15 december 2014 22:57 schreef AMAR420 het volgende:
zowiezo was er al een tc. wat doet deze sluwe marokkaan, een nieuwe maken zodat ze mensen kan buiten sluiten.
een marokkaan die een turkse chat opent
..
Wat is dit voor sneuheid?quote:
tr?quote:Op maandag 15 december 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb TR gemacht. Vieze snitch die ik ben.
BAKA! KAMI-SAMA des. Daiski-des!quote:
This girl is on fire!quote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef yvonne het volgende:
Serieus, wat is er met de TC gebeurd?
Oh, er zijn wat posts weg
Kom OOK. IEDEREEN IS ER DIKKE FEESTquote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef yvonne het volgende:
Thanks Yvonne!quote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef yvonne het volgende:
Ai shite iruquote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
BAKA! KAMI-SAMA des. Daiski-des!
Over die post van stim ''ik zou kb doen'' en toen zei happy Ik ookquote:Op maandag 15 december 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik was gequote door 2hppy4u maar waar is die opost heen, misschien stond er belangrijke informatie in en denkt heppie da tik hem negeer alles bedankt yvonne dik heb ik niskv fout gedaan
Euhmquote:Op maandag 15 december 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik was gequote door 2hppy4u maar waar is die opost heen, misschien stond er belangrijke informatie in en denkt heppie da tik hem negeer alles bedankt yvonne dik heb ik niskv fout gedaan
Ja schei jij ook maar uit.quote:Op maandag 15 december 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom OOK. IEDEREEN IS ER DIKKE FEEST
ZAG ZELFS N CONDOOM
SERIEUS
Daarom.quote:Op maandag 15 december 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
WAAAROM IS MIJN POST WEG DAN MI GADO
quote:
oh ok thanks voor de ophelderingquote:Op maandag 15 december 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Over die post van stim ''ik zou kb doen'' en toen zei happy Ik ook
Maar was wel echt een condoom, playinwithfire ging er eentje opblazenquote:
Ja, dat ging automatisch, ik kreeg nog de melding 'je kunt de OP niet wijzigen', maar blijkbaar toch welquote:Op maandag 15 december 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
De OP is ook weg, maar care...
What happens on TC, stays on TCquote:Op maandag 15 december 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
oh ok thanks voor de opheldering
[..]
Maar was wel echt een condoom, playinwithfire ging er eentje opblazen
kom je tinychatten?quote:Op maandag 15 december 2014 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat ging automatisch, ik kreeg nog de melding 'je kunt de OP niet wijzigen', maar blijkbaar toch wel
Tell her!quote:Op maandag 15 december 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
oh ok thanks voor de opheldering
[..]
Maar was wel echt een condoom, playinwithfire ging er eentje opblazen
quote:Op maandag 15 december 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Over die post van stim ''ik zou kb doen'' en toen zei happy Ik ook
Neequote:
waarom doe je altijd zo gemeen tegen mij yvonnequote:
:hh he bbyquote:
Maar ik ben er..quote:
ERGOTHERAPIE is geen vak liefje...quote:Op maandag 15 december 2014 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom doe je altijd zo gemeen tegen mij yvonne
ik zoek nog een stageplaats, hebben ze bij jullie ergotherapeuten in dienst?
[..]
:hh he bby
hoe is je levennnn?quote:Op maandag 15 december 2014 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ecchi shiyou!quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 23:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar ik ben er..
En ik kan zG wakker maken.
Dan heeft hij zo'n schattige bolle chinees hoofdje (wanneer hij net wakker is).
Maak er eens een foto van?quote:Op maandag 15 december 2014 23:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar ik ben er..
En ik kan zG wakker maken.
Dan heeft hij zo'n schattige bolle chinees hoofdje (wanneer hij net wakker is).
quote:
Ff, waarom ben jij altijd zo aan het bitchen?quote:Op maandag 15 december 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ERGOTHERAPIE is geen vak liefje...
Ik denk tenminste dat hij slaapt (of te skypen, zoals gewoonlijk).quote:Op maandag 15 december 2014 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maak er eens een foto van?
Maarre, zG slaapt? Die sliep nooooooooooooooit, vroeger
Ik ben niet aan t bitchen? Ik snap dat je mij een zeiksnol vindt, maar nu ben ik niet aan het bitchen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff, waarom ben jij altijd zo aan het bitchen?
donder op met je economie danquote:Op maandag 15 december 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ERGOTHERAPIE is geen vak liefje...
primaquote:
echt zeg het haar, zeg haar hoe fijn ergotherapie isquote:Op maandag 15 december 2014 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
niet leuk meerquote:
/b/quote:
Ze is je slaafje nietquote:
Tsja, eens komt de tijd dat je vroeg moet gaan slapenquote:Op maandag 15 december 2014 23:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik denk tenminste dat hij slaapt (of te skypen, zoals gewoonlijk).
Nu hij eenmaal een loonslaaf is, moet hij wel vroeg slapen.
pls goquote:Op maandag 15 december 2014 23:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
/b/
newfags can't triforce.
>implying that I'm a newfag.
ga maar weg.quote:Op maandag 15 december 2014 23:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
/b/
newfags can't triforce.
>implying that I'm a newfag.
Nou Yvonne, als ik al een reden kon zoeken om naar bed te gaan dan ben jij dat wel. Ben je aan t werk dat je zo lichtgevoelig bent?quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, eens komt de tijd dat je vroeg moet gaan slapen
Nee, niet in de thuiszorg iig, misschien wel bij de huizen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
quote:
zit vol met babbies nuquote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
this is a spiderman thread now.
[ afbeelding ]
Maar uh, wat hebben jullie tegen 4chan?
soms nog /tv/ soms nog /v/quote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet zo als vroegah nee. Hoewel /r9k/ wel soms nog lachen is
beta for life
bots unite
>tfw no gf
quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Luister je nog wel eens Turkse muziek, yvonne?
Hoop dat er een tijd komt dat ik daar word weggetrokken. ;cquote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
soms nog /tv/ soms nog /v/
sporadisch
helpt wel mijn leven te verbeteren nu ik er niet meer zit
ga onder lanced jack zn tripcode postenquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoop dat er een tijd komt dat ik daar word weggetrokken. ;c
Shine op what'sapp spammenquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga onder lanced jack zn tripcode posten
als t goed is krijg je permban
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
40% KORTİNG OP ALLE MASCARA'S! JFM, CRİP!!!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga onder lanced jack zn tripcode posten
als t goed is krijg je permban
Gaan we turkisch vs arabic doen ofwattttttquote:
Ik heb daar niet zoveel mee, dit moet je echt regelmatig luisteren om te gaan waarderen ( denk ik)quote:
Ken je deze docu?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Gaan we turkisch vs arabic doen ofwatttttt
Dit dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel mee, dit moet je echt regelmatig luisteren om te gaan waarderen ( denk ik)
Ik krijg een bon van werk en heb nog bonnen van ici paris, ik ga bulkennnnquote:
Jep, mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken je deze docu?
Crossing the Bridge: The Sound of Istanbul (2005) - IMDb
Die muziek is zooooooooooooo
Niet de term 'bulken' misbruiken he.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik krijg een bon van werk en heb nog bonnen van ici paris, ik ga bulkennnn
(Terwijl ik zei dat ik niet meer zou kopen!)
gvd net van dior gehaaldquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
40% KORTİNG OP ALLE MASCARA'S! JFM, CRİP!!!
Wollah weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Crip post dat nummer dat dst meisje zingt. Het gaat over vogels. De dame deed mee aan een of ander wedstrijd.
Vergeten wie wat waar maar wat een stem had ze.
Beterderder.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit dan?
Lijkt een beetje op Turks.
Ewwwwwwwwwwwwww haar hoofdddquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Crip, ken je A7lam?
[ afbeelding ]
Heb zo een haat aan haar.
Mooie idd. Is van zo'n Turkse soap.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit dan?
Lijkt een beetje op Turks.
Snap ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Wollah weet niet waar je het over hebt
In de Golflanden is ze geliefd. Maar in de Levant (Libanon, Syrie) en Irak wordt ze echt gehaat. Ze had een keer een opmerking gemaakt over dat ze KFC wilde eten live in een programma, en daar wordt ze nu helemaal belachelijk om gemaaktquote:
Deze wordt gezongrn door een man die een jihadi werd. Die zingt het zo mooi.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooie idd. Is van zo'n Turkse soap.
Hij wordt gezongen door een vrouw?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze wordt gezongrn door een man die een jihadi werd. Die zingt het zo mooi.
Hmm, ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar weet zijn naam niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze wordt gezongrn door een man die een jihadi werd. Die zingt het zo mooi.
OW W8 HIJ ZINGT DIE ANDERE.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:22 schreef Peunage het volgende:
Jullie bedoelen Fadhl Shaker. Maar hij zingt dat liedje niet hoor.
Tenminste, niet wat ik gepost heb.
Ba7lam?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OW W8 HIJ ZINGT DIE ANDERE.
Ahlam? La Ahlum ofzo?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:29 schreef Stimorol- het volgende:
Nee dat is em niet..
Trigger help me out.
ga slapenquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:29 schreef Stimorol- het volgende:
Nee dat is em niet..
Trigger help me out.
Hey Yvonne ben jij die oude shag-rokende vrijster uit youtube filmpje? Ik ben pas nog in zon wat je noemt "bruine" kroeg geweest, zaten ook veel van 50+ vrouwen met een diepe rokersstem..quote:Op maandag 15 december 2014 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen jou dat je niet moest doen en dat er binnenkort wss een kortingsactie zou komen.quote:
Ik weet het zelf net pas. Daarvoor was het een roddel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 02:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al. Maar ik bedoel op dit moment.
Kom lekker op tc.quote:Op dinsdag 16 december 2014 02:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik weet het zelf net pas. Daarvoor was het een roddel.![]()
En rustig, chill. Zoals elke nachtdienst.
Ik heb nu pauze. Op de plek waar ik nu sta kan ik niet rustig fokken. Waar ik normaal gesproken sta wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 02:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk tijdens je nachtdienst, dat je zoveel tijd hebt om te Fok!ken?
Echt geheimzinnig. Bang dat ik aan je prive kom?quote:Op dinsdag 16 december 2014 02:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb nu pauze. Op de plek waar ik nu sta kan ik niet rustig fokken. Waar ik normaal gesproken sta wel.
nigeria snap je want daar komen olifanten vandaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 02:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar is dat dan? Soms weet ik het niet meer.
Bulking life vriend.quote:Op dinsdag 16 december 2014 02:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
nigeria snap je want daar komen olifanten vandaan.
binnenkort BBW party in Vegas ga je mee?quote:
Zekers.quote:Op dinsdag 16 december 2014 02:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
binnenkort BBW party in Vegas ga je mee?
krijg ik gratis toegang als bbw ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 02:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
binnenkort BBW party in Vegas ga je mee?
alleen als je een BBC meeneemtquote:
Ahw.quote:Op dinsdag 16 december 2014 04:37 schreef Landysh het volgende:
Nadat ik hier poste dat alles chill en rustig ging, ging alles mis.
Ik ging met 5 mensen om mij heen op een weegschaal staan die mij 6 kilo zwaarder aangaf (kut werkschoenen, JA KOMT ECHT ALLEMAAL DOOR DİE WERKSCHOENEN JA), vervolgens gingen twee mannelijke collega's op de weegschaal die allebei minder bleken te wegen dan ik(het zijn allebei dwergen en kleiner dan ik, BUT STİLL) en voordat ik naar huis ging kreeg ik nog een discussie met een collega en snauwde een andere mij af omdat ik iets twee keer vroeg.
![]()
Mjah het feit dat ik dadelijk lekker in bed lig terwijl jullie met moeite uit jullie warme bedjes komen troost mij wel. Succes met opstaan.
h&mquote:Op dinsdag 16 december 2014 08:49 schreef Stimorol- het volgende:
Dames, ik zoek een saai zwarte leren tas. Help me out.
Oke, dan ga ik nu weg en kom ik in de middag weer back.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen comebacks meer maken in de morgen pls.
doei schatjequote:Op dinsdag 16 december 2014 09:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik nu weg en kom ik in de middag weer back.
Wie is dat rond 9:10quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Yvonne ben jij die oude shag-rokende vrijster uit youtube filmpje? Ik ben pas nog in zon wat je noemt "bruine" kroeg geweest, zaten ook veel van 50+ vrouwen met een diepe rokersstem..
wel een turkenwinkel #noracistquote:
bij ons heb je alleen tokkies bij de action, dacht even hoe weet seze man mijn naam maar ik las het later pas goed. ben moe manquote:
ik ben al twee jaar op zoek, hele wereld rondgereisd en nog steeds niks tegengekomenquote:Op dinsdag 16 december 2014 08:49 schreef Stimorol- het volgende:
Dames, ik zoek een saai zwarte leren tas. Help me out.
Mijne is echt dood nu..quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben al twee jaar op zoek, hele wereld rondgereisd en nog steeds niks tegengekomen
Wat is het motief en wie zit er achter?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:48 schreef zarGon het volgende:
NWS / Gijzeling Pakistan loopt uit tot enorm bloedbad..
Staat godverdomme in de eerste alinea.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat is het motief en wie zit er achter?
Allahsizlar. Wtf waren ze denkende..quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zitten nog zo'n 500 kinderen in het gebouw; dat aantal kan snel oplopen..
.
.
quote:
Ik kom kotssmileys tekort.quote:Hun doel is zo veel mogelijk slachtoffers te maken en met name kinderen zijn het doelwit. Dit heeft een woordvoerder van de Taliban laten weten. De school is inmiddels omsingeld door Pakistaanse militairen.
De Taliban noemt de school een legitiem militair doel omdat die wordt beheerd en betaald door het leger. Op de school zitten veel kinderen van militairen.
De helft van de plekken op de school is gereserveerd voor kinderen uit gewone Pakistaanse gezinnen. Het zijn dus niet alleen maar kinderen van militairen.
http://nos.nl/artikel/2009237-oudste-kinderen-moeten-dood.html.
Ik voel me altijd zo machteloos na het lezen van dit soort berichten dat er niets kan worden gedaan aan deze teringbende in de islamitische wereld. En dan maken de reacties onder dit soort berichten me alleen maar misselijker.quote:
Al die landen zijn zo druk bezig met zichzelf. Hypocriete teringbende.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo machteloos na het lezen van dit soort berichten dat er niets kan worden gedaan aan deze teringbende in de islamitische wereld. En dan maken de reacties onder dit soort berichten me alleen maar misselijker.
Lol waarom?quote:
kan gebeuren moet je niet boos op mij worden doe normaal doe ik ook ja toch laterzzzquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen uit wiens kut ik floepte he Drinky.
Huh ben niet boos.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
kan gebeuren moet je niet boos op mij worden doe normaal doe ik ook ja toch laterzzz
Wat ben jij dan voor een afkomst?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:34 schreef Drinky het volgende:
Was een grapje haha vond hem wel grappig.
Hou opquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:34 schreef Drinky het volgende:
Was een grapje haha vond hem wel grappig.
nakje pep pakken.quote:
We zijn inderdaad verrot van binnen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al die landen zijn zo druk bezig met zichzelf. Hypocriete teringbende.
quote:Allah does not change the condition of a people unless they change what is in themselves. (13:11)
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:42 schreef Crip het volgende:
[..]
In het Nederlands pls, ik weet niet waar je het over hebt.
mensen die saai werk hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee..
Verveel me wel heel erg op werk
Ik heb nondeju 3 dagen van m'n tabouleh kunnen eten omdat je niet kwam!quote:
Still tabouleh. Mi gadoooooquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nondeju 3 dagen van m'n tabouleh kunnen eten omdat je niet kwam!
Gek is dat ja, geen idee waar die angst en haat jegens de islam vandaan komt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:50 schreef zarGon het volgende:
Wilders: 'Vandaag Australië, morgen Nederland'. Let vooral ook op de punten die de posts hebben ontvangen..
En dan zou je denken dat het hier om een school met westerse kinderen ging waarin moslims hebben lopen moorden, maar moslims die moslims doden aan de andere kant van de wereld is blijkbaar bij sommigen ook genoeg om zo'n reactie uit te lokken.quote:Het is de taal die zij spreken en de enige taal die ze blijkbaar verstaan. Wie weet moeten wij eens hun taal gaan spreken en hier een islamitische school uitmoorden voordat het eens tot die stomme koppen door gaat dringen dat ze niet erg handig bezig zijn.
Goh. Hoe kom je er toch aan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:37 schreef Che_ het volgende:
Melouï![]()
![]()
Mensen die nog pannenkoeken eten!
Jah kom op TM, wat verwacht je nou precies? Tokkiegehalte is heel hoog op fok! broeder.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Een reactie uit het Pakistan-topic:
[..]
En dan zou je denken dat het hier om een school met westerse kinderen ging waarin moslims hebben lopen moorden, maar moslims die moslims doden aan de andere kant van de wereld is blijkbaar bij sommigen ook genoeg om zo'n reactie uit te lokken.
[ afbeelding ]
Wel grappig hooooor. Dat net de meneer die geen pannenkoeken kan maken stom moet doen over pannenkoeken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:37 schreef Che_ het volgende:
Melouï![]()
![]()
Mensen die nog pannenkoeken eten!
Oke hier wil ik echt een verslag van.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga dit weekend die pulled chicken eens proberen te maken. Hoop dat 't lukt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga dit weekend die pulled chicken eens proberen te maken. Hoop dat 't lukt.
Ik kan wel maken. Is maar 1x misluktquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wel grappig hooooor. Dat net de meneer die geen pannenkoeken kan maken stom moet doen over pannenkoeken.
Zometeen weer.
Ik geloof je niet tot ik bewijs zie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan wel maken. Is maar 1x mislukt![]()
TM, pulled chicken is erg lekker. 1 van de lekkerste dingen die je kan maken met kip.
I know, maar toch weer schokkend om iedere keer dit soort reacties te lezen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah kom op TM, wat verwacht je nou precies? Tokkiegehalte is heel hoog op fok! broeder.
Oké, ik zal foto's maken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oke hier wil ik echt een verslag van.
Gaat dit nog steeds over tassen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben al twee jaar op zoek, hele wereld rondgereisd en nog steeds niks tegengekomen
inbe4 bom onder je boerka-grapquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:25 schreef Crip het volgende:
Wow ik heb nu echt het gevoel dat ik ga ontploffen.
Wat voor reacties zie jij liever dan, kan je een voorbeeld geven?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I know, maar toch weer schokkend om iedere keer dit soort reacties te lezen.
[..]
Oké, ik zal foto's maken.
ja weet je hoe lastig het is om een mooie zwarte leren tas te vinden, die gewoon zonder dingetjes en tralala's versierd is?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nog steeds erom lachen?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
33 voor en 38 tegen in plaats van 36 voor en 35 tegen, dankzij die drie. Auch..
Mkquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:39 schreef Landysh het volgende:
Ik heb een mooie zwarte leren tas. Zonder tralala en versiertjes.
Rassssiest!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Weissman het volgende:
3 gijzelingen in 3 dagen door moslims.
En dan nog durven te zeggen; islam is de religie van vredeof zeggen dat het incidenten zijn die heel sporadisch gebeuren
Gelukkig, zou wel klein beetje fucked up zijn, als je niet gewoon naar de dichtstbijzijnde arts kan voor je problemen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:47 schreef zarGon het volgende:
Vrije arstenkeuze blijft.. Dankzij 'muiterij' van 3 Eerste Kamer-leden van het PvdA.
[..]
echt fiin jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:47 schreef zarGon het volgende:
Vrije arstenkeuze blijft.. Dankzij 'muiterij' van 3 Eerste Kamer-leden van het PvdA.
[..]
Maar ook verbaasd zijn op de reacties op fp...quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Weissman het volgende:
3 gijzelingen in 3 dagen door moslims.
En dan nog durven te zeggen; islam is de religie van vredeof zeggen dat het incidenten zijn die heel sporadisch gebeuren
mehquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:39 schreef Landysh het volgende:
Ik heb een mooie zwarte leren tas. Zonder tralala en versiertjes.
Sommige reacties verbazen best wel ja. Tot je bedenkt dat het gewoon tokkies zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar ook verbaasd zijn op de reacties op fp...
quote:
Dacht even dat het over jouw zoektocht naar een vent ging.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja weet je hoe lastig het is om een mooie zwarte leren tas te vinden, die gewoon zonder dingetjes en tralala's versierd is?
Ik wist het ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedoel je hier Michael Kors mee?
zo ja, waarom weet ik dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |