SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed topic.
[ Bericht 99% gewijzigd door yvonne op 15-12-2014 23:49:09 ]
Peki, özür dilerim. Maar kap met dat uitlokken steeds.quote:Op maandag 15 december 2014 22:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Olm, je beschuldigt mij ergens van. En je zit er naast. Hoe kan je daar zo luchtig over zijn?
Cool.quote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Peki, özür dilerim. Maar kap steeds met dat uitlokken.
Waarom doe jij zo, Amar?quote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef AMAR420 het volgende:
crip was jaloers dat iedereen die iraanse of iraakse meid aandacht gaf op normale tc..
daarom maakte ze een nieuwe. fail.
lolquote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef AMAR420 het volgende:
crip was jaloers dat iedereen die iraanse of iraakse meid aandacht gaf op normale tc..
daarom maakte ze een nieuwe. fail.
wablief?quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WIE THE HEK DENK JIJ DAT JE BENT OM ZOMAAR MIJN PLEK VAN PSYCHO DER PSYCHO OVER TE NEMEN?!
Bu gelince senin psycho oldugun günleri arar oldum valla.quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WIE THE HEK DENK JIJ DAT JE BENT OM ZOMAAR MIJN PLEK VAN PSYCHO DER PSYCHO OVER TE NEMEN?!
Gelen gideni aratirrrrrrquote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bu gelince senin psycho oldugun günleri ara oldum valla.
Nobody cares.quote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef AMAR420 het volgende:
ik bak patat. iemand heeft die salade opgegeten
quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik word niet snel beledigd op fokquote:Op maandag 15 december 2014 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh sorry ik zag de TT niet, echt!!
Voordat ik weer in een rel terecht kom. CRIP WAS NIET ZO BEDOELD.
HARAMquote:
geen zorgen ik stuur ISIS niet op je afquote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je weet het niet met die moslims, snel op hun pik getrapt enzo.
mag ik ook?quote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
nieuwe ww erop gezet, pm voor nieuwe ww!
Already on that shittttttttttttttttttquote:Op maandag 15 december 2014 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Crip. zag je shit over wenkbrauwen posten. Anastacia brow wizz. Je wil nooit meer anders.
Oh nice. Ik moet de potjes nog proberen, maar die shit is duur. Taxfree op schiphol was wel te doen, maar nu is het opquote:Op maandag 15 december 2014 22:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Already on that shitttttttttttttttttt
Je bent arts menquote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nice. Ik moet de potjes nog proberen, maar die shit is duur. Taxfree op schiphol was wel te doen, maar nu is het op
xoxoxoxoxoxquote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef JanPiraat het volgende:
hey bebes wat is de link en www en alles ?
ja ik wil die dipbrow pomade ookquote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nice. Ik moet de potjes nog proberen, maar die shit is duur. Taxfree op schiphol was wel te doen, maar nu is het op
Haha ik heb vroeger bijbaan bij McCain gehad. Sindsdien nooit meer iets van hun gegeten.quote:Op maandag 15 december 2014 23:01 schreef AMAR420 het volgende:
dit is de lekkerste diepvriespatat van nl
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |