peterquote:Op maandag 15 december 2014 22:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit zijn er 7. Er zitten er nog 3 in de loods. Verder hebben we Aike, Harold, Lindy,Andrea. Wie mis ik dan?
quote:
'Iedereen' zegt streams op. (ik heb ze ook niet meer en lees nog beetje mee)quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds vaker en mijn vriendin kijkt al helemaal niet meer
ja anders komt ie nergens binnenquote:Op maandag 15 december 2014 22:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
durf het eigenlijk niet te zeggen maar Rienk ziet er goed uit! Zou hij wel schoenen dragen inmiddels?
Populairste filmpjes hebben bijna allemaal iets met Isa te makenquote:Op maandag 15 december 2014 22:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
'Iedereen' zegt streams op. (ik heb ze ook niet meer en lees nog beetje mee)
Gister was op de Isa vertrekdag hoogste bezoekersaantal op UV. Vandaag scoort ook goed voor een maandag.
Filmpjes blijft men (juist) kijken ook na opzeggen blijkbaar.
Wie zit daar helemaal rechts?quote:Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
deze al langs gekomen ?
Zie billy dan![]()
[ afbeelding ]
Peter.quote:Op maandag 15 december 2014 22:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit zijn er 7. Er zitten er nog 3 in de loods. Verder hebben we Aike, Harold, Lindy,Andrea. Wie mis ik dan?
Hakim.quote:
is nerveus voor de academiequote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef Freule het volgende:
[..]
Waarom dan ik doe de streams net uit
stress voor haar lezing en moet vroeg naar bed en wil ook geen alcoholquote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef Freule het volgende:
[..]
Nico wil verder werken aan haar lezing. Ze is is zenuwachtig. De dames willen een gezellige avond, maar Nico moet echt verder, heeft geen rustquote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef Freule het volgende:
[..]
Is die lezing morgen? Dan koop ik morgen nog dagje streams denk . Dat gun ik Nico wel en kan ik nog even meegenieten.quote:Op maandag 15 december 2014 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nico wil verder werken aan haar lezing. Ze is is zenuwachtig. De dames willen een gezellige avond, maar Nico moet echt verder, heeft geen rust
is donderdag toch pas?quote:Op maandag 15 december 2014 22:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is die lezing morgen? Dan koop ik morgen nog dagje streams denk . Dat gun ik Nico wel en kan ik nog even meegenieten.
Is dat morgen?quote:Op maandag 15 december 2014 22:41 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
stress voor haar lezing en moet vroeg naar bed en wil ook geen alcohol
Donderdagquote:Op maandag 15 december 2014 22:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is die lezing morgen? Dan koop ik morgen nog dagje streams denk . Dat gun ik Nico wel en kan ik nog even meegenieten.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zo'n lezing is toch gewoon op 4 streams, kan je gewoon je gratis gebruiken.quote:Op maandag 15 december 2014 22:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hier ook, gooi ze net uitquote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef Freule het volgende:
[..]
Moet ze daar om jankenquote:
• 18 december - Utopia Academie: Op zoek naar vrijheidquote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo'n lezing is toch gewoon op 4 streams, kan je gewoon je gratis gebruiken.
Nico heeft altijd wel iets als er iets georganiseerd is, iedereen moet toch ook op komen draven bij haar dingen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nico wil verder werken aan haar lezing. Ze is is zenuwachtig. De dames willen een gezellige avond, maar Nico moet echt verder, heeft geen rust
quote:
Het is niet veul he?quote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier nog één en ik had ze net pas aan .....
Nico zit vaak uren voor te bereiden op laptop.quote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nico heeft altijd wel iets als er iets georganiseerd is, iedereen moet toch ook op komen draven bij haar dingen.
Nah. Deze lezing staat al lang gepland. Dit "feestje" is er even snel tussen gezetquote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nico heeft altijd wel iets als er iets georganiseerd is, iedereen moet toch ook op komen draven bij haar dingen.
Ze moet niet zo zeiken en altijd moeilijk doen als we wat te doen is, ze heeft altijd wel watquote:Op maandag 15 december 2014 22:48 schreef lorrie03 het volgende:
[..](en misschien ook een beetje omdat sommigen het niet gezellig vonden dat ze niet dronk en vroeg wil gaan slapen, maar na haar tranen begrepen ze het )
Ze ging ook vannacht erg laat slapen. Ik weet niet hoe laat ze op is gestaan?quote:Op maandag 15 december 2014 22:48 schreef lorrie03 het volgende:
[..](en misschien ook een beetje omdat sommigen het niet gezellig vonden dat ze niet dronk en vroeg wil gaan slapen, maar na haar tranen begrepen ze het )
ze kan toch ook naar bed zonder drank (mist niemand iets aan imho)quote:Op maandag 15 december 2014 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moet niet zo zeiken en altijd moeilijk doen als we wat te doen is, ze heeft altijd wel wat
Ja in vind Nico absoluut geen groepsmens, zit hele dagen alleen of te schilderen of op bed of achter de laptop. Organiseert dingen die zij alleen leuk vind zonder overleg met de andere Utopianen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nico zit vaak uren voor te bereiden op laptop.
De rest hoeft maar een uurtje op te draven tijdens hetgeen dat ze organiseert en dat MOET niet eens. Wil je niet dan hoef je niet aan te schuiven.
Dan had ze het al lang afkunnen hebben dusquote:Op maandag 15 december 2014 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nah. Deze lezing staat al lang gepland. Dit "feestje" is er even snel tussen gezet
Dat mag zeker, doe ik ook iedere avond ha ha haquote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze kan toch ook naar bed zonder drank (mist niemand iets aan imho)
quote:Op maandag 15 december 2014 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had ze het al lang afkunnen hebben dus
Weet je, het is misschien raar maar soms denk ik wel eens dat ze het helemaal niet erg vinden dat het aantal streamers afneemt, ik bedoel de kwaliteit van de streams is achteruit gehold en wat erop te zien is is eigenlijk ook niet veel meer. Als ze een half uur voor de TV-uitzending kunnen vullen vinden ze het wel best geloof ik. M.a.w. het wordt min of meer een ordinaire soap met goedkope acteurs.quote:Op maandag 15 december 2014 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet veul he?
Ben benieuwd wat het gaat worden met die nieuwe die gaan komen.
Verwacht er ook niet veel van, als ik zie wat er nu in zit zal er niet veel soeps bijkomen.
Wie is er hier wel een groepsmens? Niemand heeft iets voor een ander over. Nico zit er al zolang dat ze het wel vertikt iets voor een ander te regelen. Ze doen het toch niet terug en gaan alleen voor zichzelf. Nico kookt bijna dagelijks voor wie maar bij haar wil eten. schildert en geeft centen af aan de groep en deed er ook leuke dingen van. Haar boekje brengt ongeveer 10.000 euro binnen en ziet ze zelf niets van terug. Als er iemand een groepsmens is, is het Nico wel. Alleen doet ze niet mee met al die groepsspelletjes en zogenaamd gezellige avondjes. Haar vriendinnen waren Isa en Aike. Kan me voorstellen dat ze zich ook wel enigszins eenzaam voelt nu. Trekt nu naar Gio en Ivan toe en overlegt veel met hen. Nico past niet meer in dit clubje en wil graag naar huis denk ik. Maar ze moet nog even haar academie doen. Wellicht is het daarna snel 24u en pleite.quote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in vind Nico absoluut geen groepsmens, zit hele dagen alleen of te schilderen of op bed of achter de laptop. Organiseert dingen die zij alleen leuk vind zonder overleg met de andere Utopianen.
Zou zo maar eens kunnen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je, het is misschien raar maar soms denk ik wel eens dat ze het helemaal niet erg vinden dat het aantal streamers afneemt, ik bedoel de kwaliteit van de streams is achteruit gehold en wat erop te zien is is eigenlijk ook niet veel meer. Als ze een half uur voor de TV-uitzending kunnen vullen vinden ze het wel best geloof ik. M.a.w. het wordt min of meer een ordinaire soap met goedkope acteurs.
Ja, ik heb het niet zo hoog op met Nico maar dat merk je waarschijnlijk welquote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wie is er hier wel een groepsmens? Niemand heeft iets voor een ander over. Nico zit er al zolang dat ze het wel vertikt iets voor een ander te regelen. Ze doen het toch niet terug en gaan alleen voor zichzelf. Nico kookt bijna dagelijks voor wie maar bij haar wil eten. schildert en geeft centen af aan de groep en deed er ook leuke dingen van. Haar boekje brengt ongeveer 10.000 euro binnen en ziet ze zelf niets van terug. Als er iemand een groepsmens is, is het Nico wel. Alleen doet ze niet mee met al die groepsspelletjes en zogenaamd gezellige avondjes. Haar vriendinnen waren Isa en Aike. Kan me voorstellen dat ze zich ook wel enigszins eenzaam voelt nu. Trekt nu naar Gio en Ivan toe en overlegt veel met hen. Nico past niet meer in dit clubje en wil graag naar huis denk ik. Maar ze moet nog even haar academie doen. Wellicht is het daarna snel 24u en pleite.
Klinkt helaas heul niet raar.quote:Op maandag 15 december 2014 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je, het is misschien raar maar soms denk ik wel eens dat ze het helemaal niet erg vinden dat het aantal streamers afneemt, ik bedoel de kwaliteit van de streams is achteruit gehold en wat erop te zien is is eigenlijk ook niet veel meer. Als ze een half uur voor de TV-uitzending kunnen vullen vinden ze het wel best geloof ik. M.a.w. het wordt min of meer een ordinaire soap met goedkope acteurs.
Eensquote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wie is er hier wel een groepsmens? Niemand heeft iets voor een ander over. Nico zit er al zolang dat ze het wel vertikt iets voor een ander te regelen. Ze doen het toch niet terug en gaan alleen voor zichzelf. Nico kookt bijna dagelijks voor wie maar bij haar wil eten. schildert en geeft centen af aan de groep en deed er ook leuke dingen van. Haar boekje brengt ongeveer 10.000 euro binnen en ziet ze zelf niets van terug. Als er iemand een groepsmens is, is het Nico wel. Alleen doet ze niet mee met al die groepsspelletjes en zogenaamd gezellige avondjes. Haar vriendinnen waren Isa en Aike. Kan me voorstellen dat ze zich ook wel enigszins eenzaam voelt nu. Trekt nu naar Gio en Ivan toe en overlegt veel met hen. Nico past niet meer in dit clubje en wil graag naar huis denk ik. Maar ze moet nog even haar academie doen. Wellicht is het daarna snel 24u en pleite.
Nico is aan het aftellen en daar doet ze verstandig aan. Hier valt geen eer voor haar te behalen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor mij is het de enige reden dat ik nog enigszins de streams volg of terug leesquote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb het niet zo hoog op met Nico maar dat merk je waarschijnlijk wel
Ze had van mij al veel eerder naar huis gemogen.
24 uur materiaal voor maar een half uurtje TV, leuk muziekje, grappig verhaaltje erbij en je komt een heel eind, dat er werkelijk weinig meer achter zit merken die tv-kijkers toch niet.quote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou zo maar eens kunnen.
Ik dacht misschien geen streams meer in 2015, maar we hebben er niets over gehoord dus zal wel gewoon doorlopen.
Het is al een ordinaire soap ondertussen en veel beter zal het er zeker niet op gaan worden.
Ik ben benieuwd wanneer de tv kijker afhaakt. Verwonder mij er over dat het nog steeds zoveel kijkers trekt.
Ik vind Nicolien juist een groepsmens bij uitstek. Ze schuift nu ook aan terwijl ik zeker weet dat ze op deze flauwe kul vrouwenavond wel iets beters te doen heeftquote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in vind Nico absoluut geen groepsmens, zit hele dagen alleen of te schilderen of op bed of achter de laptop. Organiseert dingen die zij alleen leuk vind zonder overleg met de andere Utopianen.
Toen zat hij er nog gewoon tegen aan .. Kun je zien wat Utopia zo met een mens kan doen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef beequeen het volgende:
PP zat tegen de waanzin aan toen hij Utopia binnenstapte. Goh.
En voor mij een reden om de stream uit te zetten. Maar goed dat niet iedereen hetzelfde is of niet?quote:Op maandag 15 december 2014 22:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor mij is het de enige reden dat ik nog enigszins de streams volg of terug lees
Zij is de enige, die in aanmerking komt voor die bokaal/trofee, die ze aan het maken zijn vind ik.quote:Op maandag 15 december 2014 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft zichzelf wel op de kaart gezet. Schilderijen, posters, boekje en de mens Nico an sich
Voor wie dat waardeert natuurlijk.
Déjà vu: In februari moeten ze allemaal verzamelen en gaat de stem aankondigen dat Utopia binnen twee maanden stopt.quote:Op maandag 15 december 2014 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef ledn81 het volgende:
Als er iemand een groepsmens is, is het Nico wel.
Zou me niets verbazen. Of ze moeten echt hopen op een Uto baby of huwelijk. Maar zoals het er nu uit ziet, gaat dat er niet van komen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Déjà vu: In februari moeten ze allemaal verzamelen en gaat de stem aankondigen dat Utopia binnen twee maanden stopt.
Ik welquote:
Nico coëxisteert met de groep, maar maakt er niet of nauwelijks deel van uit.quote:
Ik zet een stream niet uit bij Vanessa of Charlotte of Patrick, ook al vind ik die vervelend.quote:Op maandag 15 december 2014 23:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En voor mij een reden om de stream uit te zetten. Maar goed dat niet iedereen hetzelfde is of niet?
Wie is er wel een groepsmens in Utopia? Een groepsmens kan iedereen ook wel anders opvatten uiteraard.quote:
Ik vind Nicolien ook geen groepsmens. Ze zit daar puur voor haar eigen feestjes. Ik zie dat al vanaf het begin dat ze daar zit. Wat betreft de schilderijen en boekjes: ze is pas iets gaan doen nadat Rienk weggestemd werd en er daarna een nieuw verdienmodel kwam. Door het nieuwe verdienmodel moest ze wel gaan schilderen om geld te verdienen.... Voor die tijd was ze aan het luieren en aan het profiteren van de inwoners die wel geld verdienden.quote:Op maandag 15 december 2014 23:02 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zij is de enige, die in aanmerking komt voor die bokaal/trofee, die ze aan het maken zijn vind ik.
Peter.quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wie is er wel een groepsmens in Utopia? Een groepsmens kan iedereen ook wel anders opvatten uiteraard.
Nico heeft de hele akker opgezet en daar dagen en weken achtereen dag in dag uit gezeten, geklust en geschilderd aan de loods en geholpen om die hut op te zetten. Laatste maanden is ze gaan schilderen en dat moest ze veel doen omdat er veel aanvragen waren. Billy schilderde ook maar kon de halve maand op bed liggen vanwege geen aanvragen. Nico heeft 2 maanden in periode met Rienk wat geluierd omdat het wat ingewikkeld was en lag veel met hem op bed. Laura en Lot doen al 11 maanden niets anders.quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ik vind Nicolien ook geen groepsmens. Ze zit daar puur voor haar eigen feestjes. Ik zie dat al vanaf het begin dat ze daar zit. Wat betreft de schilderijen en boekjes: ze is pas iets gaan doen nadat Rienk weggestemd werd en er daarna een nieuw verdienmodel kwam. Door het nieuwe verdienmodel moest ze wel gaan schilderen om geld te verdienen.... Voor die tijd was ze aan het luieren en aan het profiteren van de inwoners die wel geld verdienden.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Peter was een een echt groepsmens. Wilde altijd leuke dingen voor en met de groep doen.quote:
Ik ben het helemaal met je eens. maar geef het maar op. Zometeen komt Janmetdekorteachternaam weer eventjes zijn ontzettend vervelende gedoe over Nico weer spuien.quote:Op maandag 15 december 2014 23:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nico heeft de hele akker opgezet en daar dagen en weken achtereen dag in dag uit gezeten, geklust en geschilderd aan de loods en geholpen om die hut op te zetten. Laatste maanden is ze gaan schilderen en dat moest ze veel doen omdat er veel aanvragen waren. Billy schilderde ook maar kon de halve maand op bed liggen vanwege geen aanvragen. Nico heeft 2 maanden in periode met Rienk wat geluierd omdat het wat ingewikkeld was en lag veel met hem op bed. Laura en Lot doen al 11 maanden niets anders.
jatte zelfs geld om voor de groep bier en wijn te kopen, daar had vanessa iets van kunnen lerenquote:Op maandag 15 december 2014 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Peter was een een echt groepsmens. Wilde altijd leuke dingen voor en met de groep doen.
Een sociaal dier. Was hij in SV al.
quote:Op maandag 15 december 2014 23:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nico heeft de hele akker opgezet en daar dagen en weken achtereen dag in dag uit gezeten, geklust en geschilderd aan de loods en geholpen om die hut op te zetten. Laatste maanden is ze gaan schilderen en dat moest ze veel doen omdat er veel aanvragen waren. Billy schilderde ook maar kon de halve maand op bed liggen vanwege geen aanvragen. Nico heeft 2 maanden in periode met Rienk wat geluierd omdat het wat ingewikkeld was en lag veel met hem op bed. Laura en Lot doen al 11 maanden niets anders.
Peter heeft 28 dagen in Utopia gezeten en telt wat dat betreft net zo hard mee als Lindy (14 dagen)quote:Op maandag 15 december 2014 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Peter was een een echt groepsmens. Wilde altijd leuke dingen voor en met de groep doen.
Een sociaal dier. Was hij in SV al.
quote:Op maandag 15 december 2014 23:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
Bovendien houdt Nico helemaal niet van luieren
Ze is tenminste nog zinvol bezig. Volgens mij heeft ze ook niet veel nodig voor zichzelf wat betreft kleren en andere versierselen.
Klopt ja.quote:Op maandag 15 december 2014 23:17 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
jatte zelfs geld om voor de groep bier en wijn te kopen, daar had vanessa iets van kunnen leren
Ik geef het ook opquote:Op maandag 15 december 2014 23:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. maar geef het maar op. Zometeen komt Janmetdekorteachternaam weer eventjes zijn ontzettend vervelende gedoe over Nico weer spuien.
Net als het dagelijkse gedoe over Isa krijgen we tegenwoordig bij gebrek aan spannende streams het dagelijkse welles nietus verhaal over Nico.
Ik ga met je meequote:Op maandag 15 december 2014 23:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik geef het ook opNaast het plezier in het volgen van de streams is ook het cossen niet echt leuk meer.
Het gaat er niet om hoelang ze erin hebben gezeten. Peter heeft een heel sociale instelling. Dat weet iedereen die Studio Vlemmix heeft gevolgd en dat kwam ook duidelijk naar voren in de (korte) periode dat hij bewoner van Utopia was.quote:Op maandag 15 december 2014 23:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Peter heeft 28 dagen in Utopia gezeten en telt wat dat betreft net zo hard mee als Lindy (14 dagen)
Die hebben geen ruk gedaan in Utopia. Net zoveel als Laura eigenlijk en die zit er al 11 maanden bijna.
Dus mensen die er anders over denken zijn vervelend?quote:Op maandag 15 december 2014 23:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. maar geef het maar op. Zometeen komt Janmetdekorteachternaam weer eventjes zijn ontzettend vervelende gedoe over Nico weer spuien.
Net als het dagelijkse gedoe over Isa krijgen we tegenwoordig bij gebrek aan spannende streams het dagelijkse welles nietus verhaal over Nico.
Ik heb ook een hele sociale instelling en dat weet iedereen die me in het dagelijks leven meemaakt. Dan kan ik hier op Fok misschien heel anders overkomen. Peter kwam niet uit de verf in Utopia en deed 'raar'. Hij is daar gefaald. Een groepsmens was het daar al helemaal niet naar mijn idee.quote:Op maandag 15 december 2014 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoelang ze erin hebben gezeten. Peter heeft een heel sociale instelling. Dat weet iedereen die Studio Vlemmix heeft gevolgd en dat kwam ook duidelijk naar voren in de (korte) periode dat hij bewoner van Utopia was.
tis triest iddquote:Op maandag 15 december 2014 23:25 schreef Peace99 het volgende:
uhhhhh, een COS die bijna 2 uren duurt
Elke dag hetzelfde gezeur van je...dat je inmiddels niet moe van jezelf aan het worden bent.quote:Op maandag 15 december 2014 23:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dus mensen die er anders over denken zijn vervelend?
Het Nico-verhaal is inderdaad wellus/niettus. Dat De Fles een Helmondse tokkie is daar is 90% het over eens. Dat die Laaf niet te veel intelligentie heeft ook. Maar over het onderwerp Nicoline wordt heel verschillend gedacht.
Mensen die anders denken zijn niet vervelend, mensen die dag in dag uit hun mening moeten verkondigen op de COS zijn wel vervelendquote:Op maandag 15 december 2014 23:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dus mensen die er anders over denken zijn vervelend?
Het Nico-verhaal is inderdaad wellus/niettus. Dat De Fles een Helmondse tokkie is daar is 90% het over eens. Dat die Laaf niet te veel intelligentie heeft ook. Maar over het onderwerp Nicoline wordt heel verschillend gedacht.
Ze geeft zelfs geld aan Lot om kleren te kopen , Bovendien heeft ze zelf ook veel betaald ,veel dingen hebben geen geld gekost , dan was de kaartverkoop voldoende om uit de schulden te komen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]Niet luieren? Toen Rienk ze nog was zat de hele dagen met die zwerver op de bank te hangen.
Dat over die kleding klopt, maar de duizenden euro's die Nicoline haar geneuzel kost, daar kan Lot niet tegenop qua kleding kopen.
nee meidenavond... over beha's, tampons, hakken en fadurrrsquote:Op maandag 15 december 2014 23:27 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Liggen ze allemaal alweer een uur op bed of wat
Mja dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zet een stream niet uit bij Vanessa of Charlotte of Patrick, ook al vind ik die vervelend.
Ze horen bij de 'soap met echte mensen'.
Ik heb wel mijn stream abonnement niet verlengd omdat ik de FEBO opdrachtjes te overduidelijk vind worden
Juist nu op het einde en ze sturen voornamelijk op goede beelden van Vanessa en Charlotte.
Dat trek ik niet en vind ik niet om aan te gluren.
Laat een van hen dan maar winnen. Ik ben er klaar mee![]()
Donderdag alleen nog een dagje streams om naar Nico te kijken denk ik
quote:Op maandag 15 december 2014 23:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Elke dag hetzelfde gezeur van je...dat je inmiddels niet moe van jezelf aan het worden bent.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |