hem loeder.....quote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef LLgetikt het volgende:
trash bij trashy lady. ik had robin wel iets hoger ingeschat dan fucking huub de loeder
quote:
quote:
quote:
Dan leert hij niet van zijn fouten. Een ezel stoot zich in het gemeen......quote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Werd beweerd vanuit bronnen rond één van de betrokken partijen, dus als ik lieg lieg ik in commissie.
Maar het is geenszins verbazingwekkend als je kijkt naar hoe zijn eerste huwelijk tot stand is gekomen.
Ze is niet de eerste die eerst met Huub onder de dekens kroop, en daarna bewoonster mocht worden.quote:
Dat heb ik ook steeds vaker en mijn vriendin kijkt al helemaal niet meerquote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb de streams uitgezet, dus niet gezien. Ben die lui zo zat.
bij Robin stoot hij zich gelukkig niet zo hard... letterlijk gezien danquote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan leert hij niet van zijn fouten. Een ezel stoot zich in het gemeen......
hahahah. onbewustquote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef japie1971 het volgende:
[..]
"hoger" is in dit geval een hele goede woordspeling![]()
![]()
Ik ook. Ik had wel gedacht dat ze door zijn mooipraterij heen zou kunnen kijken.quote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef LLgetikt het volgende:
trash bij trashy lady. ik had robin wel iets hoger ingeschat dan fucking huub de loeder
Tja, flinke bumpers....quote:Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef japie1971 het volgende:
[..]
bij Robin stoot hij zich gelukkig niet zo hard... letterlijk gezien dan
Scherp!quote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef spapaars het volgende:
Robin met zonnebril, mooi weer, of een blauw oog te verbergen?
we kunnen ook niet zeggen dat Robin het erg groots aanpakt in dit gevalquote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef Starlie het volgende:
Ik val niet op vrouwen maar ik begrijp Huub wel dat hij met Robin is en gelijk wil trouwen! Hij denkt ook zo 1 vind ik er nooit meer dus vastleggenWe kunnen iig niet zeggen dat Robin alleen voor het uiterlijk gaat.
Daarnaast hebben ze beide 2 jonge kinderen dus ik mag toch hopen dat ze wel serieus zijn.
Het zal in ieder geval wel zo'n stuk darm uit de groene kamer worden, zoveel is wel zeker.quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat Zwijn gaat winnen is dus wel overduidelijk
quote:Op maandag 15 december 2014 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval wel zo'n stuk darm uit de groene kamer worden, zoveel is wel zeker.
Ik val wel op vrouwen en ik begrijp hem ook heel goed.quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef Starlie het volgende:
Ik val niet op vrouwen maar ik begrijp Huub wel dat hij met Robin is en gelijk wil trouwen!
hoe zit het met de percentages van de stemmen? Naar ik begrepen had was het 45% loods, 5% paspoort en 50% belbundel?quote:Op maandag 15 december 2014 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval wel zo'n stuk darm uit de groene kamer worden, zoveel is wel zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |