Ja, walgelijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef rico80 het volgende:
*mute*
Ik kan Lot echt niet over pesten aanhoren.
nah.. gewoon gepestquote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het nog voor het oudjaar bij dat varken geconstateerd wordt. Altijd al haar droom geweest, een spierziekte.
Die is gewoon algeheel zwakzinnigquote:
Nu was dat ook wel grappig natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef Zeyina het volgende:
Naomi zit overal om te lachen. Wat voor ergs ze ook vertelt.
Ook met wegstemmen Isa. Oké er waren 3 tranen, maar verder had ze gewoon een lach op het gezicht
dat was voor de spijsverteringquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik haar oefeningen zien doen in de gym....
Is Tramadol zo'n zwaar middel dan? Ik slik dat bijna elke dag.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh die broodnodige Tramadol die ze vorige week nog een het Zwijn wilde geven??
tis mode.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef Kijkertje het volgende:
Stop pesten nu is helemaal hot, the talk of the town buiten Utopia
Verder is ze ook niet gekomen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef snetje het volgende:
Lot was er vanuit gegaan dat er alleen op lagere school gepest werd....
nee dat is vetquote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat heeft dat varken een bord voor haar kop![]()
![]()
Ja behoorlijk, het zit nog net onder morfine en valt nog net niet onder de opiumwet.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Is Tramadol zo'n zwaar middel dan? Ik slik dat bijna elke dag.
Als kettingrookster en kettingzuipster fles uithangbord kan worden van de kankerstichting kan dit ookquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Urb het volgende:
Uitgerekend Lot gaat stop pesten nu steunen? Oh ze is door die stichting gemailed, spontaan weer.
dat is 1 stapje onder morfine..... ja dusquote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik zou even de bijsluiter lezen dan.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |