Met een mollenklem of zo?quote:Op maandag 15 december 2014 21:06 schreef Scherzo het volgende:
Laura gaat extreem eenzame ouderen vangen...
Neuh, wat belastingvoordeel, maar dat moet dan wel opwegen tegen de kosten, en dat is in dit geval nog maar de vraag.quote:
Eeehmquote:
Ik heb Marije wel eens in een gesprek horen "klagen" dat ze op de site gezet was als voedingsdeskundige, terwijl ze bij de intake alleen gezegd had dat ze bewust met voeding bezig was en Herbalife meuk verkocht. Dus tja, wie is de schuldige.quote:
Aandachttrekkerij..quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
huh inene heeft Nomi een spierziekte ,
En ze heeft de EHBO'er/verpleegster weggestemd..quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef isax het volgende:
spannend met zo'n spierziekte in utopia
straks krijgt ze een aanval.
even investering om van het atelier een lab te makenquote:
Soms worden ze nog wel onzedelijk betast maar ik weet niet of ze dat erg vinden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:08 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
zó eenzaam dat ze niet eens meer mishandeld worden?
alsof iesje dan kan helpenquote:Op maandag 15 december 2014 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ze heeft de EHBO'er/verpleegster weggestemd..
gna gna gna..
Ik dacht een fototoestelquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
huh inene heeft Nomi een spierziekte , ik dacht gewoon dikke benen
Nu al sikker?quote:
Lazerus?quote:
Ik dacht Alpen op haar voorhoofd?quote:
Ja, door Lau en lot...quote:
Ben benieuwd of het nog voor het oudjaar bij dat varken geconstateerd wordt. Altijd al haar droom geweest, een spierziekte.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef Urb het volgende:
Goed excuus om veel in bed te liggen wel.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
La Cerda zei dat "wij" armbandjes hebben gemaakt.
Dat luie varken lag op haar nest, zogenaamd ziek te zijn en liet Laaf het werk doen.
tsja.. wellicht is dat lastiger op die leeftijd....quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef asini het volgende:
Raar dat ze hier zo moeilijk over doet..
gelukkig is genezing nabij.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef Urb het volgende:
Ik heb haar oefeningen zien doen in de gym....quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef Urb het volgende:
Ja, walgelijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef rico80 het volgende:
*mute*
Ik kan Lot echt niet over pesten aanhoren.
nah.. gewoon gepestquote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het nog voor het oudjaar bij dat varken geconstateerd wordt. Altijd al haar droom geweest, een spierziekte.
Die is gewoon algeheel zwakzinnigquote:
Nu was dat ook wel grappig natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef Zeyina het volgende:
Naomi zit overal om te lachen. Wat voor ergs ze ook vertelt.
Ook met wegstemmen Isa. Oké er waren 3 tranen, maar verder had ze gewoon een lach op het gezicht
dat was voor de spijsverteringquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik haar oefeningen zien doen in de gym....
Is Tramadol zo'n zwaar middel dan? Ik slik dat bijna elke dag.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh die broodnodige Tramadol die ze vorige week nog een het Zwijn wilde geven??
tis mode.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef Kijkertje het volgende:
Stop pesten nu is helemaal hot, the talk of the town buiten Utopia
Verder is ze ook niet gekomen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef snetje het volgende:
Lot was er vanuit gegaan dat er alleen op lagere school gepest werd....
nee dat is vetquote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat heeft dat varken een bord voor haar kop![]()
![]()
Ja behoorlijk, het zit nog net onder morfine en valt nog net niet onder de opiumwet.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Is Tramadol zo'n zwaar middel dan? Ik slik dat bijna elke dag.
Als kettingrookster en kettingzuipster fles uithangbord kan worden van de kankerstichting kan dit ookquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Urb het volgende:
Uitgerekend Lot gaat stop pesten nu steunen? Oh ze is door die stichting gemailed, spontaan weer.
dat is 1 stapje onder morfine..... ja dusquote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik zou even de bijsluiter lezen dan.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |