challenge accepted.quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan sta ik op en zet 't hoogstpersoonlijk af.
That would be a killer.quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar moet ik bij zijnquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kreeg ze gewoon niet. En als ik ze wel gaf na mijn moed eindelijk bij elkaar geraapt te hebben werd ik door de hele klas uitgelachen.
Ja, geweldige tijd was het he?quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kreeg ze gewoon niet. En als ik ze wel gaf na mijn moed eindelijk bij elkaar geraapt te hebben werd ik door de hele klas uitgelachen.
Da's ernstiger. Uitlachen is er hier gelukkig nooit aan te pas gekomenquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*brofist*quote:
I wish. Ik hoor het soms nog. Kutkinderen, bah.quote:Op maandag 15 december 2014 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, geweldige tijd was het he?
Niet verkeerd nee. En hond altijd +1.quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij ziet er wel leuk uit, met je hond.
Hé daar! Vanwaar maak jij me ergens voor uit waar je zelf een hekel aan hebt? of is dat het subtiele verschil tussen schatje en schattigquote:
Middelbare school was voor mij een hel: acne en een dikke hormonenkop is een fatale combinatie. Vanaf mijn 18e heb ik relatief vaak gescoord bij de vrouwen waar ik mijn zinnen op heb gezet, maar dat zijn zeker niet de populairste. Vrouwen met tattoos, een sterke mening en een beetje issuesquote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog in de praktijk kunnen testen?
Ja ik weetquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
I wish. Ik hoor het soms nog. Kutkinderen, bah.
Ergste was nog dat de leerkracht zei dat ik me niet moest aanstellen of iets in die geest.quote:Op maandag 15 december 2014 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Da's ernstiger. Uitlachen is er hier gelukkig nooit aan te pas gekomen
Fobo tip van de week?quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet verkeerd nee. En hond altijd +1.
Behalve bij andere vrouwen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Toch hebben knappe meiden altijd een stapje voor, in de eerste instantie.
Dat laatstequote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé daar! Vanwaar maak jij me ergens voor uit waar je zelf een hekel aan hebt? of is dat het subtiele verschil tussen schatje en schattig
quote:
Even Don Vito halen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet verkeerd nee. En hond altijd +1.
De aardbei: de zoetste en lekkerste van alle rozenquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij ziet er wel leuk uit, met je hond.
Ja, maar daar hoef ik niks mee, verderquote:
Herkenbaar. Basisschool was leuk, daarna grotendeels ellendig, vanaf mijn 20e langzaam beter.quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Middelbare school was voor mij een hel: acne en een dikke hormonenkop is een fatale combinatie. Vanaf mijn 18e heb ik relatief vaak gescoord bij de vrouwen waar ik mijn zinnen op heb gezet, maar dat zijn zeker niet de populairste. Vrouwen met tattoos, een sterke mening en een beetje issues
Ah, first guessquote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Whippet, we hebben er nog twee trouwens. Fantastische beesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |