Wel in rap mag ik hopen?quote:Op maandag 15 december 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
Zo erg is die documentaire ook weer niet Sammie, zeker niet als je realtime commentaar er bij krijgt van mij toch.
Ik speel nog liever WoW met Hep.quote:Op maandag 15 december 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo erg is die documentaire ook weer niet Sammie, zeker niet als je realtime commentaar er bij krijgt van mij toch.
Tja, ik vond het gewoon komisch dat je iemand snoep gaat brengen als je ze leuk vindt. Ik was wel een enorme zoetekauw, dat dan weer wel.quote:
Nog in de praktijk kunnen testen?quote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef Harmankardon het volgende:
Een van mijn eerste levenslessen heb ik geleerd op de basisschool toen stelletjes werden gemaakt en ik als tweede eindigde bij de jongens terwijl ik natuurlijk op het populaire meisje had ingezet. Lege handen dus. Toen vertelde mijn klasgenoot dat je nooit voor het allerpopulairste meisje moest gaan maar voor de tweede, omdat alle jongens voor de knapste zullen kiezen, terwijl nummer 2 ook prima is.
Maakte diepe indruk.
Ik denk dat ik een begrafenis mis nog leuker ga vinden, eigenlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
donderdagquote:
Geen gekke gedachte. Kijk eens naar al die dozen bonbons die elk jaar gekocht worden voor Valentijnsdag.quote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Tja, ik vond het gewoon komisch dat je iemand snoep gaat brengen als je ze leuk vindt. Ik was wel een enorme zoetekauw, dat dan weer wel.
Nee inderdaad. Het gaat ook om persoonlijkheid en in hoeverre iemand opvalt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik terugkijk naar klassenfoto's dan werden niet per se de knapste meisjes als 'lekkerst' beschouwd eigenlijk. Is ook een beetje kuddegedrag voor een deel op die leeftijd denk ik.
Hearthstone.quote:
Beatmaster Samzzquote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
Daarom moet Sammie dan ook meekijken, kan zij de beat verzorgen.
Dat is tegenwoordig niet zo'n probleem meer, ik constateerde alleen dat ik in de vroegere tijden waarover we het hadden nooit van die hints heb gehadquote:Op maandag 15 december 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon zeggen waar het op staat. Uit je comfortzone ermee.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een begrafenis mis nog leuker ga vinden, eigenlijk.
Dat sowieso. Maar ik moest iets opnoemen wat ik verschrikkelijk vind.quote:
kaneel: lewdquote:
Op jouw begrafenis 2pac dan maar?quote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een begrafenis mis nog leuker ga vinden, eigenlijk.
quote:
Oké.quote:Op maandag 15 december 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lord of the rings maar kijken dan?
Verkeerde account. xDquote:
Knappe mannen idemquote:Op maandag 15 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Toch hebben knappe meiden altijd een stapje voor, in de eerste instantie.
Dan sta ik op en zet 't hoogstpersoonlijk af.quote:Op maandag 15 december 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op jouw begrafenis 2pac dan maar?
Ik kreeg ze gewoon niet. En als ik ze wel gaf na mijn moed eindelijk bij elkaar geraapt te hebben werd ik door de hele klas uitgelachen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig niet zo'n probleem meer, ik constateerde alleen dat ik in de vroegere tijden waarover we het hadden nooit van die hints heb gehad
Jij ziet er wel leuk uit, met je hond.quote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Tja, ik vond het gewoon komisch dat je iemand snoep gaat brengen als je ze leuk vindt. Ik was wel een enorme zoetekauw, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |