Heb je wel eens iets met een man gedaan eigenlijk?quote:Op maandag 15 december 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
Predominantly homosexual, but more than incidentally heterosexual.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. In een roze string. Nu moet ik lachen.
Met de auto he.quote:
Hajee?quote:Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snert, welke user kon ook alweer sneeuw in je usericon stoppen?
Waarom zet je me zo voor het blok, Kaneelquote:Op maandag 15 december 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Art, welke FOK!sters zou jij doen?
Zo is die wel leuk tochquote:Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snert, welke user kon ook alweer sneeuw in je usericon stoppen?
Oh…quote:
Omdat we allemaal open en eerlijk zijn naar elkaar.quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom zet je me zo voor het blok, Kaneel
zie mijn editquote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ie weer een topic ook? Anders ga ik 'm wel DMmen
Het was dus een leugen!quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Come and think of it, momenteel is er maar één fokker die ik zou doen.
Dat gaat vanzelf weer over.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Dat is iedere vrouwelijke FOK!ster die ik ken.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Bambi, Silk, Perzephone, GND, Zeef, Equinoxe, Jelia, Hexxen, Chanty, Pinkdwarf, Supersof, Crack, Kimberly, Dqod, Pixxie, Brannagh, Beauke, Tamas...en dan nog degene die Kaneel noemde![]()
Zo even snel uit het hoofd
Barb?quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Zo dat is een indrukwekkend lijstjequote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Bambi, Silk, Perzephone, GND, Zeef, Equinoxe, Jelia, Hexxen, Chanty, Pinkdwarf, Supersof, Crack, Kimberly, Dqod, Pixxie, Brannagh, Beauke, Tamas, Chai...en dan nog degene die Kaneel noemde![]()
Ow?quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn vriend.quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chai, welke FOK!kers zou jij wel doen?
Yats?quote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef Californium het volgende:
1 fokker gedaan. 1 persoon die ik wil doen
Ja ik ben er een paar vergeten hoorquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is iedere vrouwelijke FOK!ster die ik ken.
Jij bent druk bezig geweest Faxiequote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Bambi, Silk, Perzephone, GND, Zeef, Equinoxe, Jelia, Hexxen, Chanty, Pinkdwarf, Supersof, Crack, Kimberly, Dqod, Pixxie, Brannagh, Beauke, Tamas, Chai...en dan nog degene die Kaneel noemde![]()
De fokker die ik gedaan heb?quote:
Ik dacht dat Zeef wel wilde.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Ik sta er niet tussenquote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Ja dat waren best veel DM's met dickpicksquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent druk bezig geweest Faxie
Haha, jezus.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Uhuhquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat waren best veel DM's met dickpicks
Het is een to do lijstje niet een lijstje met bedpartnersquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent druk bezig geweest Faxie
Jawel, die had Kaneel al genoemdquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen
Weet ook gelijk waarom
Hoe kom je daar bij?quote:
Jawel.. Kaneel noemde jou toch in de SC bezoeksters?quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen
Weet ook gelijk waarom
Of je hebt er al eens een gedaan zonder dat je het wist.quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Inolvidable het volgende:
Ik zou geen een FOKker doen.
Maar ik ken natuurlijk niet alle FOKkers he!
Mja nouja...quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zeef wel wilde.
Ga je het iedereen vragen?quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chai, welke FOK!kers zou jij wel doen?
Dat was dan ook de grapquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een to do lijstje niet een lijstje met bedpartners
Fixedquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, jezus.
Geen Morrigan?
[..]
Uhuh![]()
Fokt hij nog wel eens eigenlijk? Zie hem nooit posten.
Jawel.quote:
Ik was niet huillie aan het doen...quote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel.
Helaas, geen reden om huilie te doen. Je hoort er gewoon bij.
Denk het niet.quote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Of je hebt er al eens een gedaan zonder dat je het wist.
Misschien is dat wel een reden om huillie te doenquote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel.
Helaas, geen reden om huilie te doen. Je hoort er gewoon bij.
Eh...dat betwijfel ik.quote:
Nou ik was het nietquote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat hij een Fok!ster gedaan heeft maar niet mocht vertellen wie
Ouchquote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een reden om huillie te doen.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whehehe het is niet Caliquote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat hij een Fok!ster gedaan heeft maar niet mocht vertellen wie
Tssquote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch weinig verrassends.quote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoveel onthullingen hier.
Mooi wel![]()
Teleurstellend...quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Inolvidable het volgende:
Jij weet wel wie Yats heeft gedaan?quote:
Ja, het is niet echt een compliment wanneer iemand die alles wel zou doen jou ook wel zou doen, tochquote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan mag heel vrouwelijk FOK! wel gaan janken.
Neequote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij weet wel wie Yats heeft gedaan?
Snap ikquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Inolvidable het volgende:
Klinkt goed, maar dat is geen verrassing toch?quote:
Het is meer een lijstje waartegen ik geen nee zou zeggenquote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt een compliment wanneer iemand die alles wel zou doen jou ook wel zou doen, toch?
Oh, boehoequote:
Nee nu niet meerquote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar dat is geen verrassing toch?
Ja, dat is wat ik zeg toch.quote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is meer een lijstje waartegen ik geen nee zou zeggen
Sstttquote:
Verbroederingquote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoveel onthullingen hier.
Mooi wel![]()
Sorry.quote:
Je geheim is veiligquote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat Jij weet wie t is.
Is het niet nog erger als hij iedereen wil doen behalve jij?quote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt een compliment wanneer iemand die alles wel zou doen jou ook wel zou doen, toch?
Geen nee zeggen tegen en zou doen is hetzelfde, alleen andere bewoordingquote:
Whehe dat jaquote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het niet nog erger als hij iedereen wil doen behalve jij?
Ik heb vandaag broccoli gegeten. Ha, dat wist je niet hè?quote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
Oh, boehoe. Vertel jij eens iets verrassends, dan.
Ja. Maar dat is in deze niet het gevalquote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het niet nog erger als hij iedereen wil doen behalve jij?
Allesquote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit dit topic? Mannen en/of vrouwen?
Matig.quote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag broccoli gegeten. Ha, dat wist je niet hè?
Hoi!quote:
Nietes, de context is dan andersquote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen nee zeggen tegen en zou doen is hetzelfde, alleen andere bewoording.
Halloquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hallo![]()
En welke fokster zou jij willen doen?
Gewoon doorbijten fatty, voor je het weet wint je slaap het van je hongergevoel.quote:Op maandag 15 december 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, vergeten avond te eten. Even wat fixen.
Mijne is niet zo bijzonder hoor.quote:
jou natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hallo![]()
En welke fokster zou jij willen doen?
Ik wil 'm weten.quote:
Dit topic dan, man en vrouwquote:Op maandag 15 december 2014 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is me te moeilijk.Dan moet ik nadenken.
Danny!quote:Op maandag 15 december 2014 20:19 schreef Harmankardon het volgende:
Degene die Danny zegt krijgt een gratis abbo.
Ik ook van jou hoor. En ik zou je doen, zonder enig bezwaar.quote:
Arme Roy komt net binnenstrompelen en wordt meteen overrompeld door een vraag als ditquote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan?
[..]
En wie nog meer?
Dat wist ik, jaquote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor. En ik zou je doen, zonder enig bezwaar.Maar da's vast geen verrassing.
Dat kan hij heus wel incasseren hoor... zo niet jammer danquote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arme Roy komt net binnenstrompelen en wordt meteen overrompeld door een vraag als dit
Goede vraag Lola.quote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan?
[..]
En wie nog meer?
Neen niet persequote:Op maandag 15 december 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede vraag Lola.
Maar moet dat uit dit topic zijn?
Fas wel toch?quote:Op maandag 15 december 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mjeh laat maar, ik vind het te moeilijk en ik weet niet precies hoe iedereen eruit ziet.
Dat inderdaad ja. Ik ken zo wat niemand, dus kan er geen antwoord op gevenquote:Op maandag 15 december 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mjeh laat maar, ik vind het te moeilijk en ik weet niet precies hoe iedereen eruit ziet.
Ah ok, volgens mij zitten er in dit topic namelijk geen vrouwen die ik qua uiterlijk niet zou doen.quote:
'quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
Nou vooruit.
Daar gaat 'ie dan.
1. Sararaats
2. Brummetje2.0
3. complicate
Die eerste weet ik hoe ze er uitziet. Goede keuzequote:Op maandag 15 december 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
Nou vooruit.
Daar gaat 'ie dan.
1. Sararaats
2. Brummetje2.0
3. complicate
Nou vooruit.
Daar gaat 'ie dan.
1. Sararaats
2. Brummetje2.0
3. complicate
Nou vooruit.
Daar gaat 'ie dan.
1. Sararaats
2. Brummetje2.0
3. complicate
Pff wat flauwquote:Op maandag 15 december 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Daar gaat 'ie dan.
1. Sararaats
2. Brummetje2.0
3. complicate
Nou vooruit.
Daar gaat 'ie dan.
1. Sararaats
2. Brummetje2.0
3. complicate
Nou vooruit.
Daar gaat 'ie dan.
1. Sararaats
2. Brummetje2.0
3. complicate
Iedereen wil mijn lijstje weten, maar zelf met een lijstje komen ho maarquote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, dat heet eerlijk... logisch toch?
Niet dat ik weet, kwam ook net binnen toen het er over ging...quote:Op maandag 15 december 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
Maar heb ik in de tussentijd al lijstjes gemist waar ik op sta?
De bald-lists.quote:Op maandag 15 december 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
Maar heb ik in de tussentijd al lijstjes gemist waar ik op sta?
Snap ook niet waarom je er serieus op in gaatquote:Op maandag 15 december 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen wil mijn lijstje weten, maar zelf met een lijstje komen ho maar
Daarnaast wisten we het antwoord toch alquote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom je er serieus op in gaat
Ja ook dat was wel een beetje voorspelbaar jaquote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarnaast wisten we het antwoord toch al.
Welke FOK!sters zou jij hard raken met je pener?quote:
Wie je zou doen uit het topic.quote:
Op twee na heb ik met hen allen gedate.Dus dat valt in te vullen.quote:
Groepsdrukquote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom je er serieus op in gaat
Noem die twee dan.quote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Op twee na heb ik met hen allen gedate.Dus dat valt in te vullen.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke FOK!sters zou jij hard raken met je pener?
Da's nietquote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarnaast wisten we het antwoord toch al.
It's true.quote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik kan het hebben Kaneel.
Stiekem willen ze me
Emogif toch niet alles.quote:
Tss ik ben heel kieskeurig hoorquote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook dat was wel een beetje voorspelbaar ja
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet.quote:
Is dat positief of negatief?quote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor je stond er niet op....
Allemaal.quote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke FOK!sters zou jij hard raken met je pener?
Eet smakelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wie je zou doen uit het topic.
Eten doei.
Van de mannen hier eigenlijk alleen Art. Vrouwen weet ik niet zeker, maar ik denk Fas, Cali, Fera, Loka.quote:
Serieus.. kieskeurig?????quote:Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tss ik ben heel kieskeurig hoorIk kan er toch niks aan doen dat jullie allemaal zo leuk zijn
quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Bambi, Silk, Perzephone, GND, Zeef, Equinoxe, Jelia, Hexxen, Chanty, Pinkdwarf, Supersof, Crack, Kimberly, Dqod, Pixxie, Brannagh, Beauke, Tamas, Chai, Morrigan, Lola...en dan nog degene die Kaneel noemde![]()
Mij kun je niet krijgen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet.
Maar ik wil alle mannen die ik niet kan krijgen.![]()
Fikse deuk in mijn ego, dit.quote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van de mannen hier eigenlijk alleen Art. Vrouwen weet ik niet zeker, maar ik denk Fas, Cali, Fera, Loka.
Positief/negatief mag je zelf aangeven.....quote:Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief?
[..]
Allemaal.
#wanhopig4life
[..]
Eet smakelijk.
Met circa 3 miljard vrouwen op deze aardbol is dit toch een vrij beschaafd aantal, toch?quote:
Je bent gewoon een potje stiekemquote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van de mannen hier eigenlijk alleen Art. Vrouwen weet ik niet zeker, maar ik denk Fas, Cali, Fera, Loka.
Ik doe mee.quote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fikse deuk in mijn ego, dit.
Even huilen.
Negatief dus.quote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Positief/negatief mag je zelf aangeven.....
Aangezien het enkel faxie was die een lijstje opnoemde
LijstJE?quote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Positief/negatief mag je zelf aangeven.....
Aangezien het enkel faxie was die een lijstje opnoemde
Awww.quote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn wereldje betreft toch enkel Fok schatjequote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met circa 3 miljard vrouwen op deze aardbol is dit toch een vrij beschaafd aantal, toch?
Ik bedoel maarquote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met circa 3 miljard vrouwen op deze aardbol is dit toch een vrij beschaafd aantal, toch?
quote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn wereldje betreft toch enkel Fok schatje
Biertjequote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Troost vinden in elkaars armen.
Toch nog op een lijstjequote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je staat wel op mijn lijstje hoor Sammie
En de mijne maar daar las je vast over heenquote:Op maandag 15 december 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biertje?
[..]
Toch nog op een lijstje.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En de mijne maar daar las je vast over heen
Ik heb ook geen lijstje gepost. Ik zei dat ik jou zou doenquote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]! Ik heb niet gezien dat jij een lijstje gepost hebt
.
Ja dat was al bekendquote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
Fera is eigenlijk ook wel ubercute. En Fas zou ik wellicht ook doen. Samzz is ook raakbaar. Waar heb ik het eigenlijk over? Ik zou figuurlijk bijna iedereen doen hier.
Maar goed, met stip op 1: -Strawberry-.
There, I said it.
Als ik een vrouw was zou ik WT ook doen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Graag.
Zou jij eigenlijk WT doen?
Cutequote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
Fera is eigenlijk ook wel ubercute. En Fas zou ik wellicht ook doen. Samzz is ook raakbaar. Waar heb ik het eigenlijk over? Ik zou figuurlijk bijna iedereen doen hier.
There, I said it.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
There, I said it.
Oh, dat is een goede vraag...quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Graag.
Zou jij eigenlijk WT doen?
Dank je.quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
There, I said it.
Geen idee, ik verdiep mij niet zo in de wereld van Faxie.quote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn wereldje betreft toch enkel Fok schatje
Ohquote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook geen lijstje gepost. Ik zei dat ik jou zou doen
Ahwquote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
There, I said it.
Terecht.quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik WT ook doen.
Ik vind hem een baas.quote:
Rightquote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! De eerste vrouw die mij zou doen
.
Vast niet hoorquote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! De eerste vrouw die mij zou doen
.
Pls, alsof ik op jouw lijstje sta.quote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fikse deuk in mijn ego, dit.
Even huilen.
Daar staat toch maar één iemand op.quote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pls, alsof ik op jouw lijstje sta.
D'aww leukerdquote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
There, I said it.
:$:$:$:quote:
Neequote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pls, alsof ik op jouw lijstje sta.
Jaquote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
WT is mijn husbando.
[..]
Ik vind hem een baas.
quote:
Waarvan ik het weetquote:
Uhuquote:Op maandag 15 december 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. WT is lief.
[..]
[..]
Waarvan ik het weet.
Ik ook.quote:
Cap!quote:Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef Capstan het volgende:
Waarom heb ik nou toch de historische mogelijkheid om in het duizendste deel van deze reeks te posten gemist? Het had zo mooi kunnen zijn. Al was het alleen maar voor de statistieken geweest...
Voorbij is de kans...voorbij
He man!quote:Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef Capstan het volgende:
Waarom heb ik nou toch de historische mogelijkheid om in het duizendste deel van deze reeks te posten gemist? Het had zo mooi kunnen zijn. Al was het alleen maar voor de statistieken geweest...
Voorbij is de kans...voorbij
Wie zou jij allemaal doen?quote:
Je mist ook niks.quote:
inb4 jouw lijstjequote:Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de troost. Schraal als 'ie is...
Beter een schrale troost dan een schrale balzak.quote:Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de troost. Schraal als 'ie is...
Potdorie, iedere keer als ik hier dan mijn spreekwoordelijke knar eens laat zien, gaat het over lijstjes. Wat nou weer voor een lijst?quote:
Ook geen verrassing, desalniettemin fijn om te horen.quote:
Wie je zou doen hier.quote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Potdorie, iedere keer als ik hier dan mijn spreekwoordelijke knar eens laat zien, gaat het over lijstjes. Wat nou weer voor een lijst?
Ik weet hoe ze eruitzien. En van de meeste boven de nek ookquote:Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef aeque het volgende:
Faxie heb je je lijst gebaseerd op mensen die je hebt gezien? Of dat niet?
Het "wie zou je doen"-lijstjequote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Potdorie, iedere keer als ik hier dan mijn spreekwoordelijke knar eens laat zien, gaat het over lijstjes. Wat nou weer voor een lijst?
quote:Op maandag 15 december 2014 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook geen verrassing, desalniettemin fijn om te horen.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet hoe ze eruitzien. En van de meeste boven de nek ook
quote:Op maandag 15 december 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet hoe ze eruitzien. En van de meeste boven de nek ook
Gewoon met het licht uit.quote:Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef aeque het volgende:
Faxie heb je je lijst gebaseerd op mensen die je hebt gezien? Of dat niet?
quote:
Serieus antwoorden is optioneel, hè?quote:Op maandag 15 december 2014 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het "wie zou je doen"-lijstje
Ontmoet dan, betere verwoording.quote:
Houd het vooral niet serieusquote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Serieus antwoorden is optioneel, hè?
Nee, we willen alleen serieuze lijstjes zien.quote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Uiteraardquote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Yv zou ik doen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wie ik zou doen. Ik heb er maar een gemeet hier en dat is Yv. De rest alleen eens gezien
Kom maar door Roy met je 99 bitches.quote:Op maandag 15 december 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
Nee, we willen alleen serieuze lijstjes zien.
Zo veel Fok!sters ken ik niet Air.quote:Op maandag 15 december 2014 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar door Roy met je 99 bitches.
Iedereen zou Yv doen. Ik ook.quote:
quote:
De geleerden zijn het er weer niet over eens. Maar mijn lijstje is kort; ik ken hier immers niemandquote:Op maandag 15 december 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, we willen alleen serieuze lijstjes zien.
Whut? Sinds wanneer heb ik lijsten?quote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wist ik al, aeque heeft die lijsten he.
Heeft aeque ook al lijsten?quote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wist ik al, aeque heeft die lijsten he.
Ik heb geen idee hoe ze eruit ziet, dus voor nu zeg ik nee, hoorquote:
Ik heb ook geen lijsten, hoor. Ik sta er alleen opquote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
WAAROM heeft IEDEREEN lijsten behalve ik
Yv - Roycoquote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Whut? Sinds wanneer heb ik lijsten?
Dan kies je uit het beperkte aantal dat je wel kent.quote:
Kaneel verhuist naar een klooster ergens in Tibet.quote:
Ik heb geen idee hoe ze er uit ziet.quote:
Bby.quote:
Zie hierboven, hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Oh, en jou zou ik ook doenquote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Als ze er nog net zo uitziet als 15 jaar geleden is ze best oké.quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee hoe ze eruit ziet, dus voor nu zeg ik nee, hoor.
Oh, die lijst.quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yv - Royco
Samzz - Barb
Straw - Art
Ik weet ook niet hoe ze er 15 jaar geleden uit zag.quote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze er nog net zo uitziet als 15 jaar geleden is ze best oké.
Drie keer toch?quote:Op maandag 15 december 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
Mijn naam is twee keer genoemd als raakbaar. Ik voel me nu zo speciaal
Blij toe voor je, ik nog geen enkele keerquote:Op maandag 15 december 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
Mijn naam is twee keer genoemd als raakbaar. Ik voel me nu zo speciaal
O dank je, ik had hem zelf nog nooit gemaakt.quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yv - Royco
Samzz - Barb
Straw - Art
Ik heb volgens mij nog wel foto's ergens uit de tijd waar zij ook op staat. Dan moet ik alleen de archieven in, want dat was nog uit het pré digitale camera tijdperk.quote:Op maandag 15 december 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Ik weet ook niet hoe ze er 15 jaar geleden uit zag.
bangalijst?quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze er uit ziet.
[..]
Bby.
Ik vernam dat we beiden op eenzelfde lijstje staan.
Etsen?quote:Op maandag 15 december 2014 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog wel foto's ergens uit de tijd waar zij ook op staat. Dan moet ik alleen de archieven in, want dat was nog uit het pré digitale camera tijdperk.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, de mijne. Erg?quote:
Doorgaans willen vrouwen dat niet horen op voorhand.quote:
Voor wat zou ik het doen?quote:
Niet te snel.... *gumgumgum*quote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hou het niet meer bij. *schrijft driftig mee
Of steentableau, dat weet ik geeneens meer.quote:
Herkenbaar, alleen dan met zoetigheid..quote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Onstilbare honger vandaag.
*propt nog wat foe yong hai naar binnen*
Lol nee, niet zo. Gewoon mensen die ik zou raken.quote:
Zoetekoekske ben je ook.quote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen dan met zoetigheid..
lewdquote:Op maandag 15 december 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol nee, niet zo. Gewoon mensen die ik zou raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |