Heb je wel eens iets met een man gedaan eigenlijk?quote:Op maandag 15 december 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
Predominantly homosexual, but more than incidentally heterosexual.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. In een roze string. Nu moet ik lachen.
Met de auto he.quote:
Hajee?quote:Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snert, welke user kon ook alweer sneeuw in je usericon stoppen?
Waarom zet je me zo voor het blok, Kaneelquote:Op maandag 15 december 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Art, welke FOK!sters zou jij doen?
Zo is die wel leuk tochquote:Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snert, welke user kon ook alweer sneeuw in je usericon stoppen?
Oh…quote:
Omdat we allemaal open en eerlijk zijn naar elkaar.quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom zet je me zo voor het blok, Kaneel
zie mijn editquote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ie weer een topic ook? Anders ga ik 'm wel DMmen
Het was dus een leugen!quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Come and think of it, momenteel is er maar één fokker die ik zou doen.
Dat gaat vanzelf weer over.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Dat is iedere vrouwelijke FOK!ster die ik ken.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Bambi, Silk, Perzephone, GND, Zeef, Equinoxe, Jelia, Hexxen, Chanty, Pinkdwarf, Supersof, Crack, Kimberly, Dqod, Pixxie, Brannagh, Beauke, Tamas...en dan nog degene die Kaneel noemde![]()
Zo even snel uit het hoofd
Barb?quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Zo dat is een indrukwekkend lijstjequote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Bambi, Silk, Perzephone, GND, Zeef, Equinoxe, Jelia, Hexxen, Chanty, Pinkdwarf, Supersof, Crack, Kimberly, Dqod, Pixxie, Brannagh, Beauke, Tamas, Chai...en dan nog degene die Kaneel noemde![]()
Ow?quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn vriend.quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chai, welke FOK!kers zou jij wel doen?
Yats?quote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef Californium het volgende:
1 fokker gedaan. 1 persoon die ik wil doen
Ja ik ben er een paar vergeten hoorquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is iedere vrouwelijke FOK!ster die ik ken.
Jij bent druk bezig geweest Faxiequote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Bambi, Silk, Perzephone, GND, Zeef, Equinoxe, Jelia, Hexxen, Chanty, Pinkdwarf, Supersof, Crack, Kimberly, Dqod, Pixxie, Brannagh, Beauke, Tamas, Chai...en dan nog degene die Kaneel noemde![]()
De fokker die ik gedaan heb?quote:
Ik dacht dat Zeef wel wilde.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Ik sta er niet tussenquote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Ja dat waren best veel DM's met dickpicksquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent druk bezig geweest Faxie
Haha, jezus.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Uhuhquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat waren best veel DM's met dickpicks
Het is een to do lijstje niet een lijstje met bedpartnersquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent druk bezig geweest Faxie
Jawel, die had Kaneel al genoemdquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen
Weet ook gelijk waarom
Hoe kom je daar bij?quote:
Jawel.. Kaneel noemde jou toch in de SC bezoeksters?quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen
Weet ook gelijk waarom
Of je hebt er al eens een gedaan zonder dat je het wist.quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Inolvidable het volgende:
Ik zou geen een FOKker doen.
Maar ik ken natuurlijk niet alle FOKkers he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |