Heb je wel eens iets met een man gedaan eigenlijk?quote:Op maandag 15 december 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
Predominantly homosexual, but more than incidentally heterosexual.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. In een roze string. Nu moet ik lachen.
Met de auto he.quote:
Hajee?quote:Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snert, welke user kon ook alweer sneeuw in je usericon stoppen?
Waarom zet je me zo voor het blok, Kaneelquote:Op maandag 15 december 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Art, welke FOK!sters zou jij doen?
Zo is die wel leuk tochquote:Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snert, welke user kon ook alweer sneeuw in je usericon stoppen?
Oh…quote:
Omdat we allemaal open en eerlijk zijn naar elkaar.quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom zet je me zo voor het blok, Kaneel
zie mijn editquote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ie weer een topic ook? Anders ga ik 'm wel DMmen
Het was dus een leugen!quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Come and think of it, momenteel is er maar één fokker die ik zou doen.
Dat gaat vanzelf weer over.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Dat is iedere vrouwelijke FOK!ster die ik ken.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Bambi, Silk, Perzephone, GND, Zeef, Equinoxe, Jelia, Hexxen, Chanty, Pinkdwarf, Supersof, Crack, Kimberly, Dqod, Pixxie, Brannagh, Beauke, Tamas...en dan nog degene die Kaneel noemde![]()
Zo even snel uit het hoofd
Barb?quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Zo dat is een indrukwekkend lijstjequote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Bambi, Silk, Perzephone, GND, Zeef, Equinoxe, Jelia, Hexxen, Chanty, Pinkdwarf, Supersof, Crack, Kimberly, Dqod, Pixxie, Brannagh, Beauke, Tamas, Chai...en dan nog degene die Kaneel noemde![]()
Ow?quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn vriend.quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chai, welke FOK!kers zou jij wel doen?
Yats?quote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef Californium het volgende:
1 fokker gedaan. 1 persoon die ik wil doen
Ja ik ben er een paar vergeten hoorquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is iedere vrouwelijke FOK!ster die ik ken.
Jij bent druk bezig geweest Faxiequote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Bambi, Silk, Perzephone, GND, Zeef, Equinoxe, Jelia, Hexxen, Chanty, Pinkdwarf, Supersof, Crack, Kimberly, Dqod, Pixxie, Brannagh, Beauke, Tamas, Chai...en dan nog degene die Kaneel noemde![]()
De fokker die ik gedaan heb?quote:
Ik dacht dat Zeef wel wilde.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Ik sta er niet tussenquote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Ja dat waren best veel DM's met dickpicksquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent druk bezig geweest Faxie
Haha, jezus.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Uhuhquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat waren best veel DM's met dickpicks
Het is een to do lijstje niet een lijstje met bedpartnersquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent druk bezig geweest Faxie
Jawel, die had Kaneel al genoemdquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen
Weet ook gelijk waarom
Hoe kom je daar bij?quote:
Jawel.. Kaneel noemde jou toch in de SC bezoeksters?quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen
Weet ook gelijk waarom
Of je hebt er al eens een gedaan zonder dat je het wist.quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Inolvidable het volgende:
Ik zou geen een FOKker doen.
Maar ik ken natuurlijk niet alle FOKkers he!
Mja nouja...quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zeef wel wilde.
Ga je het iedereen vragen?quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chai, welke FOK!kers zou jij wel doen?
Dat was dan ook de grapquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een to do lijstje niet een lijstje met bedpartners
Fixedquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, jezus.
Geen Morrigan?
[..]
Uhuh![]()
Fokt hij nog wel eens eigenlijk? Zie hem nooit posten.
Jawel.quote:
Ik was niet huillie aan het doen...quote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel.
Helaas, geen reden om huilie te doen. Je hoort er gewoon bij.
Denk het niet.quote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Of je hebt er al eens een gedaan zonder dat je het wist.
Misschien is dat wel een reden om huillie te doenquote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel.
Helaas, geen reden om huilie te doen. Je hoort er gewoon bij.
Eh...dat betwijfel ik.quote:
Nou ik was het nietquote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat hij een Fok!ster gedaan heeft maar niet mocht vertellen wie
Ouchquote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een reden om huillie te doen.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whehehe het is niet Caliquote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat hij een Fok!ster gedaan heeft maar niet mocht vertellen wie
Tssquote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch weinig verrassends.quote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoveel onthullingen hier.
Mooi wel![]()
Teleurstellend...quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Inolvidable het volgende:
Jij weet wel wie Yats heeft gedaan?quote:
Ja, het is niet echt een compliment wanneer iemand die alles wel zou doen jou ook wel zou doen, tochquote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan mag heel vrouwelijk FOK! wel gaan janken.
Neequote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij weet wel wie Yats heeft gedaan?
Snap ikquote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Inolvidable het volgende:
Klinkt goed, maar dat is geen verrassing toch?quote:
Het is meer een lijstje waartegen ik geen nee zou zeggenquote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt een compliment wanneer iemand die alles wel zou doen jou ook wel zou doen, toch?
Oh, boehoequote:
Nee nu niet meerquote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar dat is geen verrassing toch?
Ja, dat is wat ik zeg toch.quote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is meer een lijstje waartegen ik geen nee zou zeggen
Sstttquote:
Verbroederingquote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoveel onthullingen hier.
Mooi wel![]()
Sorry.quote:
Je geheim is veiligquote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat Jij weet wie t is.
Is het niet nog erger als hij iedereen wil doen behalve jij?quote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt een compliment wanneer iemand die alles wel zou doen jou ook wel zou doen, toch?
Geen nee zeggen tegen en zou doen is hetzelfde, alleen andere bewoordingquote:
Whehe dat jaquote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het niet nog erger als hij iedereen wil doen behalve jij?
Ik heb vandaag broccoli gegeten. Ha, dat wist je niet hè?quote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
Oh, boehoe. Vertel jij eens iets verrassends, dan.
Ja. Maar dat is in deze niet het gevalquote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het niet nog erger als hij iedereen wil doen behalve jij?
Allesquote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit dit topic? Mannen en/of vrouwen?
Matig.quote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag broccoli gegeten. Ha, dat wist je niet hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |