I know. Ik vier mijne niet denk ik, of ik moet ineens toch snel iets vinden qua huisjequote:
Waardeloos. Had echt de gruwelijkste loting kunnen zijn. Nu geen supporters daar en hun ook niet naar ons. Tja..quote:
Ow drama? Dat is kut manquote:Op maandag 15 december 2014 17:56 schreef rival het volgende:
Dat kon wel muha... Tegenwoordig ligt niet iedereen elkaar meer in de groep en word je praktisch voor het blok gezet om een keuze te maken
Tja...Ben je er donderdag? Ik ben er toch weer ingetrapt om met de buscombi mee te gaan.quote:Op maandag 15 december 2014 17:58 schreef S15 het volgende:
[..]
Waardeloos. Had echt de gruwelijkste loting kunnen zijn. Nu geen supporters daar en hun ook niet naar ons. Tja..
Ga gewoon nergens meer naartoequote:Op maandag 15 december 2014 17:56 schreef rival het volgende:
Dat kon wel muha... Tegenwoordig ligt niet iedereen elkaar meer in de groep en word je praktisch voor het blok gezet om een keuze te maken
Uiteraard, komen er nog een aantal van jullie?quote:Op maandag 15 december 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Tja...Ben je er donderdag? Ik ben er toch weer ingetrapt om met de buscombi mee te gaan.
Vreemd wel. We worden allemaal ouder en sommige gaan zich steeds meer als pubers gedragenquote:Op maandag 15 december 2014 17:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow drama? Dat is kut man![]()
Ken het wel.
Goed punt.quote:Op maandag 15 december 2014 18:03 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te sociaal voor
Leugensquote:Op maandag 15 december 2014 18:02 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemd wel. We worden allemaal ouder en sommige gaan zich steeds meer als pubers gedragen
Het schijnt vrij aardig gegaan te zijn qua kaartverkoop. Een man/vrouw of 400 zou zomaar kunnen, ondanks de verplichte buscombi.quote:Op maandag 15 december 2014 18:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Uiteraard, komen er nog een aantal van jullie?
Vrouwenvoetbalquote:Op maandag 15 december 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
Geld betalen om mensen achter een bal te zien rennen
Geld betalen om ooraids aan te mogen horen in een veel te volle stinkende ruimte waar je niet kunt relaxenquote:Op maandag 15 december 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
Geld betalen om mensen achter een bal te zien rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |