I know. Ik vier mijne niet denk ik, of ik moet ineens toch snel iets vinden qua huisjequote:
Waardeloos. Had echt de gruwelijkste loting kunnen zijn. Nu geen supporters daar en hun ook niet naar ons. Tja..quote:
Ow drama? Dat is kut manquote:Op maandag 15 december 2014 17:56 schreef rival het volgende:
Dat kon wel muha... Tegenwoordig ligt niet iedereen elkaar meer in de groep en word je praktisch voor het blok gezet om een keuze te maken
Tja...Ben je er donderdag? Ik ben er toch weer ingetrapt om met de buscombi mee te gaan.quote:Op maandag 15 december 2014 17:58 schreef S15 het volgende:
[..]
Waardeloos. Had echt de gruwelijkste loting kunnen zijn. Nu geen supporters daar en hun ook niet naar ons. Tja..
Ga gewoon nergens meer naartoequote:Op maandag 15 december 2014 17:56 schreef rival het volgende:
Dat kon wel muha... Tegenwoordig ligt niet iedereen elkaar meer in de groep en word je praktisch voor het blok gezet om een keuze te maken
Uiteraard, komen er nog een aantal van jullie?quote:Op maandag 15 december 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Tja...Ben je er donderdag? Ik ben er toch weer ingetrapt om met de buscombi mee te gaan.
Vreemd wel. We worden allemaal ouder en sommige gaan zich steeds meer als pubers gedragenquote:Op maandag 15 december 2014 17:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow drama? Dat is kut man![]()
Ken het wel.
Goed punt.quote:Op maandag 15 december 2014 18:03 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te sociaal voor
Leugensquote:Op maandag 15 december 2014 18:02 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemd wel. We worden allemaal ouder en sommige gaan zich steeds meer als pubers gedragen
Het schijnt vrij aardig gegaan te zijn qua kaartverkoop. Een man/vrouw of 400 zou zomaar kunnen, ondanks de verplichte buscombi.quote:Op maandag 15 december 2014 18:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Uiteraard, komen er nog een aantal van jullie?
Vrouwenvoetbalquote:Op maandag 15 december 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
Geld betalen om mensen achter een bal te zien rennen
Geld betalen om ooraids aan te mogen horen in een veel te volle stinkende ruimte waar je niet kunt relaxenquote:Op maandag 15 december 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
Niet te vol, wel relaxed en vaak gratis mijn bestequote:Op maandag 15 december 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geld betalen om ooraids aan te mogen horen in een veel te volle stinkende ruimte waar je niet kunt relaxen
Geld betalenquote:Op maandag 15 december 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geld betalen om ooraids aan te mogen horen in een veel te volle stinkende ruimte waar je niet kunt relaxen
Als je zo zegt klinkt het wel erg kut ja. Oh vergeet oogaids niet. Sommige dingen zien er niet uitquote:Op maandag 15 december 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch vrij aardig inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
Het schijnt vrij aardig gegaan te zijn qua kaartverkoop. Een man/vrouw of 400 zou zomaar kunnen, ondanks de verplichte buscombi.
Ach, je lijkt nog 17.quote:Op maandag 15 december 2014 18:33 schreef artelligence het volgende:
Over anderhalve maand ben ik alweer 21time flies
Ik ben 21, 't valt best mee.quote:Op maandag 15 december 2014 18:33 schreef artelligence het volgende:
Over anderhalve maand ben ik alweer 21time flies
Als ik niet lewd zou denken, zou ik bijna zeggen: "Wat attent van je Fax".quote:
Faxie toch met je dubbele zinnige gedachtenquote:
Ik denk slechts mee hoorquote:Op maandag 15 december 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik niet lewd zou denken, zou ik bijna zeggen: "Wat attent van je Fax".
Toen ik 8 was had ik geen financiële zorgen.quote:Op maandag 15 december 2014 18:39 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe makkelijker en leuker het leven wordt. Plus, als je het een beetje slim aanpakt verdwijnen je financiële zorgen.
lewd?quote:Op maandag 15 december 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik niet lewd zou denken, zou ik bijna zeggen: "Wat attent van je Fax".
Ik wel, want toen wilde ik alle lego van de wereld kopen en dat kon niet. Nu bijna wel.quote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik 8 was had ik geen financiële zorgen.
Idd dat wat was dat een feestquote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik 8 was had ik geen financiële zorgen.
O jij bent er zo eentjequote:Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik wel, want toen wilde ik alle lego van de wereld kopen en dat kon niet. Nu bijna wel.
quote:Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik wel, want toen wilde ik alle lego van de wereld kopen en dat kon niet. Nu bijna wel.
quote:
quote:lewd
[lood] Spell Syllables
Examples Word Origin
adjective, lewder, lewdest.
1.
inclined to, characterized by, or inciting to lust or lechery; lascivious.
2.
obscene or indecent, as language or songs; salacious.
3.
Obsolete.
low, ignorant, or vulgar.
base, vile, or wicked, especially of a person.
bad, worthless, or poor, especially of a thing.
Zo kun je gemakkelijk alle posts van Faxie omschrijven.quote:
Die bolle rooie heeft een corrumperende invloed op je.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo kun je gemakkelijk alle posts van Faxie omschrijven.
Bolle rooie best rooie.quote:Op maandag 15 december 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die bolle rooie heeft een corrumperende invloed op je.
[ afbeelding ]
Past dat wel?quote:Op maandag 15 december 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we met zijn allen in 1 bed met Oudjaar?
Dit klinkt heel foutquote:Op maandag 15 december 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WOWquote:Op maandag 15 december 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die bolle rooie heeft een corrumperende invloed op je.
[ afbeelding ]
Handig!quote:Op maandag 15 december 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo kun je gemakkelijk alle posts van Faxie omschrijven.
Ik vrees van niet.quote:
Valt wel mee.quote:
Het gifje zegt toch dat het goed is?quote:
Klinkt wel knus.quote:Op maandag 15 december 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
Misschien maar allemaal matrassen neerleggen in de slaapkamer zodat we goed kunnen kroelen.
[..]
Valt wel mee.
[..]
Het gifje zegt toch dat het goed is?
Kan ik voortaan op al jouw vulgaire zooi lewd zeggenquote:
Maar je noemt me bollequote:Op maandag 15 december 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
Misschien maar allemaal matrassen neerleggen in de slaapkamer zodat we goed kunnen kroelen.
[..]
Valt wel mee.
[..]
Het gifje zegt toch dat het goed is?
Niets mis mee.Ik sta nu ook langs een voetbalveld naar profs te kijken,maar dan gratisquote:Op maandag 15 december 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
Dan zijn het vast mijn vunzige gedachten die het gelijk een Fok!orgie makenquote:Op maandag 15 december 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
[..]
Valt wel mee.
Orgie's zijn voor het plebs. Wij knuffelen.quote:Op maandag 15 december 2014 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn het vast mijn vunzige gedachten die het gelijk een Fok!orgie maken
Dat word krap,hoeveel plek had je kaneel?quote:Op maandag 15 december 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knuffelenquote:Op maandag 15 december 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Orgie's zijn voor het plebs. Wij knuffelen.
Wat liefquote:Op maandag 15 december 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ow da's wel leukquote:Op maandag 15 december 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik voortaan op al jouw vulgaire zooi lewd zeggen.
Stevig?quote:Op maandag 15 december 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooruit.quote:
Weet ik niet. Het was slechts een hersenscheet.quote:Op maandag 15 december 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt wel knus.Met hoeveel man gaan we dan wel niet kroelen?
Maar je bent ook bolquote:
Klopt. Viespeuk.quote:Op maandag 15 december 2014 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn het vast mijn vunzige gedachten die het gelijk een Fok!orgie maken
Ik moet nog ergens een slaapset vandaan zien te toveren, dan is alles goed.quote:Op maandag 15 december 2014 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word krap,hoeveel plek had je kaneel?
Zo is dat, ieder zijn hobbyquote:Op maandag 15 december 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis mee.Ik sta nu ook langs een voetbalveld naar profs te kijken,maar dan gratis
Ik las slaapslet.quote:Op maandag 15 december 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog ergens een slaapset vandaan zien te toveren, dan is alles goed.
Inwendig knuffelen?quote:
Nietesquote:
Maar ik was wel te oud voor een zeker iemand, dus het ziet er slecht voor je uitquote:Op maandag 15 december 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Gelukkig maar
Alleen met jou.quote:
Oh stond er iets anders dan?quote:
Lekker hoekig.quote:
Waarom pas je het niet gewoon aan?quote:Op maandag 15 december 2014 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij maakte ook een typfoutje(Ja, 't is typefoutje, fuck die shit, ik zeg typfoutje
)
Omdat ik geen edit deedquote:Op maandag 15 december 2014 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker hoekig.
[..]
Waarom pas je het niet gewoon aan?
Waren dat niet gewoon bi- of gaymannen dan?quote:Op maandag 15 december 2014 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
R&P / 50% van de heteromannen schijnt te geilen op homoseks
Lewd
Nee maar ... Omdat je het realiseerde voordat je de post plaatste.quote:Op maandag 15 december 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik geen edit deed
Inb4 taalnazis![]()
Hep is er toch al? :$quote:
Ik hou toch wel van jequote:
Nein, nein, neinquote:Op maandag 15 december 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik geen edit deed
Inb4 taalnazis![]()
Hep is mijn slaapslet.quote:Op maandag 15 december 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hep is er toch al? :$
[..]
Ik hou toch wel van je
mansletje.
Ja, omdat een zeker iemand daar vast over gevallen zou zijnquote:Op maandag 15 december 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee maar ... Omdat je het realiseerde voordat je de post plaatste.
Ja maar ... Ja maar ...quote:Op maandag 15 december 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, omdat een zeker iemand daar vast over gevallen zou zijn![]()
Lastig lopen ook wel, op die hakken.
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |