Als het afschrikkend werkt is dat al een goed resultaat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel, dat wel. Het zal alleen de agressie niet omlaag brengen.
Nouja, je noemt NS "verliezers", je stelde dat ze liever "investeren in repressie" en dat we er "zo nooit komen natuurlijkquote:Nee, maar dat zeg ik ook niet. Lezen valt niet mee vandaag blijkbaar.
Haha vet cool!quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:15 schreef greavy het volgende:
Double-decker trains could hit Britain’s railways to ease overcrowding on busiest routes: Smaller seats for passengers and new London terminus also among plans
Plannen voor dubbeldekkers in Engeland.
De stakingen in 2013 hebben dus geen snars geholpenquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:45 schreef greavy het volgende:
Stakingsstatistieken België: Met gister erbij waren er in 2014 al 29 stakingen geteld. 2013 had er "maar" 28 stakingen.
Wat is een mooi getal dan? 35? 50?quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:49 schreef James1988 het volgende:
Dan komt er vast nog wel een stakinkje op bijvoorbeeld kerstavond om er een mooi rond getal van te maken
Of ik reis op de verkeerd tijdstippen of ik moet beter oplettenquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik zie het hier bij ons in Zwolle Centraal best vaak.
IC500 Groningen-Rotterdam rijdt de hele dag met 2x4 ICMquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of ik reis op de verkeerd tijdstippen of ik moet beter opletten
Nee, die stond er ook niet in. Ik had het namelijk ook helemaal niet over de agressie, maar over de manier van daartegen optreden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:32 schreef James1988 het volgende:
Nouja, je noemt NS "verliezers", je stelde dat ze liever "investeren in repressie" en dat we er "zo nooit komen natuurlijk". Je hebt gelijk dat dat geen goedpraten is, maar ik lees er ook zeker geen afkeuring in.
Waarom maar tot Vroomshoop rijden en een uursdienst rijden? Dan kun je ook doorrijden tot Mariënberg lijkt me... Een halfuursdienst is vrij krap, of je moet met twee machinisten rijden om razendsnel (in 1 minuut) kop te kunnen maken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Straks weer problemen dus. Met de uursdienst kan men nu 1 stel gebruiken. Straks lukt een halfuursdienst dus niet.
[..]
Heb ook nog nooit 3x ICM4 gezien. Vaak 2x 3 1x 4 of 1x 3 en 2x 4, maar nooit 3x 4.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of ik reis op de verkeerd tijdstippen of ik moet beter opletten
Koplopers rijden toch alleen van/naar Rotterdam en Roosendaal? Want daar zit ik zelfs regelmatig in.
Op de Hanzelijn rijdt geen fatsoenlijk materiaal. (VIRM en trams)
Iemand is vanmorgen op een idee gebrachttwitter:NS_online twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 14:58:14Breukelen-Abcoude: er rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfI1se0 #BklAc reageer retweet
Alweer? Man man manquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:03 schreef Dos37 het volgende:
Iemand is vanmorgen op een idee gebrachttwitter:NS_online twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 14:58:14Breukelen-Abcoude: er rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfI1se0 #BklAc reageer retweet
ik heb nu ook 2x icm3 van Schiphol naar Heerlen. Dit kan echt niet hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:49 schreef boriq het volgende:
[..]
Laat ze maar lijden daar in Limburg en Noord-Holland
Halfuurtje later namelijk VIRM-12 van Enschede naar Den Haag
Er rijden wel extra lange treinen naar Haarlemquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb nu ook 2x icm3 van Schiphol naar Heerlen. Dit kan echt niet hoor
Amersfoort - Den Haag C van 15:40 was virm4 + virm4 en dat was er gisteren maar 1quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb nu ook 2x icm3 van Schiphol naar Heerlen. Dit kan echt niet hoor
Ambtenarentrein 501 (vertrek ergens rond 7.45 uur uit Groningen) en trein 502 ('s middags terug uit Den Haag) waren vroeger ook 3x4 ICM. Trein is bij ingang dienstregeling 2007 vervangen door een VIRM-12. Nu is het geloof ik nog maar de helft.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb ook nog nooit 3x ICM4 gezien. Vaak 2x 3 1x 4 of 1x 3 en 2x 4, maar nooit 3x 4.
Wellicht reis ik ook op de verkeerde tijden
Dat sowieso. Ze missen volgens mij nog steeds een stel dat na een aanrijding met een vrachtwagen voor herstel in Zwitserland staat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:52 schreef dennistd het volgende:
Ik vraag me ook af waarom er geen GTW die kant opgestuurd wordt? Of zouden ze in de Achterhoek ook krap zitten?
Kost ten opzichte van 7 bakken wel een HC extra.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
IC500 Groningen-Rotterdam rijdt de hele dag met 2x4 ICM
Maar dan alleen in die richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |