Jawel hoor.quote:
Hij was lang aan de telefoon met een nieuwe leerling, en dan gaat het helemaal prima zonder dat hij iets hoeft te zeggen of doen. En dan denk ik heel eventjes dat ik het al kan. Tot ik bij een kruising aankom en geen voorrang durf te nemen en dan maar halverwege de weg stop en al het verkeer op hou.quote:
Wadan?quote:Op maandag 15 december 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, die yats laat er geen gras over groeien.
Jawel.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij was lang aan de telefoon met een nieuwe leerling, en dan gaat het helemaal prima zonder dat hij iets hoeft te zeggen of doen. En dan denk ik heel eventjes dat ik het al kan. Tot ik bij een kruising aankom en geen voorrang durf te nemen en dan maar halverwege de weg stop en al het verkeer op hou.
Rij je automaat of schakel?quote:Op maandag 15 december 2014 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij was lang aan de telefoon met een nieuwe leerling, en dan gaat het helemaal prima zonder dat hij iets hoeft te zeggen of doen. En dan denk ik heel eventjes dat ik het al kan. Tot ik bij een kruising aankom en geen voorrang durf te nemen en dan maar halverwege de weg stop en al het verkeer op hou.
Gefeliciteerd, je bent verliefdquote:Op maandag 15 december 2014 15:11 schreef Californium het volgende:
Ik ben in een hele vrolijke bui. En ik heb stiekem zin om mijn date weer te zien. Van het weekend zei die via whatsapp heel subtiel dat ie me wel leuk vind (dat begreep ik eruit). En nu heb ik heel veel zin om met m te zoenen en kroelen op bed.
Irritant
quote:
Van de ene kant wel, maar als je eenmaal automaat rijdt dan vraag je je af waarom je ooit dat klote schakelen hebt geleerd. Het is veel fijner in de file, je rijdt sneller (mits goede automaat) en in principe even zuinig.quote:
Sommige mensen kunnen niet anders.quote:
Omdat ze maar een been hebben?quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet anders.
Mensen met een handicap ja.quote:
quote:
Oh, dat zou wel kunnen. Al kan ik me er weinig bij voorstellen dat het ontbreken van schakelen het veel veiliger maakt voor iemand met autisme om te rijden.quote:Op maandag 15 december 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]. Mensen met autisme bijvoorbeeld. Die hebben moeite met het verwerken van heel veel indrukken. Met een automaat kunnen ze dan veelal wel veilig rijden.
Ik denk dat verkeersomstandigheden een stuk problematischer zijn dan zelf schakelen. Dat heb je zo geleerd.quote:Op maandag 15 december 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]. Mensen met autisme bijvoorbeeld. Die hebben moeite met het verwerken van heel veel indrukken. Met een automaat kunnen ze dan veelal wel veilig rijden.
Zowel voor mensen met lichamelijke als geestelijke beperkingen.Van verkeersangst tot spierziektes.quote:Op maandag 15 december 2014 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met welke handicaps heb je dat nog meer dan? Weet het oprecht niet
Misschien een keertje de ventilatie stofzuigen?quote:Op maandag 15 december 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn laptop valt iedere keer uit door warmte
Apart in de winterquote:Op maandag 15 december 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, niet iedereen heeft dat zo geleerd, maar ik vraag me ook af hoe die mensen rijden in lastige verkeersomstandigheden.quote:Op maandag 15 december 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat verkeersomstandigheden een stuk problematischer zijn dan zelf schakelen. Dat heb je zo geleerd.
Laat ze maar eens rijden met hun automaatje in hartje Rotterdam tijdens de spits
Je leert toch pas rijden nadat jezelf de weg op mag. Pff, toen ik de eerste keer alleen een parkeergarage in moest rijden dat heeft me een jaar van mijn leven gekost.quote:Op maandag 15 december 2014 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had zelf altijd veel meer moeite met het verwerken van wat ik allemaal zag in het verkeer, ik rij nu wel eens in een automaat maar vind dat nog steeds even moeilijk eigenlijk.
Maar ik verdiende mijn rijbewijs eigenlijk ook helemaal niet
Misschien dat aangekoekte spul eens tussen de roostertjes vandaan halenquote:Op maandag 15 december 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pas nog gedaan. Hij doet het ook wel, zolang die niet op een dekentje ligt ofzo, lijkt het.quote:Op maandag 15 december 2014 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien een keertje de ventilatie stofzuigen?
Ja, maar het is wel handig om te leren schakelenquote:Op maandag 15 december 2014 15:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Van de ene kant wel, maar als je eenmaal automaat rijdt dan vraag je je af waarom je ooit dat klote schakelen hebt geleerd. Het is veel fijner in de file, je rijdt sneller (mits goede automaat) en in principe even zuinig.
Nee hoor, sommige mensen leren het nooitquote:Op maandag 15 december 2014 15:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je leert toch pas rijden nadat jezelf de weg op mag. Pff, toen ik de eerste keer alleen een parkeergarage in moest rijden dat heeft me een jaar van mijn leven gekost.
Ik straal zoveel warmte en liefde uit, Thijs, dan krijg je datquote:
Faxie, pls.quote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien dat aangekoekte spul eens tussen de roostertjes vandaan halen
Die gaan 'm helemaal flippen en zorgen voor onveilige situaties vermoed ik.quote:Op maandag 15 december 2014 15:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen heeft dat zo geleerd, maar ik vraag me ook af hoe die mensen rijden in lastige verkeersomstandigheden.
Op de een of andere manier komt het altijd wel weer goedquote:Op maandag 15 december 2014 15:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je leert toch pas rijden nadat jezelf de weg op mag. Pff, toen ik de eerste keer alleen een parkeergarage in moest rijden dat heeft me een jaar van mijn leven gekost.
De man van de computerwinkel werd laatst een beetje boos op me toen ik zei dat ik mijn laptop wel eens op het bed neerzettequote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas nog gedaan. Hij doet het ook wel, zolang die niet op een dekentje ligt ofzo, lijkt het.
Hoezo verdiende je dat niet voor je gevoel?quote:Op maandag 15 december 2014 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had zelf altijd veel meer moeite met het verwerken van wat ik allemaal zag in het verkeer, ik rij nu wel eens in een automaat maar vind dat nog steeds even moeilijk eigenlijk.
Maar ik verdiende mijn rijbewijs eigenlijk ook helemaal niet
Is ook het handigste natuurlijk, heb ik zelf ook gedaan (53 lessenquote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel handig om te leren schakelenDan zit je niet zo aan die automaat vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |