Jawel hoor.quote:
Hij was lang aan de telefoon met een nieuwe leerling, en dan gaat het helemaal prima zonder dat hij iets hoeft te zeggen of doen. En dan denk ik heel eventjes dat ik het al kan. Tot ik bij een kruising aankom en geen voorrang durf te nemen en dan maar halverwege de weg stop en al het verkeer op hou.quote:
Wadan?quote:Op maandag 15 december 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, die yats laat er geen gras over groeien.
Jawel.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij was lang aan de telefoon met een nieuwe leerling, en dan gaat het helemaal prima zonder dat hij iets hoeft te zeggen of doen. En dan denk ik heel eventjes dat ik het al kan. Tot ik bij een kruising aankom en geen voorrang durf te nemen en dan maar halverwege de weg stop en al het verkeer op hou.
Rij je automaat of schakel?quote:Op maandag 15 december 2014 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij was lang aan de telefoon met een nieuwe leerling, en dan gaat het helemaal prima zonder dat hij iets hoeft te zeggen of doen. En dan denk ik heel eventjes dat ik het al kan. Tot ik bij een kruising aankom en geen voorrang durf te nemen en dan maar halverwege de weg stop en al het verkeer op hou.
Gefeliciteerd, je bent verliefdquote:Op maandag 15 december 2014 15:11 schreef Californium het volgende:
Ik ben in een hele vrolijke bui. En ik heb stiekem zin om mijn date weer te zien. Van het weekend zei die via whatsapp heel subtiel dat ie me wel leuk vind (dat begreep ik eruit). En nu heb ik heel veel zin om met m te zoenen en kroelen op bed.
Irritant
quote:
Van de ene kant wel, maar als je eenmaal automaat rijdt dan vraag je je af waarom je ooit dat klote schakelen hebt geleerd. Het is veel fijner in de file, je rijdt sneller (mits goede automaat) en in principe even zuinig.quote:
Sommige mensen kunnen niet anders.quote:
Omdat ze maar een been hebben?quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet anders.
Mensen met een handicap ja.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |