abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147590308
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:
* 200km Citadelroute op zondag 1 maart
* 300km Ardennendriehoek (de beruchte) op zaterdag 28 maart
* 400km Maas-Ourthe op zaterdagavond 25 april
* 600km Rondom de Eifel op zaterdagochtend 13 juni
* 200km Vennbahn op zondag 20 september
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meer foto's!
Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014
pi_147590355

Nooit meer zere duimen, hooguit zere benen :9~
pi_147591263
Fuxies
Fear is the grease of society.
  maandag 15 december 2014 @ 00:30:00 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147591306
Oksel :') als iemand zo'n vraag stelt reageer er dan normaal op, of niet. Zeker als je daarna zelf ook een vraag stelt waar je serieus antwoord op wilt en welke eigenlijk in het mtbtopic hoort.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147592424
Toch de verkeerde fiets gepakt voor m'n 200. Er lag zoveel troep op de weg dat m'n Bob Jackson beter was geweest. Een keer of 6 het achterwiel eruit moeten halen om alle troep weg te halen, de boeren zijn nog altijd bezig met de bieten :(.
  maandag 15 december 2014 @ 06:32:31 #6
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_147593406
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:40 schreef Oksel het volgende:
Die SLX groep op m'n ATB schakelt wel aardig, maar fucking zwaar. SPierpijn in m'n duimen. Hoe komt dat?
Het begint met een S en het eindigt op himano hihaho.
pi_147594118
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 01:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Toch de verkeerde fiets gepakt voor m'n 200. Er lag zoveel troep op de weg dat m'n Bob Jackson beter was geweest. Een keer of 6 het achterwiel eruit moeten halen om alle troep weg te halen, de boeren zijn nog altijd bezig met de bieten :(.
Dat valt hier gelukkig mee.

@Oksel; Kabels zullen wel vies zijn.
M'n racefiets schakelde ook zwaar bagger. Wat bleek; achterpatje en derailleur zaten wat los. Als klap op de vuurpijl heb ik ook nog ff het laatste stukje buitenkabel vervangen en hij schakelt weer zoals hoort.
pi_147594310
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 01:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Het zal ze ook een biet wezen dat jij onderuit glijd door hun modder. Het is op sommige stukken wel heel erg.
Haters gonna hate.
pi_147594319
Ik ben zaterdag even 2 uurtjes wezen peddelen. Gisteren wilde ik langer gaan maar voelde me niet zo heel erg fit. Maar rustdagje ingelast. Ben nu nog niet helemaal lekker dus even rustig aan.
Haters gonna hate.
pi_147594742
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef Tommeke het volgende:
Overigens heb ik me maar een keer echt laten gaan. Ik belde om een vrouw in te halen en ze wou niet aan de kant 'want het was onzinnig om haar daar in te halen'

150 meter later was een stoplicht. Ik sta het liefst links vooraan zodat ik er snel weer vandoor kan gaan. Ze liet me er niet langs dus toen ben ik rechts van haar gaan rijden en heb ik gevraagd wat haar fucking probleem was :')
Ze vond dat ik me druk maakte om niets. Toen heb ik haar gezegd dat ze een verwaande snol is en ben ik zo ongeveer dwars door haar heen gefietst om links vooraan te staan :')

Kwaaier kan je me niet krijgen :')
Vind het altijd irritant als trage fietsers links gaan staan wachten op het stoplicht. :r In de auto rijd je toch ook rechts als je trager bent. Het enige voordeel dat ze dan hebben is dat ze dan met het linker been op het stoepje kunnen staan.
pi_147595354
Leuk dit, in fietskleding aan het wachten tot het een beetje droog wordt. Ben bang dat het een uurtje indoor wordt :') booooooring
pi_147595449
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:19 schreef Levitas het volgende:
Leuk dit, in fietskleding aan het wachten tot het een beetje droog wordt. Ben bang dat het een uurtje indoor wordt :') booooooring
Leiden woon je toch? In Den Haag is het nu droog, dus denk dat je buiten kan fietsen.
pi_147595497
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:25 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Leiden woon je toch? In Den Haag is het nu droog, dus denk dat je buiten kan fietsen.
Den Bosch ;) In de regen fietsen an sich is 't probleem niet. Het schoonmaken daarna.... :')
Ik wacht nog ff een half uurtje, en anders gewoon een GCN spinning video op m`n telefoon en gaaaan
pi_147595569
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:27 schreef Levitas het volgende:

[..]

Den Bosch ;) In de regen fietsen an sich is 't probleem niet. Het schoonmaken daarna.... :')
Ik wacht nog ff een half uurtje, en anders gewoon een GCN spinning video op m`n telefoon en gaaaan
Oh, dan haal ik je met iemand anders in de war qua woonplaats. Schoonmaken is wel irritant om steeds te doen, daarom rijd ik meestal dan 3 uur en niet een uurtje.
pi_147596625
Zaterdag ook zo jammer, voorspellingen gaven beste dag van weekend aan.
Maar dan kijk je 's ochtends naar buiten is het gewoon aan het regenen.

Goed voorspellingen werden beter dus toch maar vertrokken, rond Leiden en Wassenaar flinke bui gehad en daarna door natte duinen met flink wat zand op sommige plekken terug naar huis gefietst.
pi_147598785
Onder het motto "iets is beter dan niets" een klein uurtje op de hometrainer gezeten. Opwarmen, wat intervalletjes gedaan met een GCN filmpje en daarna nog wat op D1 zitten trappen.
Leuk om ook eens het vermogen te zien (geen idee hoe accuraat die meter is though). Op m`n intervalletjes zat ik steeds zo rond de 235 watt, met een cadans van 100 rpm (HF 5 tot 10 slagen onder omslagpunt, ongeveer). D1 daarentegen ging rond de 90 watt (HF 130)
pi_147602753
Ja het zou zaterdag droog zijn maar eind van de middag toch verteerd geregend.
Haters gonna hate.
pi_147609130
Zaterdagochtend PT (core), 's middags ATB, zondag ATB, vanochtend PT (hamstrings), net geschaatst.

_O_
  maandag 15 december 2014 @ 18:21:11 #19
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147609185
Wil je een lolly?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147609947
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
Wil je een lolly?
Wat zeg je, dikke.
pi_147609952
:P
pi_147613072
pi_147613118
Grip, jouw ultieme vrouw.

Lekker, fietster, en klimster!

En ze houdt van lekker eten.