SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014![]()
![]()
Okselals iemand zo'n vraag stelt reageer er dan normaal op, of niet. Zeker als je daarna zelf ook een vraag stelt waar je serieus antwoord op wilt en welke eigenlijk in het mtbtopic hoort.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Toch de verkeerde fiets gepakt voor m'n 200. Er lag zoveel troep op de weg dat m'n Bob Jackson beter was geweest. Een keer of 6 het achterwiel eruit moeten halen om alle troep weg te halen, de boeren zijn nog altijd bezig met de bieten.
![]()
Het begint met een S en het eindigt op himano hihaho.quote:Op zondag 14 december 2014 23:40 schreef Oksel het volgende:
Die SLX groep op m'n ATB schakelt wel aardig, maar fucking zwaar. SPierpijn in m'n duimen. Hoe komt dat?![]()
Dat valt hier gelukkig mee.quote:Op maandag 15 december 2014 01:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Toch de verkeerde fiets gepakt voor m'n 200. Er lag zoveel troep op de weg dat m'n Bob Jackson beter was geweest. Een keer of 6 het achterwiel eruit moeten halen om alle troep weg te halen, de boeren zijn nog altijd bezig met de bieten.
@Oksel; Kabels zullen wel vies zijn.
M'n racefiets schakelde ook zwaar bagger. Wat bleek; achterpatje en derailleur zaten wat los. Als klap op de vuurpijl heb ik ook nog ff het laatste stukje buitenkabel vervangen en hij schakelt weer zoals hoort.![]()
Het zal ze ook een biet wezen dat jij onderuit glijd door hun modder. Het is op sommige stukken wel heel erg.quote:Op maandag 15 december 2014 01:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Haters gonna hate.![]()
Ik ben zaterdag even 2 uurtjes wezen peddelen. Gisteren wilde ik langer gaan maar voelde me niet zo heel erg fit. Maar rustdagje ingelast. Ben nu nog niet helemaal lekker dus even rustig aan.Haters gonna hate.![]()
Vind het altijd irritant als trage fietsers links gaan staan wachten op het stoplicht.quote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef Tommeke het volgende:
Overigens heb ik me maar een keer echt laten gaan. Ik belde om een vrouw in te halen en ze wou niet aan de kant 'want het was onzinnig om haar daar in te halen'
150 meter later was een stoplicht. Ik sta het liefst links vooraan zodat ik er snel weer vandoor kan gaan. Ze liet me er niet langs dus toen ben ik rechts van haar gaan rijden en heb ik gevraagd wat haar fucking probleem was
Ze vond dat ik me druk maakte om niets. Toen heb ik haar gezegd dat ze een verwaande snol is en ben ik zo ongeveer dwars door haar heen gefietst om links vooraan te staan
Kwaaier kan je me niet krijgenIn de auto rijd je toch ook rechts als je trager bent. Het enige voordeel dat ze dan hebben is dat ze dan met het linker been op het stoepje kunnen staan.
![]()
Leuk dit, in fietskleding aan het wachten tot het een beetje droog wordt. Ben bang dat het een uurtje indoor wordtbooooooring
![]()
Leiden woon je toch? In Den Haag is het nu droog, dus denk dat je buiten kan fietsen.quote:Op maandag 15 december 2014 10:19 schreef Levitas het volgende:
Leuk dit, in fietskleding aan het wachten tot het een beetje droog wordt. Ben bang dat het een uurtje indoor wordtbooooooring
![]()
Den Boschquote:Op maandag 15 december 2014 10:25 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Leiden woon je toch? In Den Haag is het nu droog, dus denk dat je buiten kan fietsen.In de regen fietsen an sich is 't probleem niet. Het schoonmaken daarna....
Ik wacht nog ff een half uurtje, en anders gewoon een GCN spinning video op m`n telefoon en gaaaan![]()
Oh, dan haal ik je met iemand anders in de war qua woonplaats. Schoonmaken is wel irritant om steeds te doen, daarom rijd ik meestal dan 3 uur en niet een uurtje.quote:Op maandag 15 december 2014 10:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Den BoschIn de regen fietsen an sich is 't probleem niet. Het schoonmaken daarna....
Ik wacht nog ff een half uurtje, en anders gewoon een GCN spinning video op m`n telefoon en gaaaan![]()
Zaterdag ook zo jammer, voorspellingen gaven beste dag van weekend aan.
Maar dan kijk je 's ochtends naar buiten is het gewoon aan het regenen.
Goed voorspellingen werden beter dus toch maar vertrokken, rond Leiden en Wassenaar flinke bui gehad en daarna door natte duinen met flink wat zand op sommige plekken terug naar huis gefietst.![]()
Onder het motto "iets is beter dan niets" een klein uurtje op de hometrainer gezeten. Opwarmen, wat intervalletjes gedaan met een GCN filmpje en daarna nog wat op D1 zitten trappen.
Leuk om ook eens het vermogen te zien (geen idee hoe accuraat die meter is though). Op m`n intervalletjes zat ik steeds zo rond de 235 watt, met een cadans van 100 rpm (HF 5 tot 10 slagen onder omslagpunt, ongeveer). D1 daarentegen ging rond de 90 watt (HF 130)![]()
Wil je een lolly?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik heb de perfecte vrouw voor Grip gevonden.
Ze houdt ook van reizen!
Ik vat het nog even samen:
- Fietsen
- Klimmen
- Eten
- Reizen
- Schattig.
Zal ik d'r efkes een privé berichtje sturen?![]()
En ze woont op een mooie plek.quote:Bourg-Saint-Maurice, popularly known as Bourg, is a commune in the Savoie department in the Rhône-Alpes region in south-eastern France.
It is the last large town along the Tarentaise valley in the heart of the French Alps.![]()
quote:Hi Gaby,
Nice pics! Just got a quick question. You seem to be the perfect match for a mate of mine. He loves cycling, Italian bikes, climbing, walking, making fires and cooking. I checked your photo's (I do sound kinda stalkerish right now I realize), and you seem to like the same things.
So now the big question; are you still single?
Best regards,
Oksel
The Netherlands![]()
![]()
If only this was real...
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Nee, begin steeds meer te geloven dat dat jammer isquote:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Soms, maar meestal ben ik een eikel. Ik moet m'n best doen om aardig te zijn. Bij anderen gaat dat van nature.quote:Op maandag 15 december 2014 20:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee, begin steeds meer te geloven dat dat jammer is![]()
Doe mij er ook maar zo 1 relatiebemiddelaar oksel
Dus ik moet zoeken:
- Een vrouw, die Fok! tof vind;
- Geen koophuis, anders dubbele lasten;
- Gek is op kanopolo ofzo;
- Van slechte pasta houdt;
- Van nerds houdt.
Moet geen probleem zijn.![]()
![]()
Gisteren maar even een mailtje gestuurd naar Canyon, omdat ik na betaling met ideal nog 3 keer een verzoek tot betaling kreeg. Was dus ergens een beetje bang dat m`n betaling daar niet geregistreerd was (en dus kans op vertraging).
Vanmiddag een mailtje terug dat ik me nergens zorgen om hoefde te maken en dat verzending voor volgende week gepland staat.
* Levitas begint een beetje (gepast) ongeduldig te worden![]()
Iemand (slechte) ervaringen met een carbon frame in een Tacx. Baal een beetje van het weer en het vroege donker, en nu heb ik toevallig beiden thuis staan.. Maar wil uiteraard niet dat er iets gebeurt met mijn mooie fietsje.![]()
Wat zou er fout kunnen gaan? Volgens mij traint iedere prof (ook) op een Tacx. En elke proef rijdt op een carbon frame?quote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef Izalco het volgende:
Iemand (slechte) ervaringen met een carbon frame in een Tacx. Baal een beetje van het weer en het vroege donker, en nu heb ik toevallig beiden thuis staan.. Maar wil uiteraard niet dat er iets gebeurt met mijn mooie fietsje.
Of zit ik er nu ergens naast?![]()
![]()
Ik heb wel eens gehoord dat fabrikanten geen garantie geven wanneer aangetoond kan worden dat het frame in een tacx gebruikt is, wat er fout kan gaan kan ik me zo 1,2,3 ook niet bedenken...![]()
Het is volgens sommigen niet goed voor je frame, vanwege de achtervork die vast zit. Ik zou me er niet te druk om maken.quote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat zou er fout kunnen gaan? Volgens mij traint iedere prof (ook) op een Tacx. En elke proef rijdt op een carbon frame?
Of zit ik er nu ergens naast?![]()
![]()
![]()
Oksel je bent echt een mafketel !
Maar wat moet ik ermee want een lekkere klimster en liefhebber van lekker eten heb ik ook al. Dus die Française moet wel echt iets bieden wat ik nu nog niet heb. En ze mag natuurlijk niet harder of beter fietsen dan ik.
Kan je d'r niet aan ddx koppelen? Dan gaat ie echt niet meer z'n tijd verdoen aan 25.000 km per jaar rijden, met zoiets lekkers thuis. Gewoon samen een beschaafd rondje met 3 cols, 3500 hm in 100 km. En daarna thuis onder de douche zegt ze dan zo mooi in het Frans "oeh la la dee dee iekse, put it in me pliesss ! "Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
toffe avater heb jy manquote:Op maandag 15 december 2014 21:04 schreef Izalco het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat fabrikanten geen garantie geven wanneer aangetoond kan worden dat het frame in een tacx gebruikt is, wat er fout kan gaan kan ik me zo 1,2,3 ook niet bedenken...![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 20:31 schreef Oksel het volgende:
Een echte man is altijd zoekende DDX. Genen enzo.![]()
![]()
Idd een mooi plekkie. Ik hou zo van de Franse Alpen. Er is nog veel wat ik wil doen en zien daar. Kijken of ik er komende zomer weer naartoe kan.quote:![]()
Maar profs krijgen hun fiets gesponsord en krijgen gewoon een nieuwe indien nodig...dat is wel een verschilquote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat zou er fout kunnen gaan? Volgens mij traint iedere prof (ook) op een Tacx. En elke proef rijdt op een carbon frame?
Of zit ik er nu ergens naast?
People assume too much.![]()
ja dat denk jij die kopen ze gewoon op alie expresquote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef very het volgende:
[..]
Maar profs krijgen hun fiets gesponsord en krijgen gewoon een nieuwe indien nodig...dat is wel een verschil![]()
Als ik ooit op straat geschopt wordt door de Mrs mag je me koppelen,je hebt talent.quote:Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
M'n collega's snappen niks van geometrieen van racefietsen.
Ze zeggen dat een 56 klein is, dus ik op een 58 een rondje rijden. Zeggen ze; ja das prima, alleen de spacers er onderuit. Dan krijg je dus dezelfde stuurhoogte als de 56 waar ik ff daarvoor op reed![]()
![]()
Ik hoor het al, mijn volgende fiets haal ik bij vos!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nou ze hebben wel gelijk dat een 56 voor mij klein is. Maar een 58 is weer te lang, terwijl ik die balhoofdlengte wel kan gebruiken.
Ik pas het beste op een korte fiets zoals Cube, Specialized Roubaix of een damesfiets
Maar die wil ik allemaal niet![]()
![]()
Cube fietsen heb ik echt helemaal niks mee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:06 schreef Tommeke het volgende:
Deze zou wel mooi bij m'n pekske passen;
http://www.cube.eu/nl/bik(...)e-carbonngreen-2015/![]()
Doe je toch kortere pen op 58? Als die niet korter wordt dan 10cm is dat prima. Beter dan 56 met spacers.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:04 schreef Tommeke het volgende:
Nou ze hebben wel gelijk dat een 56 voor mij klein is. Maar een 58 is weer te lang, terwijl ik die balhoofdlengte wel kan gebruiken.
Ik pas het beste op een korte fiets zoals Cube, Specialized Roubaix of een damesfiets
Maar die wil ik allemaal niet
Waarom zo nodig Trek, terwijl die duidelijk voor jou te lang is?
Heb jij nou verstand van geometrie of zij?
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik wil geen Trek. En Trek is, net als Specialized niet lang. Een 58 Specialized met 10cm stuurpen wordt te lang voor me.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Doe je toch kortere pen op 58? Als die niet korter wordt dan 10cm is dat prima. Beter dan 56 met spacers.
Waarom zo nodig Trek, terwijl die duidelijk voor jou te lang is?
Heb jij nou verstand van geometrie of zij?
Heb ook niets met Cube, maar vind het een mooie fiets!![]()
Een 56 cm Allez heeft een 17 balhoofd. Icm 2 cm conus en 1 cm spacers heeft een drop van 11 cm. Is te overzien.![]()
Mijn fiets is niet te koop.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoor het al, mijn volgende fiets haal ik bij vos!![]()
![]()
Binnenkort komt m`n nieuwe fiets binnen en ben nu een beetje aan het nadenken wat ik met deze Cadex zou kunnen doen. Kan `m te koop zetten voor een paar rotcenten, maar kan ook de onderdelen los verkopen (zou dat winstgevender zijn?)
Misschien is een betere optie om het een "slecht weer"-fiets te maken, en ik vroeg me net dus of 't mogelijk is om het enigszins om te bouwen tot een soort van crosser? Paar cross bandjes erop, andere rem systeem, ander crank. Is dat een beetje te doen, als hobby projectje voor het aankomende jaar? Of leent zo`n fiets daar zich totaal niet voor??![]()
Ah dat heb ik gemist. Op MP er mee in dat gevalquote:Op woensdag 17 december 2014 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou verpatsen want je zit er niet goed op met schouderklachten en zulks.
Niet in onderdelen maar gewoon compleet.
.![]()
Geen idee wat ik ervoor zou moeten vragen tho. Suggesties?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou verpatsen want je zit er niet goed op met schouderklachten en zulks.
Niet in onderdelen maar gewoon compleet.
In principe alles 105, behalve de shifters (Sora Flight Deck), 39-52 105 crank, Mavic wieltjes. Heb nog een 2e set wielen en 50-34 crank (imitatie tho) erbij. Heb ook nog de 110 stuurpen liggen (nu 90cm erop).
Hier en daar wel wat gebruikssporen natuurlijk, maar over 't algemeen in prima staat (ook volgens meerdere FM, voor wat 't waard is)
Eventuele suggesties/ vragen mag ook via PM, om dit topic niet teveel te vervuilen![]()
![]()
Wat heb je er voor betaald toen?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ervoor zou moeten vragen tho. Suggesties?
In principe alles 105, behalve de shifters (Sora Flight Deck), 39-52 105 crank, Mavic wieltjes. Heb nog een 2e set wielen en 50-34 crank (imitatie tho) erbij. Heb ook nog de 110 stuurpen liggen (nu 90cm erop).
Hier en daar wel wat gebruikssporen natuurlijk, maar over 't algemeen in prima staat (ook volgens meerdere FM, voor wat 't waard is)
Eventuele suggesties/ vragen mag ook via PM, om dit topic niet teveel te vervuilen
Waarom wil je van die wielen af? Kan je die niet houden voor je nieuwe?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heb er zelf ¤300 voor betaald.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heb je er voor betaald toen?
Waarom wil je van die wielen af? Kan je die niet houden voor je nieuwe?
Welke wielen bedoel je hier? Die Mavic wielen die er nu onder zitten, of die extra set (weet zo niet welk merk/type)? Lijkt me dat de fiets sowieso meer opbrengt met die Mavic wielen eronder![]()
Ik heb geen idee welke wielset je hebt. Maar als die reserveset nog goed is en in je nieuwe fiets past zou ik ze houden.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heb er zelf ¤300 voor betaald.
Welke wielen bedoel je hier? Die Mavic wielen die er nu onder zitten, of die extra set (weet zo niet welk merk/type)? Lijkt me dat de fiets sowieso meer opbrengt met die Mavic wielen eronder
Vraag er dan 300 voor. Denk niet dat er ook maar iemand is die een reserve set wielen wilt in die prijsklasse, dus sowieso zou ik 1 wielset los verkopen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nu in de schuur zetten, van het voorjaar als de zon schijnt en de mooi weer toerder weer tot leven komen de fiets extra mooi oppoetsen. Voor 400 op marktplaats en voor 300 verkopen. De goedkoopste van de 2 wielsets stop je in de fiets en de ander hou je als reserve set.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ervoor zou moeten vragen tho. Suggesties?
Eventuele suggesties/ vragen mag ook via PM, om dit topic niet teveel te vervuileneten!!!![]()
Super tof ritje gedaan vandaag. Bijna 2,5 uur op de fiets gezeten. Niet echt noemenswaardig tempo (gewoon lekker cruisen in D1). Voornamelijk over de verharde paadjes van de Drunense duinen gegaan en hier en daar ook een stukje offroad gegaanWas echt genieten.
Het schoonmaken na vond ik iets minder genieten.
Dat 'ding' op m`n stuur is trouwens een sporthorloge, met daaronder een stuk rond schuimrubber om het vast te kunnen houden![]()
![]()
Mijn andere gebakje is weer terug.
Record voorder, Chorus achterder, Athena Crank, Chorus shifters, full carbon stuur + pen (zwart, was wit, Chinees), carbon zadel (Chinees, zelfde als op m'n andere fiets, want fijn).![]()
![]()
Door wie danquote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef Oksel het volgende:
En het blijft inderdaad echt een toffe bak. Jammer dat 'ie gebruikt wordt.
Ik zou met haar echt geen kinderen willen verwekken hoor, zonde van dat mooie slanke lijf. Daar moet je hele andere dingen mee doen!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, is Grip's aanstaande moeder van z'n kinderen. Dus beetje respect ja.
Heeft ze al gereageerd trouwens?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Ik deel je pijn bro, weggegaan met een perfect schone fiets, teruggekomen vol met modder en shit.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:17 schreef Levitas het volgende:
Super tof ritje gedaan vandaag. Bijna 2,5 uur op de fiets gezeten. Niet echt noemenswaardig tempo (gewoon lekker cruisen in D1). Voornamelijk over de verharde paadjes van de Drunense duinen gegaan en hier en daar ook een stukje offroad gegaanWas echt genieten.
[ afbeelding ]
Het schoonmaken na vond ik iets minder genieten.
Dat 'ding' op m`n stuur is trouwens een sporthorloge, met daaronder een stuk rond schuimrubber om het vast te kunnen houden
M'n gele remblokjes waren zwart
Coolquote:Op woensdag 17 december 2014 17:40 schreef Oksel het volgende:
Mijn andere gebakje is weer terug.
[ afbeelding ]
Record voorder, Chorus achterder, Athena Crank, Chorus shifters, full carbon stuur + pen (zwart, was wit, Chinees), carbon zadel (Chinees, zelfde als op m'n andere fiets, want fijn).
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat smerig noemenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik deel je pijn bro, weggegaan met een perfect schone fiets, teruggekomen vol met modder en shit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n gele remblokjes waren zwart
[..]
Cool![]()
![]()
Frank doet zaterdag weer een tochtje :
http://www.knopers.net/?page_id=38
Er hebben zich tot nu toe 4 man aangemeld.![]()
Gaat hem voor mij niet worden, heb 's middags al plannen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Na al die maanden druk bezig te zijn geweest met klussen en weinig fietsen niet te zwaar? Zie mezelf dat niet doen namelijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat hem voor mij niet worden, heb 's middags al plannen.![]()
Zaterdag heb ik 130 gedaan en dat ging Prima. En anders is het afzien en haak ik af halverwegequote:Op woensdag 17 december 2014 20:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Na al die maanden druk bezig te zijn geweest met klussen en weinig fietsen niet te zwaar? Zie mezelf dat niet doen namelijk.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En ik vond het vandaag na 50km wel mooi geweestM`n duurvermogen is echt belabberd merkte ik vandaag wel. Na 2 uur voelde ik wel dat ik al een tijdje aan het bewegen was. Algeheel vermoeid, moeite om m`n houding op de fiets netjes te houden, benen begonnen wat zwaar te worden.
Na 2 uur ook ontzettende honger, tot trillende handjes toe, dus dat zal ook niet meegeholpen hebben, maar deze 'prikkel' is een goede eye opener geweest.![]()
Beetje dom he om 2 uur te fietsen als het koud is he?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
11 graden in Zeeland.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Beetje dom he om 2 uur te fietsen als het koud is he?![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Beetje dom he om 2 uur te fietsen als het koud is he?Dit dus. Het is vandaag toch niet koud geweest?quote:![]()
Geen 35 gemiddelde?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:31 schreef ddx het volgende:
Frank doet zaterdag weer een tochtje :
http://www.knopers.net/?page_id=38
[ afbeelding ]
Er hebben zich tot nu toe 4 man aangemeld.![]()
Ik vond het vanmorgen knap koud. Maargoed, warm is anders. Je had dus iig geen eten mee voor onderweg?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Het is vandaag toch niet koud geweest?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |