Nog 4 dagenquote:Op zondag 14 december 2014 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Maar ook zonder Paul ga ik wel even kijken af en toe, wanneer begint het?
nog nooit van gehoordquote:
hoi schatquote:
echt een baasquote:
Ja. Hele avond bezig met updates uitvoeren. Nu weer een uur gewacht. doet hij het nog nietquote:
Ah dat is wel aidsquote:Op zondag 14 december 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Hele avond bezig met updates uitvoeren. Nu weer een uur gewacht. doet hij het nog niet
Nogal jaquote:
wat is er mee?quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Nou die is kapot
Wat een grafkankerzooi zeg. Ik heb al geen geld
Hij doet niks meer, blijft hele tijd in herstelstand staan, en als ik hem via itunes herstel duurt het uren en als hij `klaar'is stopt hij er mee maar gebeurt er niks met m`n ipadquote:
Gen idee eigenlijk, maar ik heb er niks mee gedaan. Ik wilde gewoon nieuwe Ios installerenquote:
Heb je ook al lang niet meer gedaan ofwel?quote:
pfff wat een schande maak ik in gym durf bijna niet meer te komenquote:Op zondag 14 december 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook al lang niet meer gedaan ofwel?
quote:Op zondag 14 december 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pfff wat een schande maak ik in gym durf bijna niet meer te komen
kan nauwelijks iets van gewicht omhoog krijgenquote:
Ik kreeg ads van Japanse datingsites. Niks mis meequote:Op zondag 14 december 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutreclames
[ afbeelding ]
daar is alles mis meequote:Op zondag 14 december 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg ads van Japanse datingsites. Niks mis mee
Hoeveel zit je nu dan?quote:Op zondag 14 december 2014 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
mn squats zijn echt gehalveerd
spieren pls
Almere (!) heeft periode gepaktquote:Op zondag 14 december 2014 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
mn squats zijn echt gehalveerd
spieren pls
Ja Cassie is saai. Cook heeft ook een toffe gekregenquote:Op zondag 14 december 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Cassie episode is saai trouwens Fok-it.
Die van Effy was wel niceHoe ze erbij loopt in die zakelijke kleding jam jam
Ze is serieus geworden hequote:Op zondag 14 december 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Cassie episode is saai trouwens Fok-it.
Die van Effy was wel niceHoe ze erbij loopt in die zakelijke kleding jam jam
Uit de eerste serie had ik dan liever Tony of Sid teruggezienquote:Op zondag 14 december 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Cassie is saai. Cook heeft ook een toffe gekregen
Zou nooit sauna in gaanquote:Op zondag 14 december 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
was wel even chill saunatje maar dat was enige goede
Effy was altijd al slim hoor, en ze gebruikt nog steeds mannen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is serieus geworden heEn stuk slimmer
Vind dat zo ongemakkelijkquote:
Ja weet niet, hou sowieso niet van naakt rondlopen, of zitten wat dan ook.quote:
ik houd ook gewoon handdoek om in sportschool gym iedereen doet datquote:Op zondag 14 december 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, hou sowieso niet van naakt rondlopen, of zitten wat dan ook.
nee in gymquote:Op zondag 14 december 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh jullie bedoelen een sauna met allemaal oude kerels en oude vrouwtjes.
Nee dat is helemaal niks.
Alleen als er allemaal jonge vrouwen rondliepen zou ik het overwegen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in gym
gwn fitte mensen niets mis mee
Hoezo?quote:Op zondag 14 december 2014 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Beter gaat volgende week snel voorbij. Althans maandag tot vrijdag.
waar je dan weer gelijk over seks kan denken zoals je laatst zeiquote:Op zondag 14 december 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen als er allemaal jonge vrouwen rondliepen zou ik het overwegen.
Ik ookquote:Op zondag 14 december 2014 23:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb als het even kan gewoon een bikini aan in de sauna
Kerstvakantiequote:
dat doe ik sowieso welquote:Op zondag 14 december 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar je dan weer gelijk over seks kan denken zoals je laatst zei
Waar in Duitsland?quote:Op zondag 14 december 2014 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KerstvakantieEn zaterdag met mn vader drank kopen in Duitsland voor oud & nieuw, net als kerstdiner eten voor bij hem thuis en hij wilt graag even naar de kerstmarkt daar. Leuk dagje weg met mijn vader
Lekker met je boxer aan douchen goed manquote:Op zondag 14 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
beetje ironisch trouwens dat ik met handdoek in sauna ga want douchen doe je ook niet met handdoek
#raar
das voor mocrosquote:Op zondag 14 december 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker met je boxer aan douchen goed man
Douchen doe ik ook niet met 40-45 man in een benauwd hokje.quote:Op zondag 14 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
beetje ironisch trouwens dat ik met handdoek in sauna ga want douchen doe je ook niet met handdoek
#raar
Als ik heb gesport altijd eerst naar huis en daar gewoon chill douchenquote:Op zondag 14 december 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Douchen doe ik ook niet met 40-45 man in een benauwd hokje.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker met je boxer aan douchen goed man
Snap echt niet dat mensen dat doen bij voetbal voor die 2-3 minuten dat je douchedquote:
vind echt niet chill moet ik bezweet die waggie inquote:Op zondag 14 december 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik heb gesport altijd eerst naar huis en daar gewoon chill douchen
Inso heeft kleintje misschienquote:Op zondag 14 december 2014 23:57 schreef JanCees het volgende:
Ken jou het nou schelen dat mensen je piemel zien
Dit heb ik een keer goed gehad in de poule van Ajaxquote:Op zondag 14 december 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
Je kan zelfs betten wie wie loot in de CL
Waarom zouden mensen dat in godsnaam doen.
Dat doe ik ook na het sp.... oh wacht.quote:Op zondag 14 december 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik heb gesport altijd eerst naar huis en daar gewoon chill douchen
hij sloeg ook nergens op want ik douche zonder schaamte verderquote:
Echtquote:Op zondag 14 december 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit heb ik een keer goed gehad in de poule van Ajax
Had alleen niet gebet.
is allemaal matchfixingquote:Op zondag 14 december 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt![]()
Is toch dom
Sommige odds zijn ook hoger dan andere Bayern Arsenal krijg je maar 3.5 x inzet voor terwijl shaktar 4.5 x
Komt omdat die weinig andere ploegen kunnen loten omdat er allemaal landgenoten ook meegaanquote:Op zondag 14 december 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt![]()
Is toch dom
Sommige odds zijn ook hoger dan andere Bayern Arsenal krijg je maar 3.5 x inzet voor terwijl shaktar 4.5 x
Ben bang dat PSV het wordt, en Ajax met leuker voetbal eens tweede.quote:Op maandag 15 december 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
ga 100 zetten ajax kampioen dit seizoen yolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |