Waar in Duitsland?quote:Op zondag 14 december 2014 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KerstvakantieEn zaterdag met mn vader drank kopen in Duitsland voor oud & nieuw, net als kerstdiner eten voor bij hem thuis en hij wilt graag even naar de kerstmarkt daar. Leuk dagje weg met mijn vader
Lekker met je boxer aan douchen goed manquote:Op zondag 14 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
beetje ironisch trouwens dat ik met handdoek in sauna ga want douchen doe je ook niet met handdoek
#raar
das voor mocrosquote:Op zondag 14 december 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker met je boxer aan douchen goed man
Douchen doe ik ook niet met 40-45 man in een benauwd hokje.quote:Op zondag 14 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
beetje ironisch trouwens dat ik met handdoek in sauna ga want douchen doe je ook niet met handdoek
#raar
Als ik heb gesport altijd eerst naar huis en daar gewoon chill douchenquote:Op zondag 14 december 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Douchen doe ik ook niet met 40-45 man in een benauwd hokje.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker met je boxer aan douchen goed man
Snap echt niet dat mensen dat doen bij voetbal voor die 2-3 minuten dat je douchedquote:
vind echt niet chill moet ik bezweet die waggie inquote:Op zondag 14 december 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik heb gesport altijd eerst naar huis en daar gewoon chill douchen
Inso heeft kleintje misschienquote:Op zondag 14 december 2014 23:57 schreef JanCees het volgende:
Ken jou het nou schelen dat mensen je piemel zien
Dit heb ik een keer goed gehad in de poule van Ajaxquote:Op zondag 14 december 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
Je kan zelfs betten wie wie loot in de CL
Waarom zouden mensen dat in godsnaam doen.
Dat doe ik ook na het sp.... oh wacht.quote:Op zondag 14 december 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik heb gesport altijd eerst naar huis en daar gewoon chill douchen
hij sloeg ook nergens op want ik douche zonder schaamte verderquote:
Echtquote:Op zondag 14 december 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit heb ik een keer goed gehad in de poule van Ajax
Had alleen niet gebet.
is allemaal matchfixingquote:Op zondag 14 december 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt![]()
Is toch dom
Sommige odds zijn ook hoger dan andere Bayern Arsenal krijg je maar 3.5 x inzet voor terwijl shaktar 4.5 x
Komt omdat die weinig andere ploegen kunnen loten omdat er allemaal landgenoten ook meegaanquote:Op zondag 14 december 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt![]()
Is toch dom
Sommige odds zijn ook hoger dan andere Bayern Arsenal krijg je maar 3.5 x inzet voor terwijl shaktar 4.5 x
Ben bang dat PSV het wordt, en Ajax met leuker voetbal eens tweede.quote:Op maandag 15 december 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
ga 100 zetten ajax kampioen dit seizoen yolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |