Uit de eerste serie had ik dan liever Tony of Sid teruggezienquote:Op zondag 14 december 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Cassie is saai. Cook heeft ook een toffe gekregen
Zou nooit sauna in gaanquote:Op zondag 14 december 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
was wel even chill saunatje maar dat was enige goede
Effy was altijd al slim hoor, en ze gebruikt nog steeds mannen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is serieus geworden heEn stuk slimmer
Vind dat zo ongemakkelijkquote:
Ja weet niet, hou sowieso niet van naakt rondlopen, of zitten wat dan ook.quote:
ik houd ook gewoon handdoek om in sportschool gym iedereen doet datquote:Op zondag 14 december 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, hou sowieso niet van naakt rondlopen, of zitten wat dan ook.
nee in gymquote:Op zondag 14 december 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh jullie bedoelen een sauna met allemaal oude kerels en oude vrouwtjes.
Nee dat is helemaal niks.
Alleen als er allemaal jonge vrouwen rondliepen zou ik het overwegen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in gym
gwn fitte mensen niets mis mee
Hoezo?quote:Op zondag 14 december 2014 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Beter gaat volgende week snel voorbij. Althans maandag tot vrijdag.
waar je dan weer gelijk over seks kan denken zoals je laatst zeiquote:Op zondag 14 december 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen als er allemaal jonge vrouwen rondliepen zou ik het overwegen.
Ik ookquote:Op zondag 14 december 2014 23:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb als het even kan gewoon een bikini aan in de sauna
Kerstvakantiequote:
dat doe ik sowieso welquote:Op zondag 14 december 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar je dan weer gelijk over seks kan denken zoals je laatst zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |