• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Wat gaat dat traag. Bij ons jassen ze de hele OB er door in drie weken.quote:Op zondag 14 december 2014 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar ga ik het over hebben in blok 3. Tot nu toe alleen maar over ondernemerschap, vooraftrek, herzieningstermijn, levering (art. 1, 3, 7, 11, 15 OB) gehad.
De consument betaalt. Zo, opgelost.quote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat gaat dat traag. Bij ons jassen ze de hele OB er door in drie weken.
Belastingrecht1 is echt heel algemeen over verschillende belastinggebieden, FAR (Fiscale aspecten registergoederen) gaat dieper op OB/Brv in.quote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat gaat dat traag. Bij ons jassen ze de hele OB er door in drie weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Dat lijkt mij een verschrikkelijk vak. Alleen maar OB en WBR, bah.quote:Op zondag 14 december 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Belastingrecht1 is echt heel algemeen over verschillende belastinggebieden, FAR (Fiscale aspecten registergoederen) gaat dieper op OB/Brv in.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:29 schreef Joosie200 het volgende:
Deze Ets?Geen idee. Ziet eruit dat het wel bij RPPV hoort, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, eindelijk een medestanderquote:Op zondag 14 december 2014 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een verschrikkelijk vak. Alleen maar OB en WBR, bah.
Wat is WBRquote:Op zondag 14 december 2014 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wet Belastingen Rechtsverkeer (waaronder dus overdrachtsbelasting en assurantiebelasting)quote:
Ik wil Strafrecht voor Fokkers I, met Ties als docent.quote:Op zondag 14 december 2014 20:31 schreef eriksd het volgende:
Ik wacht nog op het vak Loonheffingen voor veteranen.
Studenten die meedoen:quote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik wil Strafrecht voor Fokkers I, met Ties als docent.
Loonheffingen kan je goed op scoren. Heerlijk logisch allemaal.quote:Op zondag 14 december 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
Planning.
- Vanavond en morgen overdag laatste hand leggen aan intro belastingrecht II [tentamen]
- Dinsdagmiddag handelsrecht oefenen (stof ken ik al). [tentamen]
- Dinsdagavond totaal in paniek raken en loonheffingen proberen te beheersen.
- Woensdagmiddag idem. [tentamen] Woensdagavond slapen.
Zeer solide, als je 't mij vraagt.
Ik heb geen moeite met Handelsrecht anders.quote:Op zondag 14 december 2014 20:37 schreef Joosie200 het volgende:
Welkom bij de Fok uni:
Strafrecht voor Fokkers, gegeven door: Tien02/Pax
Studenten: Y-real, Blistering
Rechtsgeschiedenis voor Fokkers, gegeven door: Ryon en moi
Studenten: Y-real, Etsu
Belasting voor Fokkers, gegeven door: Erik/Yreal
Studenten: Tchock, moi
Handelsrecht voor Fokkers: [vacature]
Studenten: Etsu, moi en Tchock
Neuh hoor, daarom schuif je het natuurlijk niet door naar het tweede semesterquote:Op zondag 14 december 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met Handelsrecht anders.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Neuh hoor, daarom schuif je het natuurlijk niet door naar het tweede semester
Ik vind het echt drama. Snap er weinig van.quote:Op zondag 14 december 2014 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Loonheffingen kan je goed op scoren. Heerlijk logisch allemaal.
Nouja, logisch. Dynamisch eerder.
Dat kan jij bestquote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]Misschien omdat ik anders 5 tentamens heb?
Nou en? Man, toen ik nog nominaal ging had ik 7 tentamens in januari. Dat vakken doorschuiven heb ik nooit begrepen. Maak altijd de eerste kans als ik gewoon normaliter op tijd ergens ben. Dat is: als de NS mee wil werken en het traject Zwolle-Assen vrij is van mensen met een doodwens.quote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]Misschien omdat ik anders 5 tentamens heb?
15, 17, 22, 23, 28 januariquote:
Met wat voor cijfers?quote:Op zondag 14 december 2014 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nou en? Man, toen ik nog nominaal ging had ik 7 tentamens in januari. Dat vakken doorschuiven heb ik nooit begrepen. Maak altijd de eerste kans als ik gewoon normaliter op tijd ergens ben. Dat is: als de NS mee wil werken en het traject Zwolle-Assen vrij is van mensen met een doodwens.
Eens, maar ik hoor meer en meer dat in de praktijk de bachelor in feite geen fluit uit maakt. Zolang je master maar tiptop in orde is.quote:Op zondag 14 december 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
liever hogere cijfers dan op alles een zes halen
heb al teveel zessen uit het eerste jaar.
Mahi had er best één mogen scoren, maar we hebben genoten van oogstrelend voetbalquote:Op zondag 14 december 2014 14:52 schreef Joosie200 het volgende:
Pax en Ties: staan jullie al [ afbeelding ]? Mahi bakt er niks van, Leeuwgod speelt hem telkens goed aan maar doelpunten maken ho maar.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag druk met bestuursprocesrecht. Ik hoop in twee uurtjes door z'n stuk heen te gaan vannacht. Als ik om 00:00 begin, stuur ik m'n track changes om 2:00 uur door naar jou, zodat jij er ook nog even naar kan kijken.
Je stagebeoordelingen zijn belangrijker zou ik zeggen. Uni-tentamens kan elke randmongool met een 6 afsluiten.quote:Op zondag 14 december 2014 20:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens, maar ik hoor meer en meer dat in de praktijk de bachelor in feite geen fluit uit maakt. Zolang je master maar tiptop in orde is.
Was echt horror inderdaadquote:Op zondag 14 december 2014 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
En lijkt me logischer dat je eerder aan een stage komt als je hoge cijfers hebt ipv op alles een zes.quote:Op zondag 14 december 2014 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je stagebeoordelingen zijn belangrijker zou ik zeggen. Uni-tentamens kan elke randmongool met een 6 afsluiten.
Het voetbal van FC Groningen was een stuk leuker dan van mijn club dus ik heb toch een erg leuke middag gehadquote:Op zondag 14 december 2014 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mahi had er best één mogen scoren, maar we hebben genoten van oogstrelend voetbal
[..]
baasquote:Op zondag 14 december 2014 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was echt horror inderdaad
Gelukkig eraf gekomen met een 7
Geld speelt geen rolquote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
baas
moet je echt beide boeken kopen? weet je hoe duur
Voor zover dat klopt, moet je wel eerst een stageplek regelen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je stagebeoordelingen zijn belangrijker zou ik zeggen. Uni-tentamens kan elke randmongool met een 6 afsluiten.
Uhu.. reteduur. Zelfs met tweedehands inslaanquote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
baas
moet je echt beide boeken kopen? weet je hoe duur
Bij ons wordt - voor mijn gevoel - dan meer gekeken naar nevenactiviteiten.quote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Voor zover dat klopt, moet je wel eerst een stageplek regelen.
Gelukkigquote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het voetbal van FC Groningen was een stuk leuker dan van mijn club dus ik heb toch een erg leuke middag gehad
Waarom loop je dan altijd zo te hameren op cijfers als het toch geen reet uitmaaktquote:Op zondag 14 december 2014 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij ons wordt - voor mijn gevoel - dan meer gekeken naar nevenactiviteiten.
Dat zou kunnen. Er zijn in elk geval behoorlijk wat kantoren waar cijfers belangrijk zijn. Uiteraard blijft het ook dan slechts 1 factor. Nog los van het feit dat een goede beheersing van de basis van het recht natuurlijk niet enkel voor je sollicitatie handig is. En nog een aantal open deuren.quote:Op zondag 14 december 2014 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij ons wordt - voor mijn gevoel - dan meer gekeken naar nevenactiviteiten.
Het spreekt niet in je voordeel als jij met een lijst met 6-jes aankomt. Maar zit je rond de 7 in de bachelor met een sloot aan nevendingen dan kan je prima een stage regelen. Als je alleen studeert, dan zal je wel met je cijfers moeten compenseren. Beetje communicerende vaten he.quote:Op zondag 14 december 2014 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom loop je dan altijd zo te hameren op cijfers als het toch geen reet uitmaakt
Dat lijkt me ook.quote:Op zondag 14 december 2014 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het spreekt niet in je voordeel als jij met een lijst met 6-jes aankomt. Maar zit je rond de 7 in de bachelor met een sloot aan nevendingen dan kan je prima een stage regelen. Als je alleen studeert, dan zal je wel met je cijfers moeten compenseren. Beetje communicerende vaten he.
Dat zit wel snor in Stadskanaal no? Supergrote sloot tot je beschikkingquote:Op zondag 14 december 2014 20:51 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig zit ik net boven de 7 voor mijn bachelor nu alleen die sloot nog..
Man man manquote:Op zondag 14 december 2014 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zit wel snor in Stadskanaal no? Supergrote sloot tot je beschikkingOf was dat nou Pax
Ik woon er al niet eens meer zelfs!quote:Op zondag 14 december 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
Pax is de Stadskanaalgrapjes een beetje zat heb ik het idee.
Dat maakt niet uit.quote:Op zondag 14 december 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik woon er al niet eens meer zelfs!
Klopt, laten we het over Zwolle hebbenquote:Op zondag 14 december 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
Pax is de Stadskanaalgrapjes een beetje zat heb ik het idee.
Ik schaam me niet voor mijn afkomstquote:Op zondag 14 december 2014 20:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt, laten we het over Zwolle hebben
Ze staan nog mooi derde en afhankelijk van woensdag blijven ze dat wellicht ook in de winterstopquote:Op zondag 14 december 2014 20:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt, laten we het over Zwolle hebben
Ik had het dus over de stad maar bedankt voor deze informatie!quote:Op zondag 14 december 2014 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze staan nog mooi derde en afhankelijk van woensdag blijven ze dat wellicht ook in de winterstop
Boks me2quote:Op zondag 14 december 2014 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn afkomst
De blauw/groenwitten horen bij de stad voor mij als blauwvingerquote:Op zondag 14 december 2014 21:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik had het dus over de stad maar bedankt voor deze informatie!
Meidquote:Op zondag 14 december 2014 21:01 schreef Blistering het volgende:
Potverdorie zeg. Nog geen 3 weken geleden een nieuw toetsenbord gekocht, is nu al een lipje onder aan de spatiebalk afgebroken omdat ik er een boek op had gelegd tijdens het leren.
Zal wel niet onder de garantie vallen ook nog
Ik weet het, meisje toch, lekker voor je etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh wat voor toetsenbord gaat stuk als je er een boek op legt?quote:Op zondag 14 december 2014 21:01 schreef Blistering het volgende:
Potverdorie zeg. Nog geen 3 weken geleden een nieuw toetsenbord gekocht, is nu al een lipje onder aan de spatiebalk afgebroken omdat ik er een boek op had gelegd tijdens het leren.
Denk het.quote:Op zondag 14 december 2014 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben jij hier niet de enige uit Rotterdam?
Hoe duur was ie?quote:Op zondag 14 december 2014 21:01 schreef Blistering het volgende:
De Groningen-crew is toch iets actiever dan deze bende van ellende hequote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het.
Weet niet waar
• NotGuilty
• Phaelanx_NL
• IkeDubaku99
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• mapima
vandaan komen.
Dat vind ik een uitstekende vraag.quote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh wat voor toetsenbord gaat stuk als je er een boek op legt?
Die posten hier allemaal niet of nauwelijks.quote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het.
Weet niet waar
• NotGuilty
• Phaelanx_NL
• IkeDubaku99
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• mapima
vandaan komen.
79,99quote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe duur was ie?Standaard ramplank van Trust voor 5 euro of een Logitech geval van 40/50 euro? De een kan namelijk meer doorstaan dan de ander.
Rotterdam.quote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het.
Weet niet waar
• NotGuilty
• Phaelanx_NL
• IkeDubaku99
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• mapima
vandaan komen.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die posten hier allemaal niet of nauwelijks.
Yep.quote:Op zondag 14 december 2014 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een gametoetsenbord met volledig vlakke toetsen?Is net een laptop
[ afbeelding ]
Hip uitgesproken dingquote:
Ik dacht dat Razer overpriced meuk was juist?quote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hip uitgesproken dingVan een ekte Razer mag je echt wel meer verwachten dan van een goedkoop ding.
Dat wel.quote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef eriksd het volgende:
Nou Blistering, ik vind het een mooi toetsenbord.
Overpriced: ja zeker. Meuk? Geen idee. Gebruik zelf Logitech (MX518 als muis) en Microsoft (Natural 4000 ergonomic ramplank)quote:Op zondag 14 december 2014 21:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik dacht dat Razer overpriced meuk was juist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |