Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
PSV mist een type Vennegoor.quote:
Mwah, dat wint Feyenoord wel.quote:Op zondag 14 december 2014 19:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben benieuwd naar Feyenoord-AZ. Hopelijk wordt het niet net als vorig jaar compleet tegen de verhouding in 2-2.
Ik ben benieuwd of Feyenoord weer een gooi doet naar de blauwe kaart.quote:Op zondag 14 december 2014 19:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben benieuwd naar Feyenoord-AZ. Hopelijk wordt het niet net als vorig jaar compleet tegen de verhouding in 2-2.
Hopelijk jankt Pizzageit niet net als altijd onterecht over de scheidsrechter terwijl die een prima beslissing neemt.quote:Op zondag 14 december 2014 19:04 schreef PizzaGeit het volgende:
PSV mist een type Gomes.quote:Op zondag 14 december 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV mist een type Vennegoor.
Vies counterploegje he.quote:
Dan kunnen ze zeggen dat Twente seterker was. Misschien dat het dan geloofd wordt.quote:Op zondag 14 december 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
20 minuten niets in de samenvatting
Spannend.
Ja, dat was me toch wel een partij triest zeg.quote:Op zondag 14 december 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Feyenoord weer een gooi doet naar de blauwe kaart.
Die konden er echt niets van.quote:Op zondag 14 december 2014 19:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kunnen ze zeggen dat Twente seterker was. Misschien dat het dan geloofd wordt.
Ik heb het gezien.quote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die konden er echt niets van.Alleen Ziyech probeerde wat leuks.
Jan van Halst.quote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar echt, wie heeft verzonnen dat Twente titelkandidaat is? Ik kan het nog steeds niet begrijpen. Zoveel onbegrip, zoveel onbegrijpelijke impulsen.
IEMAND.
Jij praat meer over Twente dan over alle andere clubs samen. Beetje een enge obsessie.quote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar echt, wie heeft verzonnen dat Twente titelkandidaat is? Ik kan het nog steeds niet begrijpen. Zoveel onbegrip, zoveel onbegrijpelijke impulsen.
IEMAND.
Jan Roelfs napraten om aan je meninkje te komen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
De zoveelste fout van Jetro Willems.
MAAR HIJ DOET HET ZO GOED JONGENS!!!
Het is Roelfs. Niet te serieus nemen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
De zoveelste fout van Jetro Willems.
MAAR HIJ DOET HET ZO GOED JONGENS!!!
Ja, want het was geen fout ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jan Roelfs napraten om aan je meninkje te komen.
Ze hebben Engelaar.quote:Op zondag 14 december 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest onbegrijpelijke vond ik nog wel de lange ballen van Twente.
Maar ze hadden wel het overwicht op het middenveld!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 december 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou ik ook doen als ik een weergaloze targetman als Börven in mijn selectie had.quote:Op zondag 14 december 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zeg ik niet, maar als jij op basis van een fout concludeert of iemand goed of niet goed speelt ben je lang bezig.quote:
Overwicht op het middenveld? Wat? Wut?quote:Op zondag 14 december 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel het overwicht op het middenveld!!!!!!!!!!
Aldus jij. Is goed.quote:Op zondag 14 december 2014 19:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als jij op basis van een fout concludeert of iemand goed of niet goed speelt ben je lang bezig.
Dat zei mijn buurmanquote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overwicht op het middenveld? Wat? Wut?
quote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twente verdiende een punt, juist ja
kunnen er ook allemaal weinig vanquote:Op zondag 14 december 2014 19:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Bengstton, Stevens en die andere Scandi zien er ook alledrie hetzelfde uit
Jij doet zo Feyenoord - AZ tochquote:Op zondag 14 december 2014 19:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Twente verdiende op zijn minst een punt in Eindhoven."
Wel leuk dat verstandelijk gehandicapten tegenwoordig het commentaar bij de NOS mogen doen.
Dit is mijn tekst.quote:Op zondag 14 december 2014 19:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Utrecht domineert.
Ajax zal dus wel zo scoren.
Nee serieus; je doet zelfs niet anders. Altijd schijtlollig doen als iemand een foutje maakt. Ga dan niet zo hypocriet doen als hetzelfde gebeurt bij een speler van PSV, dat is nogal sneu.quote:
Dit zei je al ja. Laat mij eens een beetje heel zegquote:Op zondag 14 december 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kopsterk vertelde mij dat Ajax in een flow zit.
Hardop gelachen.
Pizzageit heeft geen identiteit.quote:Op zondag 14 december 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beweer je nu dat Pizzageit teksten steelt om een identiteit te verkrijgen?
Doe even normaalquote:Op zondag 14 december 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als FC Groningen.
Alleen is Johannes nu niet aanwezig.
Dat zei Snoeks net.quote:Op zondag 14 december 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijn
Zo is hij er wel eens ingegaan.
Tegen wie ook alweer?
NACquote:Op zondag 14 december 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijn
Zo is hij er wel eens ingegaan.
Tegen wie ook alweer?
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 19:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Via een speler en de lat.
Het zal eens niet.
quote:Op zondag 14 december 2014 19:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Heeft Ajax nou voordeel van een scheidsrechterlijke beslissing?
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Ajax voor het eerst over de middellijn.
quote:Op zondag 14 december 2014 19:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Utrecht domineert.
Ajax zal dus wel zo scoren.
GGMM heeft op mij gestemd voor de grootste calimero, erg vreemd.quote:Op zondag 14 december 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind PizzaGeit een extreem storende user.
Haha, dit is net zoiets als die ajacieden die met hun 'eigen jeugd' als Eriksen en Bazoer pronkenquote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Cilessen is wel een stuk minder dan oer-Feyenoorder Vermeer.
Eriksen is ook eigen jeugd, domme haas.quote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, dit is net zoiets als die ajacieden die met hun 'eigen jeugd' als Eriksen en Bazoer pronken
quote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef GGMM het volgende:
Pingel Ajax onthouden
Verrassend. Het zal eens niet.
Gekocht voor een miljoen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eriksen is ook eigen jeugd, domme haas.
Van OB Odense inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ons eigen-jeugd-product Zivkovic zich gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
beetje dubbelopquote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Leuke goal.
Jammer van die gebaartjes. Zum te kotsen.
CR7quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Juichen als die schandvlek CR7 moet verboden worden.
Hoe kan een speler eigen jeugd zijn als je deze hebt aangekocht met een transfersom?quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Dommerd.
*betekentquote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Brammess het volgende:
Eriksen werd voor zijn 18e gekocht, alles onder de 18 is jeugd. Dat betekend dat Eriksen uit de Ajax jeugd komt ja
Als een speler voor zijn 22ste minimaal 5 jaar voor een club heeft gespeeld is het een jeugdproduct.quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe kan een speler eigen jeugd zijn als je deze hebt aangekocht met een transfersom?
betekent*quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Brammess het volgende:
Eriksen werd voor zijn 18e gekocht, alles onder de 18 is jeugd. Dat betekend dat Eriksen uit de Ajax jeugd komt ja
Ik koop een koelkast en dan is het mijn eigen koelkast.quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe kan een speler eigen jeugd zijn als je deze hebt aangekocht met een transfersom?
Vermeer was ooit jeugdspeler.quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik koop een koelkast en dan is het mijn eigen koelkast.
Ajax koopt een jeugdspeler dus dan is het EIGEN JEUGD van Ajax.
Gr.
Bazoer is dus PSV-jeugdquote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als een speler voor zijn 22ste minimaal 5 jaar voor een club heeft gespeeld is het een jeugdproduct.
Nee, deze vergelijking slaat nergens op.quote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vermeer was ooit jeugdspeler.
Feyenoord koopt Vermeer.
Vermeer is EIGEN JEUGD van Feyenoord.
Een eigen jeugdspeler komt uit de eigen jeugdopleiding.quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik koop een koelkast en dan is het mijn eigen koelkast.
Ajax koopt een jeugdspeler dus dan is het EIGEN JEUGD van Ajax.
Gr.
Dat wist ik al, toch bedankt voor de reminder.quote:
Als je het niet erg vindt hanteer ik de UEFA-regels en niet de PIzzaGeit-regels.quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Een eigen jeugdspeler komt uit de eigen jeugdopleiding.
Een niet-eigen jeugdspeler is aangekocht vanuit een andere jeugdopleiding.
Derhalve is Eriksen geen eigen jeugd.
Bij Wesley was het ook gewoon emotie toen hij de keeper van AZ trapte.quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Was gewoon emotie die vrij kwam bij een 19-jarige jongen, jongens.
Ik vind dit erg.quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt hanteer ik de UEFA-regels en niet de PIzzaGeit-regels.
Aparte vergelijking.quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Wesley was het ook gewoon emotie toen hij de keeper van AZ trapte.
Hoe dan?quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef Brammess het volgende:
Depay komt dus ook uit de jeugd van Sparta
Godver, je hebt me weer te pakken GGMM.quote:
PizzaGeit (oh Pizzageit).quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt hanteer ik de UEFA-regels en niet de PIzzaGeit-regels.
Ik gebruik de Pizzageit regelsquote:Op zondag 14 december 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch geen 5 jaar?
KAN JIJ NIET EENS TOT VIJF TELLEN OFZO?
De Gea MOTMquote:Op zondag 14 december 2014 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie dat united heeft gewonnen vandaag
hoe was die wedstrijd
Bij ajax is het 2 dagenquote:Op zondag 14 december 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch geen 5 jaar?
KAN JIJ NIET EENS TOT VIJF TELLEN OFZO?
Met hem maken ze wel een kans.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
Goeie speler die Toornstra. Die zal ook wel weer beslissend zijn tegen PSV.
Groeten terugquote:Op zondag 14 december 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes van Esteban./
Niemand lacht om je.quote:Op zondag 14 december 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah dit blijft 1-2, 90e minuut, komt goed
Dat is, als ik Gijp mag geloven, ook slechts een formaliteit.quote:Op zondag 14 december 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutten doet alsof de winst van de EL binnen is.
quote:Op zondag 14 december 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
Nu kan PSV komende woensdag uitlopen naar 12 punten.
Mooiquote:Op zondag 14 december 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
Nu kan PSV komende woensdag uitlopen naar 12 punten.
Of alsof ze van de nummer 4 winnen in een competitie met 3 relevante teamsquote:Op zondag 14 december 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutten doet alsof de winst van de EL binnen is.
Volgens Rene van der Gijp moet elke verdediger GROOT, STERK, LENGTE, KRACHT en FITHEID hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is, als ik Gijp mag geloven, ook slechts een formaliteit.
Hij kent Fabio nietquote:Op zondag 14 december 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Rene van der Gijp moet elke verdediger GROOT, STERK, LENGTE, KRACHT en FITHEID hebben.
Het is allemaal een groot complot tegen Feijenoord.quote:Op zondag 14 december 2014 19:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh, Toornstra geblesseerd uitgevallen. Zo heeft PSV wel extreem veel voordeel van het uitstellen van PSV-Feyenoord zeg.
Neehoor, gewoon bizar veel pech.quote:Op zondag 14 december 2014 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is allemaal een groot complot tegen Feijenoord.
Dat heeft de KNJB gezien met hun grote glazen bolquote:Op zondag 14 december 2014 19:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh, Toornstra geblesseerd uitgevallen. Zo heeft PSV wel extreem veel voordeel van het uitstellen van PSV-Feyenoord zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |