Dat zei Snoeks net.quote:Op zondag 14 december 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijn
Zo is hij er wel eens ingegaan.
Tegen wie ook alweer?
NACquote:Op zondag 14 december 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijn
Zo is hij er wel eens ingegaan.
Tegen wie ook alweer?
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 19:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Via een speler en de lat.
Het zal eens niet.
quote:Op zondag 14 december 2014 19:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Heeft Ajax nou voordeel van een scheidsrechterlijke beslissing?
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Ajax voor het eerst over de middellijn.
quote:Op zondag 14 december 2014 19:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Utrecht domineert.
Ajax zal dus wel zo scoren.
GGMM heeft op mij gestemd voor de grootste calimero, erg vreemd.quote:Op zondag 14 december 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind PizzaGeit een extreem storende user.
Haha, dit is net zoiets als die ajacieden die met hun 'eigen jeugd' als Eriksen en Bazoer pronkenquote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Cilessen is wel een stuk minder dan oer-Feyenoorder Vermeer.
Eriksen is ook eigen jeugd, domme haas.quote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, dit is net zoiets als die ajacieden die met hun 'eigen jeugd' als Eriksen en Bazoer pronken
quote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef GGMM het volgende:
Pingel Ajax onthouden
Verrassend. Het zal eens niet.
Gekocht voor een miljoen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eriksen is ook eigen jeugd, domme haas.
Van OB Odense inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ons eigen-jeugd-product Zivkovic zich gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
beetje dubbelopquote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Leuke goal.
Jammer van die gebaartjes. Zum te kotsen.
CR7quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Juichen als die schandvlek CR7 moet verboden worden.
Hoe kan een speler eigen jeugd zijn als je deze hebt aangekocht met een transfersom?quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Dommerd.
*betekentquote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Brammess het volgende:
Eriksen werd voor zijn 18e gekocht, alles onder de 18 is jeugd. Dat betekend dat Eriksen uit de Ajax jeugd komt ja
Als een speler voor zijn 22ste minimaal 5 jaar voor een club heeft gespeeld is het een jeugdproduct.quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe kan een speler eigen jeugd zijn als je deze hebt aangekocht met een transfersom?
betekent*quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Brammess het volgende:
Eriksen werd voor zijn 18e gekocht, alles onder de 18 is jeugd. Dat betekend dat Eriksen uit de Ajax jeugd komt ja
Ik koop een koelkast en dan is het mijn eigen koelkast.quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe kan een speler eigen jeugd zijn als je deze hebt aangekocht met een transfersom?
Vermeer was ooit jeugdspeler.quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik koop een koelkast en dan is het mijn eigen koelkast.
Ajax koopt een jeugdspeler dus dan is het EIGEN JEUGD van Ajax.
Gr.
Bazoer is dus PSV-jeugdquote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als een speler voor zijn 22ste minimaal 5 jaar voor een club heeft gespeeld is het een jeugdproduct.
Nee, deze vergelijking slaat nergens op.quote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vermeer was ooit jeugdspeler.
Feyenoord koopt Vermeer.
Vermeer is EIGEN JEUGD van Feyenoord.
Een eigen jeugdspeler komt uit de eigen jeugdopleiding.quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik koop een koelkast en dan is het mijn eigen koelkast.
Ajax koopt een jeugdspeler dus dan is het EIGEN JEUGD van Ajax.
Gr.
Dat wist ik al, toch bedankt voor de reminder.quote:
Als je het niet erg vindt hanteer ik de UEFA-regels en niet de PIzzaGeit-regels.quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Een eigen jeugdspeler komt uit de eigen jeugdopleiding.
Een niet-eigen jeugdspeler is aangekocht vanuit een andere jeugdopleiding.
Derhalve is Eriksen geen eigen jeugd.
Bij Wesley was het ook gewoon emotie toen hij de keeper van AZ trapte.quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Was gewoon emotie die vrij kwam bij een 19-jarige jongen, jongens.
Ik vind dit erg.quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt hanteer ik de UEFA-regels en niet de PIzzaGeit-regels.
Aparte vergelijking.quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Wesley was het ook gewoon emotie toen hij de keeper van AZ trapte.
Hoe dan?quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef Brammess het volgende:
Depay komt dus ook uit de jeugd van Sparta
Godver, je hebt me weer te pakken GGMM.quote:
PizzaGeit (oh Pizzageit).quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt hanteer ik de UEFA-regels en niet de PIzzaGeit-regels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |