Hoe kan een speler eigen jeugd zijn als je deze hebt aangekocht met een transfersom?quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Dommerd.
*betekentquote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Brammess het volgende:
Eriksen werd voor zijn 18e gekocht, alles onder de 18 is jeugd. Dat betekend dat Eriksen uit de Ajax jeugd komt ja
Als een speler voor zijn 22ste minimaal 5 jaar voor een club heeft gespeeld is het een jeugdproduct.quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe kan een speler eigen jeugd zijn als je deze hebt aangekocht met een transfersom?
betekent*quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Brammess het volgende:
Eriksen werd voor zijn 18e gekocht, alles onder de 18 is jeugd. Dat betekend dat Eriksen uit de Ajax jeugd komt ja
Ik koop een koelkast en dan is het mijn eigen koelkast.quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe kan een speler eigen jeugd zijn als je deze hebt aangekocht met een transfersom?
Vermeer was ooit jeugdspeler.quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik koop een koelkast en dan is het mijn eigen koelkast.
Ajax koopt een jeugdspeler dus dan is het EIGEN JEUGD van Ajax.
Gr.
Bazoer is dus PSV-jeugdquote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als een speler voor zijn 22ste minimaal 5 jaar voor een club heeft gespeeld is het een jeugdproduct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |