Hallooo, zo veel recepten gepost hier de laatste tijd, pick one!quote:Op zondag 14 december 2014 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als jij, Borte, of Crip nou eens iets voor mij zouden maken.
ga een goeie stamppot maken, lekker stukje vlees erbij, hoppaquote:Op zondag 14 december 2014 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als jij, Borte, of Crip nou eens iets voor mij zouden maken.
Op de kassa tikksen? Sliden? Ik kom alleen in de McDrive, kan dat daar ook?quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Fak de mac dan. Ik was vandaag bij de mac, wou net die kortingsbonnen gebruiken VERDWIJNEN ze opeens.! Was zo boos dat ik niet eens heb geschreven over mijn mac ervaringen hier in dit topic.
Maar je moet bij de kassa erop tikken en dat dingetje naar beneden sliden, dan kun je 'm gebruiken.
Je kan toch praten met die mensen daar, mij god eyquote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op de kassa tikksen? Sliden? Ik kom alleen in de McDrive, kan dat daar ook?
quote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dan moet ik het alsnog zelf maken. Nee dank je.quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hallooo, zo veel recepten gepost hier de laatste tijd, pick one!
Download de app en je zult vanzelf merken hoe het werkt.quote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt als elke maaltijd die mijn ouders maken. Beh.quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga een goeie stamppot maken, lekker stukje vlees erbij, hoppa
ga maar naar de mac jongen, ga maarquote:Op zondag 14 december 2014 21:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt als elke maaltijd die mijn ouders maken. Beh.
Maak me niet zo belachelijk. Ik dacht dat je aardig was.quote:Op zondag 14 december 2014 21:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Download de app en je zult vanzelf merken hoe het werkt.Zo moeilijk is het echt niet.
Je krijgt ook een kortingscode te zien, gewoon doorgeven bij het bestellen.
Klinkt een beetje denigrerend, dit. Vind ik een beetje jammer, dit.quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga maar naar de mac jongen, ga maar
doe je zelf, met je macquote:Op zondag 14 december 2014 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje denigrerend, dit. Vind ik een beetje jammer, dit.
Jij maakt mij belachelijk met je 'op de kassa tikken?'quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maak me niet zo belachelijk. Ik dacht dat je aardig was.
ja, prima zaakje.. alleen de prijzen zijn daar blijkbaar zonder btwquote:Op zondag 14 december 2014 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
KB, het is het waard he in Kampen? Heb besloten er toch maar heen te gaan...
quote:Op zondag 14 december 2014 21:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind het gewoon lekker. Sorry dat ik niet voldoe aan jouw hoge eisen. Ga ga, kaviaar eten.
6 mm is te dun... Oooooh sneaky assholes.. Doen ze er geen btw bijquote:Op zondag 14 december 2014 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja, prima zaakje.. alleen de prijzen zijn daar blijkbaar zonder btwop de site stond dat niet aangegeven dacht ik... maar die van 6 mm zijn vrij goede en krijg je ook plintjes en ondervloer bij dus das wel chill!
Ik begreep het oprecht niet. In de McDrive krijg ik alleen een pinapparaat in mijn klauwen gedrukt.quote:Op zondag 14 december 2014 21:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij maakt mij belachelijk met je 'op de kassa tikken?'
Hoe lang ben je van plan daar te gaan wonen? En de 7mm zijn ook goede prijzen te vinden, alleen dan zonder plintjes en ondervloerquote:Op zondag 14 december 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
6 mm is te dun... Oooooh sneaky assholes.. Doen ze er geen btw bij
Die eitjes proef je niet eens.quote:Op zondag 14 december 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!! bAH, die structuur uieuwieuieureiw. een keer sushi gehad, california rolls ofzo en daar zitten van die oranje eitjes? miniballetjes op. werd ziek toen ik dat zag
![]()
![]()
![]()
![]()
uiteraard niet opgegeten
Zolang ik niemand tegenkom die mij als vrouw huwt foreverrrrrrrrrrrrrr.quote:Op zondag 14 december 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe lang ben je van plan daar te gaan wonen? En de 7mm zijn ook goede prijzen te vinden, alleen dan zonder plintjes en ondervloeren echt ja, viel wel even tegen.. maar alsnog goedkoper uitgekomen dan ikea ofzo
Ook al niet goed? Ga ga met je W van wakker stamppot eten. Stamppot...quote:Op zondag 14 december 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!! bAH, die structuur uieuwieuieureiw. een keer sushi gehad, california rolls ofzo en daar zitten van die oranje eitjes? miniballetjes op. werd ziek toen ik dat zag
![]()
![]()
![]()
![]()
uiteraard niet opgegeten
gaat mij toch ook niet om de smaak maar om de textuur, ieuweueiwwuier die balletjes ieuw gewoon bah.quote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die eitjes proef je niet eens.
hmmm, ja goed overal vergelijken.. voor mij was dit wel goedkoopste omdat ik maar 6mm had en plint en ondervloer in de prijs. best chill.quote:Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zolang ik niemand tegenkom die mij als vrouw huwt foreverrrrrrrrrrrrrr.
Ik heb nu een offerte voor 100m2, 8 mm, inclusief ondervloer en plinten kom ik uit op max 1200 eur. Nu zag ik dat laminaat elders wel voor minder geld, dus kan ik uit gaan komen op ongeveer 900 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |