Die eitjes proef je niet eens.quote:Op zondag 14 december 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!! bAH, die structuur uieuwieuieureiw. een keer sushi gehad, california rolls ofzo en daar zitten van die oranje eitjes? miniballetjes op. werd ziek toen ik dat zag
![]()
![]()
![]()
![]()
uiteraard niet opgegeten
Zolang ik niemand tegenkom die mij als vrouw huwt foreverrrrrrrrrrrrrr.quote:Op zondag 14 december 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe lang ben je van plan daar te gaan wonen? En de 7mm zijn ook goede prijzen te vinden, alleen dan zonder plintjes en ondervloeren echt ja, viel wel even tegen.. maar alsnog goedkoper uitgekomen dan ikea ofzo
Ook al niet goed? Ga ga met je W van wakker stamppot eten. Stamppot...quote:Op zondag 14 december 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!! bAH, die structuur uieuwieuieureiw. een keer sushi gehad, california rolls ofzo en daar zitten van die oranje eitjes? miniballetjes op. werd ziek toen ik dat zag
![]()
![]()
![]()
![]()
uiteraard niet opgegeten
gaat mij toch ook niet om de smaak maar om de textuur, ieuweueiwwuier die balletjes ieuw gewoon bah.quote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die eitjes proef je niet eens.
hmmm, ja goed overal vergelijken.. voor mij was dit wel goedkoopste omdat ik maar 6mm had en plint en ondervloer in de prijs. best chill.quote:Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zolang ik niemand tegenkom die mij als vrouw huwt foreverrrrrrrrrrrrrr.
Ik heb nu een offerte voor 100m2, 8 mm, inclusief ondervloer en plinten kom ik uit op max 1200 eur. Nu zag ik dat laminaat elders wel voor minder geld, dus kan ik uit gaan komen op ongeveer 900 euro
quote:Op zondag 14 december 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
uiteraard niet opgegeten
Beetje wel hoor D:quote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
die balletjes exploderen heus niet in je mond hoor hhhh
Dit belooft watquote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Neuh, ik voel ze niet eens s in me mond.
Cool, cool, negert. Zorg dat je geen blauw draagt, anders krijg je geheid een cap in je ass gebust.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ook al niet goed? Ga ga met je W van wakker stamppot eten. Stamppot...
quote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
die balletjes exploderen heus niet in je mond hoor hhhh
quote:
Dit ja! KB, drama queen!quote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Neuh, ik voel ze niet eens s in me mond.
Bahhhhhhhhhhhhh viezerikkkk harammm ewieee jakkie bahhhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Bahhhhhhhhhhhhh viezerikkkk harammm ewieee jakkie bahhhhhhLaat dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar achterwege meis.
![]()
Jammer dit. Ik ben zo aardig tegen jou. En nu krijg ik dit.quote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]kneus
[..]ieuw dat zou er nog even bij moeten komen ja
[..]gelukkig kon jij het opeten anders moest ik een euro betalen omdat shabu shabu
!
hmmm dikke bult in je broek cker en knuffel van achter hmhmhmmquote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jammer dit. Ik ben zo aardig tegen jou. En nu krijg ik dit.
Als ik je ooit tegenkom krijg je geen knuffel.
Eigen schuld, dikke bult.
Oke seurry.quote:Op zondag 14 december 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik begreep het oprecht niet. In de McDrive krijg ik alleen een pinapparaat in mijn klauwen gedrukt.
Dacht dat wij McMaatjes waren.
Ja, maar dan met dingen die ook gewoon te smerig voor woorden zijn; stierenballen ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]laat mij de structuur gewoon vies en eng vinden. Alsof jij dat niet hebt met dingen.
Jaaa dan stop ik het wel naar binnen alsof ik een afvalbak ben hoor, dat moeten we niet hebben #tattaaaaaaaquote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gelukkig kon jij het opeten anders moest ik een euro betalen omdat shabu shabu
!
nou prima tochquote:Op zondag 14 december 2014 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, maar dan met dingen die ook gewoon te smerig voor woorden zijn; stierenballen ofzo.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaa dan stop ik het wel naar binnen alsof ik een afvalbak ben hoor, dat moeten we niet hebben #tattaaaaaaa
Kga groen dragen, grove street mothafukaquote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Cool, cool, negert. Zorg dat je geen blauw draagt, anders krijg je geheid een cap in je ass gebust.
Wat kom je hier doen, zo ver van huis? Kan niets goeds zijn. Zeker je territorium uitbreiden.
Haha ja tog laters.
Echt deze chick, eerst maakt ze vieste opmerking ever en dan gaat ze squirmy doen om een knipoog.quote:
JE SNAPT ME NIETquote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt deze chick, eerst maakt ze vieste opmerking ever en dan gaat ze squirmy doen om een knipoog.
wow astarfighullah alleen sex hier met julliequote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmmm dikke bult in je broek cker en knuffel van achter hmhmhmm
squirmyquote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt deze chick, eerst maakt ze vieste opmerking ever en dan gaat ze squirmy doen om een knipoog.
Echt he :$ eerst klagen en binnen paar uur maakt ze zich er zelf aan schuldig tutututut schaam je KBquote:Op zondag 14 december 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
wow astarfighullah alleen sex hier met jullie
we hebben tog klere aan dat maakt geen sekxs :squote:Op zondag 14 december 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
wow astarfighullah alleen sex hier met jullie
Wats deze?quote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmmm dikke bult in je broek cker en knuffel van achter hmhmhmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |