Je vader weet.quote:Op zondag 14 december 2014 20:06 schreef Landysh het volgende:
Mijn vader heeft zooooo'n hekel aan Turken die een kerstboom in hun winkel of huis zetten he. Niet normaal. In Turkije weigert hij zelfs om winkels binnen te gaan waar een kerstboom staat.
Ik snap echt niet waarom hij hier zoo moeilijk over doet.
HAHA dit, ik kam mijn haar een keer in het half jaar ofzoquote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is dat precies? Ik kam mn haar bijna nooit he?
wat? ook niet na/tijdens het douchen?quote:Op zondag 14 december 2014 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHA dit, ik kam mijn haar een keer in het half jaar ofzo
Dat is voor pasakli mensen zoals ik die geen zin hebben om hun haren elke dag te wassen. Met droogshampoo kan ik het een dag of twee uitstellen. Dus als ik het was op dag 1, gebruik ik droomshampoo op dag 2/3 en kan ik het nog een dag of twee rekken.quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is dat precies? Ik kam mn haar bijna nooit he?
Mwah niet echt. Hij zegt gewoon dat het niet hoort bij onze cultuur.quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Tientallen oorlogen gevoerd tegen gavurlar en nu heeft elke Turk een gavur boom thuis.
Misschien zoiets? Ik heb dat ook wel![]()
Beetje aanstelleritus if you ask me.quote:
Ligt eraan.. Liever niet, maar als mn haar zelfs na cremespoeling niet zacht is, kam ik het wel..quote:Op zondag 14 december 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat? ook niet na/tijdens het douchen?
Ik kam mijn haren altijd met mijn vingers in de douche. Ik ga net zo lang door tot ik makkelijk met mijn vingers door mijn haren kan.quote:Op zondag 14 december 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met krullen is het anders denk ik. Ik heb geen vet haar maar vind mijn haren er toch sneller vies uitzien als ik het 1x in de 5 dagen zou wassen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Liever niet, maar als mn haar zelfs na cremespoeling niet zacht is, kam ik het wel..
Borte, ik was mijn haar maar 1 x per 3-5 dagen
Mijn haar zit nu op een rot lengte. Ik ga het langer laten groeien, dus dan heb je net die lengte dat het even niet zit. Was het nu dus vaker. HET ZIT NIET.quote:Op zondag 14 december 2014 20:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Met krullen is het anders denk ik. Ik heb geen vet haar maar vind mijn haren er toch sneller vies uitzien als ik het 1x in de 5 dagen zou wassen.
Bijna nooit #curlyhairquote:Op zondag 14 december 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kam mijn haren altijd met mijn vingers in de douche. Ik ga net zo lang door tot ik makkelijk met mijn vingers door mijn haren kan.
O&N is gewoon een seculier feest die je zelf kan invullen zoals je wenst. Heel de wereld viert het zo'n beetje.quote:Op zondag 14 december 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij viert zeker wel oud en nieuw..
Oké, winkels vermijden waar kerstbomen staan vind ik ook overdreven, maar ik begrijp zijn punt verder.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah niet echt. Hij zegt gewoon dat het niet hoort bij onze cultuur.
Maar wel gewoon kerstkaarten enzo versturen!
[..]
Beetje aanstelleritus if you ask me.
Tis niet islam proof ehquote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O&N is gewoon een seculier feest die je zelf kan invullen zoals je wenst. Heel de wereld viert het zo'n beetje.
Maar een kerstboom is gewoon een christelijk symbool, ook al is het dat van origine niet.
Strikt genomen niet nee, maar wanneer iedereen het aan het vieren is, bijv. met familie bij elkaar komen, vind ik het ook weer suf om je af te zonderen. Het idee is uiteindelijk gezelligheid met vrienden/familie.quote:
Ging je ieder weekend wel zo'n beetje in je hoogtijdagen?quote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mis het uitgaan sinds een paar dagen
Een tijdje wel ja, half jaartje ofzo bijna elk weekend en soms zelfs vrijdag en zaterdag.quote:Op zondag 14 december 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ging je ieder weekend wel zo'n beetje in je hoogtijdagen?
Hoort erbij, denk ik. Dacht zelf een jaartje terug ook dat ik gamen nooit beu zou worden, maar vind het niks meer aan. Para olsada dünya turuna çıkabilsem.quote:Op zondag 14 december 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een tijdje wel ja, half jaartje ofzo bijna elk weekend en soms zelfs vrijdag en zaterdag.
Begin dat soms wel te missen.Dit volwassen leventje ergert mij nu. Raak wel snel uitgekeken op dingen altijd.
Zag via school een mail over vrijwilligerswerk in Indonesie. Ik zweer je, ben alles zo zat dat ik nu daaraan denk.quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoort erbij, denk ik. Dacht zelf een jaartje terug ook dat ik gamen nooit beu zou worden, maar vind het niks meer aan. Para olsada dünya turuna çıkabilsem.
Ik ga zo gluren op netflixquote:Op zondag 14 december 2014 20:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Stimo, ik heb even op Netflix gekeken en zie dat Simon er ook op staat. Best wel een leuke Nederlandse film; misschien kun je die kijken.
Verleidelijk ja, maar er komt zo veel bij kijken natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zag via school een mail over vrijwilligerswerk in Indonesie. Ik zweer je, ben alles zo zat dat ik nu daaraan denk.
Echt, ben alles zat. Ik vind t allemaal best, heb toch iets van 40 vakantiedagen, dus het is een optie voor een paar weken.quote:Op zondag 14 december 2014 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Verleidelijk ja, maar er komt zo veel bij kijken natuurlijk.
Als het financieel en wat betreft planning (bijv. met je school) en dergelijke mogelijk is, waarom niet dan, toch? Zou een goede afwisseling zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt, ben alles zat. Ik vind t allemaal best, heb toch iets van 40 vakantiedagen, dus het is een optie voor een paar weken.
Oha, geen wonder dat je je hbo nog moet halen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een tijdje wel ja, half jaartje ofzo bijna elk weekend en soms zelfs vrijdag en zaterdag.
Begin dat soms wel te missen.Dit volwassen leventje ergert mij nu. Raak wel snel uitgekeken op dingen altijd.
oh no u did notquote:Op zondag 14 december 2014 21:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oha, geen wonder dat je je hbo nog moet halen.
Je oordeelt zonder ook maar iets te weten. Ik zie het als een trots iets dat ik nog niet gestopt ben.quote:Op zondag 14 december 2014 21:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oha, geen wonder dat je je hbo nog moet halen.
Oké, vertel je verhaal dan maar. Ik luisterquote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je oordeelt zonder ook maar iets te weten. Ik zie het als een trots iets dat ik nog niet gestopt ben.
Niet opgeven, goedzo. Hoelang mag je er nog over doen tot je moet terugbetalen?quote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je oordeelt zonder ook maar iets te weten. Ik zie het als een trots iets dat ik nog niet gestopt ben.
Ik betaal niets terug? Ik heb van mijn manager tijd gekregen tot juli om alles te halen. Ik had zelf gemikt op maart/april, maar dat vond ze niet kunnen. I love her mennnnnnquote:Op zondag 14 december 2014 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet opgeven, goedzo. Hoelang mag je er nog over doen tot je moet terugbetalen?
Nee, dat is privé. Maar oordeel niet zomaar ajb.quote:Op zondag 14 december 2014 21:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, vertel je verhaal dan maar. Ik luister
quote:Op zondag 14 december 2014 21:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, vertel je verhaal dan maar. Ik luister
Duo, studiefinanciering wordt toch lening als je niet op tijd haalt?quote:Op zondag 14 december 2014 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik betaal niets terug? Ik heb van mijn manager tijd gekregen tot juli om alles te halen. Ik had zelf gemikt op maart/april, maar dat vond ze niet kunnen. I love her mennnnnn
[..]
Nee, dat is privé. Maar oordeel niet zomaar ajb.
Ik doe deeltijd?quote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Duo, studiefinanciering wordt toch lening als je niet op tijd haalt?
Dat hadden we na die laatste post wel door ja.quote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef zarGon het volgende:
Julis is even weggelopen bij haar laptop, PWF post al die dingen..
Mijn vader zet ook ieder jaar een lelijke plastic boom met goedkope versieringen. Verder slurpt hij dagelijks Bavaria bier zoals een ekte gavur betaamt. Hij is wel een Ataturkcu en een ongelofelijke nationalist en daarmee ook nog eens een dikke racist. Bovendien is hij in staat om zonder aarzelen een zekere vent neer te schieten die zich de vriend van Unlabeled mag noemen. Dat maakt hem dan wel weer een ekte Turkquote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Tientallen oorlogen gevoerd tegen gavurlar en nu heeft elke Turk een gavur boom thuis.
Misschien zoiets? Ik heb dat ook wel![]()
Wauw, ik heb nooit verwacht dat je vader zo wasquote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mijn vader zet ook ieder jaar een lelijke plastic boom met goedkope versieringen. Verder slurpt hij dagelijks Bavaria bier zoals een ekte gavur betaamt. Hij is wel een Ataturkcu en een ongelofelijke nationalist en daarmee ook nog eens een dikke racist. Bovendien is hij in staat om zonder aarzelen een zekere vent neer te schieten die zich de vriend van Unlabeled mag noemen. Dat maakt hem dan wel weer een ekte Turk
deze man..quote:Op zondag 14 december 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Borte, hoe werken die kortingsdingen van de McDonald's app?
Moet vandaag nog 400 kcal + die 700 van gisteren. Zat te denken aan vier cheeseburgers.
Als jij, Borte, of Crip nou eens iets voor mij zouden maken.quote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
deze man..eet nou eens iets met waarde
Fak de mac dan. Ik was vandaag bij de mac, wou net die kortingsbonnen gebruiken VERDWIJNEN ze opeens.quote:Op zondag 14 december 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Borte, hoe werken die kortingsdingen van de McDonald's app?
Moet vandaag nog 400 kcal + die 700 van gisteren. Zat te denken aan vier cheeseburgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |