oh hell no, alleen de mystiek van Bektash en Kizilbash zijn te genietenquote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oowww pislik, je was zeker bij mum sondu
Ja ik!quote:Op zondag 14 december 2014 19:51 schreef Landysh het volgende:
Ik wil naar een Guus Meeuwis concert wie gaat er mee.
Ik krijg opeens alle vertrouwen in dat ik HBO aankan.quote:Op zondag 14 december 2014 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGENS WETEN JULLIE WAT NOG ERGER IS DAN MONTELLY??????
die kutkneus uit mn projectgroepje, gaat hij zn stukken inleveren en ipv zwarte letterkleur gebruikt hij alle kleuren van de regenboog.
Brugklasstruggles.quote:Op zondag 14 december 2014 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
die kutkneus uit mn projectgroepje, gaat hij zn stukken inleveren en ipv zwarte letterkleur gebruikt hij alle kleuren van de regenboog.
Serieus, alleen jouw grammatica/spelling is al zoveel beter dan het zijne.quote:Op zondag 14 december 2014 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik krijg opeens alle vertrouwen in dat ik HBO aankan.
Dat kun je ook.quote:Op zondag 14 december 2014 19:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omg sana ne oldu boyle.
Onze meet in entwen wordt een guus meeuwis concert okee
Ja, Guus Meeuwis-meet! Mijn fellow Brabander.quote:Op zondag 14 december 2014 19:51 schreef Landysh het volgende:
Ik wil naar een Guus Meeuwis concert wie gaat er mee.
Ik wel.quote:Op zondag 14 december 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof je in de brugklas samenwerkte.
En dat op fok waar ik amper op mijn taal let.quote:Op zondag 14 december 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Serieus, alleen jouw grammatica/spelling is al zoveel beter dan het zijne.![]()
Waarom doe je zo tegen mijquote:Op zondag 14 december 2014 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet ook wassen. FUCKING HATE IT.quote:Op zondag 14 december 2014 20:01 schreef Landysh het volgende:
Uff neyse ik ga maar douchen.
Ik twijfel nog over haren wassen though. Droogshampoo of wassen?
#firstwordproblems
Btw, droogshampoo helpt ook om klitten eruit te halen las ik laatst. Doe je het weleens gebruiken?quote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet ook wassen. FUCKING HATE IT.
Wat is dat precies? Ik kam mn haar bijna nooit he?quote:Op zondag 14 december 2014 20:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Btw, droogshampoo helpt ook om klitten eruit te halen las ik laatst. Doe je het weleens gebruiken?
Tientallen oorlogen gevoerd tegen gavurlar en nu heeft elke Turk een gavur boom thuis.quote:Op zondag 14 december 2014 20:06 schreef Landysh het volgende:
Mijn vader heeft zooooo'n hekel aan Turken die een kerstboom in hun winkel of huis zetten he. Niet normaal. In Turkije weigert hij zelfs om winkels binnen te gaan waar een kerstboom staat.
Ik snap echt niet waarom hij hier zoo moeilijk over doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |