SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horns, maar eindigt gaar.quote:
echt hequote:Op zondag 14 december 2014 18:59 schreef Montelly het volgende:
Maar echt nooit een vrouwtje gehad? medelijden met je bro..gelukkig is er fok nog..en Stimo! en haar dm uiteraard
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 18:59 schreef Montelly het volgende:
Maar echt nooit een vrouwtje gehad? medelijden met je bro..gelukkig is er fok nog..en Stimo! en haar dm uiteraard
Ja, er kwam hier net een Nederlandse gast binnen die een Turkse vrouw zocht om te neuken. Ik zeg het maar even voor het geval je het gemist hebt. En nu zijn paar niet-Turken elkaar maagd aan het noemen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Een hele goede avond allen. Ik kwam even een groet brengen.
*kijk om me heen*
Is het hier een beetje gezellig? Volgens mij wel.
Oké, doeiiiii
Ik geef volgende week PUA-via-fok-dm seminair. 300 euro.quote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja![]()
Geef me dm-tips dan. Of eigenlijk niet. Straks lukt het mij ook niet
Che kreeg toch dm van hem?quote:Op zondag 14 december 2014 19:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, er kwam hier net een Nederlandse gast binnen die een Turkse vrouw zocht om te neuken. Ik zeg het maar even.
Kan ik me voorstellen. Maar dan is het nog niet nodig om zo te generaliseren.quote:Op zondag 14 december 2014 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deed me echt zeer. Ik kan zo boos worden dan.
Ik snap 'm nie...?quote:Op zondag 14 december 2014 19:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, er kwam hier net een Nederlandse gast binnen die een Turkse vrouw zocht om te neuken. Ik zeg het maar even voor het geval je het gemist hebt.
Voor Che moet dat gratis zijn..quote:Op zondag 14 december 2014 19:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik geef volgende week PUA-via-fok-dm seminair. 300 euro.
Maar montelly zegt dat het weinig zin heeft voor dwergturken als ik die nog maagd zijn. Hoe weet ik of dit geen scam is?!quote:Op zondag 14 december 2014 19:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik geef volgende week PUA-via-fok-dm seminair. 300 euro.
Het is ook een moeilijke film. Ga je niet zomaar even kijken, daar moet je voor in de mood zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, niemand kijkt toch!Alleen jij begrijpt me, Kabé.
Niemand van ons begreep het, eerlijk gezegd.quote:
Zei de man die niet scoort.quote:Op zondag 14 december 2014 18:59 schreef Montelly het volgende:
Oke, ik geef toe. Ik ben geen PUA. Meestal gaan we gewoon met z'n allen gamen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar montelly zegt dat het weinig zin heeft voor dwergturken als ik die nog maagd zijn. Hoe weet ik of dit geen scam is?!
Generaliseren?quote:Op zondag 14 december 2014 19:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar dan is het nog niet nodig om zo te generaliseren.
Dat is zo, maar ik heb ook niet genoeg FOK! creditz, denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is ook een moeilijke film. Ga je niet zomaar even kijken, daar moet je voor in de mood zijn.
quote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe. Ik ben geen PUA. Meestal gaan we gewoon met z'n allen gamen.
Atak stalkt mij per dm.quote:Op zondag 14 december 2014 19:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Incendies dan, maar is echt zwaar onderwerp. Wel heel goed.
Popcorntime?quote:
Ohja net als de vorige keer. Waar ging het over...quote:Op zondag 14 december 2014 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik heb ook niet genoeg FOK! creditz, denk ik.
Ama wil wat opgevrolijkt worden juistquote:Op zondag 14 december 2014 19:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Incendies dan (staat op Nederlandse Netflix), maar is echt zwaar onderwerp. Wel heel goed.
Niemand stalkt mij. Ik ben oud nieuwsquote:
wie ben jij?quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niemand stalkt mij. Ik ben oud nieuws
Ik val hem niet aan.. Maar dit gedoe begint mij te ergeren, dus ik reageer er niet meer op.quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom val jij steeds Montelly aan?
Omdat hij je heeft afgewezen en ik hem wel heb gemeet?
Ik wil ook, banada gonder.quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gordun mu lan. Ik stuur je anders via DM. Kusme abla.
Gonder, wallah darildim.quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gordun mu lan. Ik stuur je anders via DM. Kusme abla.
indurdeedquote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Peunage het volgende:
Die nieuwe serie van Netflix trouwens, Marco Polo. Klinkt wel als goede shit.
ik zag het hahahaahaquote:Op zondag 14 december 2014 19:13 schreef Landysh het volgende:
Stimo ik dacht dat ik in het Turken topic aan het posten was.
Weet nie meer.quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Popcorntime?
[..]
Ohja net als de vorige keer. Waar ging het over...
quote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Generaliseren?![]()
Hoeveel Arabieren ken jij?
quote:Sws: mannen
quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom val jij steeds Montelly aan?
Omdat hij je heeft afgewezen en ik hem wel heb gemeet?
Nee, van filosofie en levensbeschouwing. En ramadantopics en hier.quote:
hehehee, je gaat er nog serieus op in? Seni hic unuturmuyum bitanem.quote:Op zondag 14 december 2014 19:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, van filosofie en levensbeschouwing. En ramadantopics en hier.
Kan vandaag niet op Netflix, anders had ik even gekeken.quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ama wil wat opgevrolijkt worden juist
quote:Op zondag 14 december 2014 19:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehehee, je gaat er nog serieus op in? Seni hic unuturmuyum bitanem.
bijt je er ook in?quote:Op zondag 14 december 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag mijn neefje in bad gedaan. Al dat babyvet in mijn handen. Ik smolt.
#beni anca +30 anlar.
Mijn neef is knapper.quote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omg.
[ afbeelding ]
Okey KB, wat denk je als dit ziet^? Wat voel je hierbij? Krijg je er honger van?
quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat je eerste kind een meisje mag zijn!
als eerste rijst bij mij de vraag op: waarom zit hij in een pan met groentenquote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omg.
[ afbeelding ]
Okey KB, wat denk je als dit ziet^? Wat voel je hierbij? Krijg je er honger van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |