Dat is zo, maar ik heb ook niet genoeg FOK! creditz, denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is ook een moeilijke film. Ga je niet zomaar even kijken, daar moet je voor in de mood zijn.
quote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe. Ik ben geen PUA. Meestal gaan we gewoon met z'n allen gamen.
Atak stalkt mij per dm.quote:Op zondag 14 december 2014 19:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Incendies dan, maar is echt zwaar onderwerp. Wel heel goed.
Popcorntime?quote:
Ohja net als de vorige keer. Waar ging het over...quote:Op zondag 14 december 2014 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik heb ook niet genoeg FOK! creditz, denk ik.
Ama wil wat opgevrolijkt worden juistquote:Op zondag 14 december 2014 19:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Incendies dan (staat op Nederlandse Netflix), maar is echt zwaar onderwerp. Wel heel goed.
Niemand stalkt mij. Ik ben oud nieuwsquote:
wie ben jij?quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niemand stalkt mij. Ik ben oud nieuws
Ik val hem niet aan.. Maar dit gedoe begint mij te ergeren, dus ik reageer er niet meer op.quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom val jij steeds Montelly aan?
Omdat hij je heeft afgewezen en ik hem wel heb gemeet?
Ik wil ook, banada gonder.quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gordun mu lan. Ik stuur je anders via DM. Kusme abla.
Gonder, wallah darildim.quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gordun mu lan. Ik stuur je anders via DM. Kusme abla.
indurdeedquote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Peunage het volgende:
Die nieuwe serie van Netflix trouwens, Marco Polo. Klinkt wel als goede shit.
ik zag het hahahaahaquote:Op zondag 14 december 2014 19:13 schreef Landysh het volgende:
Stimo ik dacht dat ik in het Turken topic aan het posten was.
Weet nie meer.quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Popcorntime?
[..]
Ohja net als de vorige keer. Waar ging het over...
quote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Generaliseren?![]()
Hoeveel Arabieren ken jij?
quote:Sws: mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |