Ja checkquote:Op zondag 14 december 2014 17:26 schreef Montov het volgende:
Schouten is derde toch?
Blondin is te snel in de sprint. Schouten moet iets anders proberen.
Zeker met die afwachtende Koreanen moeten Schouten/Meijer eigenlijk gewoon aan het begin meedoen met Sablikova/Pechstein.quote:Op zondag 14 december 2014 17:26 schreef Montov het volgende:
Schouten is derde toch?
Blondin is te snel in de sprint. Schouten moet iets anders proberen.
Gezien het gevolg denk ik ook niet dat ie er zelf wildenthousiast over was.quote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef Montov het volgende:
Finish van Contin lijkt me niet heel wenselijk qua veiligheid, die skeererfinish.
#technischesporttwitter:marktuitert twitterde op zondag 14-12-2014 om 17:33:56Live is pas echt goed te zien wat een geweldenaar Pavel Koelizjnikov is. Technisch subliem en effectief. reageer retweet
Maakt niet uit.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat door heel Nederland heen..
quote:Op zondag 14 december 2014 17:51 schreef Aguero het volgende:
#technischesporttwitter:marktuitert twitterde op zondag 14-12-2014 om 17:33:56Live is pas echt goed te zien wat een geweldenaar Pavel Koelizjnikov is. Technisch subliem en effectief. reageer retweet
Ze hadden bij de KNSB gewoon WB Hamar als kwalificatie moeten gebruiken voor de WK Afstanden ipv een losse wedstrijd in een leeg Thialf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat volgens mij echt slecht met de populariteit van het schaatsen in NL
quote:Jos de Vos zal het aankomende weekend zijn debuut maken op World Cup-niveau. De rijder van Team New Balance is door de Selectiecommissie Langebaan van de KNSB opgenomen in de Nederlandse ploeg voor de wedstrijden in Hamar.
De Vos, die zijn deelname dankt aan het afzeggen van Sven Kramer, zal net als zijn ploeggenoot Bob de Jong, Jorrit Bergsma, Wouter olde Heuvel en Douwe de Vries in actie komen op de 5000 meter. Op de 1500 meter voor mannen gaan namens Nederland Kjeld Nuis, Thomas Krol, Olde Heuvel, Bergsma en De Vries van start.
Ireen Wüst, Jorien Voorhuis, Carlijn Achtereekte, Diane Valkenburg en Marije Joling zullen ons land bij de dames vertegenwoordigden op de drie kilometer. De vier laatstgenoemde rijdsters komen ook in actie op de schaatsmijl. Linda de Vries is op die afstand de vijfde Nederlandse.
Irene Schouten, Mariska Huisman, Arjan Stroetinga en Bergsma verschijnen in Noorwegen op het ijs bij de mass start. Dat viertal zal op dat onderdeel ook in actie komen bij de WK Afstanden in Heerenveen.
Behalve Kramer hadden ook Koen Verweij en Marrit Leenstra recht op deelname aan de World Cup in Hamar, maar zij gaven eveneens de voorkeur aan een andere voorbereiding op de aankomende WK.
Dat gaat niet omdat je meer deelnemers dan startplekken hebt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze hadden bij de KNSB gewoon WB Hamar als kwalificatie moeten gebruiken voor de WK Afstanden ipv een losse wedstrijd in een leeg Thialf.
Ga ik wel vanuit.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:28 schreef danos het volgende:
Is dit gewoon weer live te volgen via nos.nl?
Kennelijk toch niet, want hij staat niet bij de loting vandaag.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:01 schreef Roceco het volgende:
Het lijkt er zelfs op dat Davis een 5k gaat rijden in een poging zich te kwalificeren voor het WK allround.
Jammer, had het stiekem gehoopt, maar ergens leek het me al sterk...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:49 schreef Montov het volgende:
[..]
Kennelijk toch niet, want hij staat niet bij de loting vandaag.
KC Boutiette maakt een comeback na 8(?) jaar.
Ze maakt officieel geen kans om naar het WK Allround te gaan omdat ze niet top 5 rijdt op het NK Allround...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Top 24 moet bij mannen en vrouwen allebei lukken.
Joling is wel in topvorm nu, voor mij de favoriet op dit moment.
NOS meldt op haar websitequote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze maakt officieel geen kans om naar het WK Allround te gaan omdat ze niet top 5 rijdt op het NK Allround...
Maar ze had daar een DQ, net als Leenstra, en ik weet niet wat ze gaan doen als Joling toch de snelste is over 2 afstanden.
Dus neem aan dat Joling nog meedoetquote:Bij de vrouwen zijn Ireen Würst en Linda de Vries al zeker van een WK-ticket. Achtereekte, Jorien Voorhuis, Diane Valkenburg en Marije Joling komen nog in aanmerking voor het derde Nederlandse startbewijs.
Blind vertrouwen op de nosquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NOS meldt op haar website
[..]
Dus neem aan dat Joling nog meedoet
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blind vertrouwen op de nos
Ik geloof er niks van. 6.41 is wel aardig maar er zijn tientallen mensen sneller. En zeker bij de mass start gaat het om snelheid ontwikkelen,d an zie ik Korianen en Polen als veel serieuzere concurrenten dan Boutiette.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:53 schreef Roceco het volgende:
Denny Morrison rijdt een (voor hem) sterke 6.35 op de 5k... Mits hij dat aan een goede 1500m verbindt, moet het WK allround goed zitten.
KC Boutiette rijdt keurig ruim binnen de limiet met 6.41.
Hij was vroeger een prima marathonschaatser.... Zijn medailledromen op de massstart in 2018 zijn misschien zo gek nog niet!
Ik houd het niet voor niets op 'medailledroom' ipv medaillekansquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. 6.41 is wel aardig maar er zijn tientallen mensen sneller. En zeker bij de mass start gaat het om snelheid ontwikkelen,d an zie ik Korianen en Polen als veel serieuzere concurrenten dan Boutiette.
Hanggigod wel met een slotronde die 0.5 trager dan openingsronde isquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:52 schreef Montov het volgende:
6:41 is niet verkeerd voor zo'n comeback, en wellicht dat hij de Spelen kan halen vanwege ontbrekende concurrentie uit eigen land, maar meer zal er niet in zitten. Het is wel een paar seconden sneller dan Hanggi.
Ja,daar heb je dan weer gelijk in... komt ook gewoon door het lage niveau nu in de VS.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:51 schreef Roceco het volgende:
[..]
Ik houd het niet voor niets op 'medailledroom' ipv medaillekans6'41 is genoeg om nog te mogen dromen (aangezien schaatsers die vergelijkbare tijden hebben gereden al in de medailles op de MS gereden hebben), maar ook niet meer dan dat.
HA! Contin! Studeert bewegingswetenschappen en komt uit de skeelersport. HA!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:14 schreef Max23 het volgende:
B-groep 5000m
1. Contin 6:23,68
2. Jos de Vos 6:26,75
3. Sinitsyn 6:29,87
verliest het van richardsson en bowe op de start, daarna eigenlijk snellerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:26 schreef Montov het volgende:
Joling 1:57.51
Die is goed in vorm gekomen in deze helft van het seizoen.
Lopen zeker een rit achterquote:
ze begonnen om 14.50 in Hamar, toen was het veldrijden net afgelopen. Uiteraard moet er dan eerst reclameblokje tussenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om gewoon op tijd te beginnen? Maar ja dat zijn we gewend van de NOS.
Ben benieuwd, op NK viel de tien kilometer niet mee na drie andere afstanden in 2 dagen. En veel sparen zit er ook niet in want zou wel bij top 8 moeten zitten na 3 afstanden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:36 schreef koosfransoos het volgende:
Dan kan Bergsma het WR op de 10k aanvallen.
Richardson zal wel rond de 4:08 rijden denk ik, Aangezien ze in Milwaukee al 4:05 reed. Hamar lijkt niet echt snel nu.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd naar Richardson en Bowe op 3km morgen
Je moet top 16 staan na 3 afstanden. En als hij top 3 rijdt op de 5km, dan is hij wel zeker voor de 10km.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben benieuwd, op NK viel de tien kilometer niet mee na drie andere afstanden in 2 dagen. En veel sparen zit er ook niet in want zou wel bij top 8 moeten zitten na 3 afstanden.
Want als je top 8 5.000 meter en top 8 klassement staat mag je meedoen toch aan de 10? Of is aanvulling dan via de beste mensen op de 5000 meter?
rijden tegenwoordig maar 4 ritten 10km toch? of is dat alleen bij EK/NK?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:43 schreef Montov het volgende:
Bergsma toch favoriet voor Wk Allround met deze verschillen
[..]
Je moet top 16 staan na 3 afstanden. En als hij top 3 rijdt op de 5km, dan is hij wel zeker voor de 10km.
Klopt, 8 schaatsers rijden 10km.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:43 schreef franklop het volgende:
[..]
rijden tegenwoordig maar 4 ritten 10km toch? of is dat alleen bij EK/NK?
Qua ambiance is dit nauwelijks meer topsport te noemen, dan krijg je ook van dit beroerde commentaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:48 schreef DeeBee het volgende:
'Pedersen heeft versneld...'
Tragere rondetijd volgt. Deze commentator is echt dé opvolger voor Herbert.
Ja nu wel, vaag gedoe altijdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Klopt, 8 schaatsers rijden 10km.
Rijders die zowel top 8 van de 5km als het klassement staan doen mee, en de rest wordt aangevuld met de top van het klassement en de 5km.
Als Bergsma 2e wordt op de 5km, maar buiten de top 8 belandt, dan betekent het dat er iemand is binnen de top 8 die niet top 8 van de 5km reed, en in die situatie zou Bergmsa de boot alleen missen als de #1 of #2 van het klassement niet top 8 van de 5km rijdt. Snappie?
Is toch al tijden zo. Schaatsen is gewoon dood.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:42 schreef DeeBee het volgende:
Wat een ongekende treurigheid, die wereldbekers.
Gelukkig is er altijd nog de wedstrijd in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is toch al tijden zo. Schaatsen is gewoon dood.
De magie is gewoon van het schaatsen af. De tijd dat je op zondag met de hele familie naar een ek allround met Postma, Ritsma en Sighel zat te kijken is wel voorbij.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd nog de wedstrijd in de wedstrijd.
Ik heb dat ook wel een beetje. Kan alleen nog echt genieten van de OS.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De magie is gewoon van het schaatsen af. De tijd dat je op zondag met de hele familie naar een ek allround met Postma, Ritsma en Sighel zat te kijken is wel voorbij.
En dan nog hopen dat De Vries of Olde Heuvel niet gediskwalificeerd worden ofzoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:42 schreef franklop het volgende:
7,7 seconden ongeveer? dat is 2,3 seconden op de 1500 meter dat hij mag verliezen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel een beetje. Kan alleen nog echt genieten van de OS.
Dit dus allemaal. Heb het idee dat het buiten Nederland ook totaal niet leeft. Zou toch goed zijn als Zweden, Finland en ook Noorwegen weer eens toppers krijgen. En waar zijn de Oostenrijkers en Hongaren? En de Denen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen de sprint is nog wel het aanzien waard.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:42 schreef wimderon het volgende:
Olde Heuvel ziek dus volgens Bergsma.
Ze moeten gewoon die sprint en andere wereldbekers samenvoegen. Verdelen over 3 dagen lekker veel afstanden. 2x2 afstanden is gewoon waardeloos.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:42 schreef DeeBee het volgende:
Wat een ongekende treurigheid, die wereldbekers.
dat doen ze de afgelopen jaren toch al bijna alleen maar? Alleen toevallig dit en volgend weekend weer opgesplitst.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:00 schreef danos het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon die sprint en andere wereldbekers samenvoegen. Verdelen over 3 dagen lekker veel afstanden. 2x2 afstanden is gewoon waardeloos.
De slotronde is gelijk aan die van KC boutiete... En hij is zo en zo amper sneller dan hem trouwens. Bergsma heeft echt gefaald.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:49 schreef Aguero het volgende:
J. Bergsma NED
Distance: Time: Lap:
300m 25.56 25.5
700m 52.57 27.0
1100m 1:20.45 27.8
1500m 1:50.22 29.7
148 D. de Vries NED
Distance: Time: Lap:
300m 24.87 24.8
700m 51.61 26.7
1100m 1:19.08 27.4
1500m 1:47.67 28.5
Jammer Jorrit.
Toen ik gisteren de advertentie voor de scootmobiel met 5 wielen zag, kreeg ik ook het idee dat schaatsen weinig toekomst meer heeft.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Qua ambiance is dit nauwelijks meer topsport te noemen, dan krijg je ook van dit beroerde commentaar.
Zijn 1500m op het NK was heel goed, maar iets te zelfverzekerd dat dat zijn normale niveau zou zijn.quote:
Joling red het met 0,03quote:Op zondag 1 februari 2015 13:36 schreef Max23 het volgende:
Keurige race van Achtereekte, dat zou weleens genoeg kunnen zijn.
Ja, interessant. Verrassend sterk.quote:Op zondag 1 februari 2015 09:53 schreef Montov het volgende:
Richardson 4:09.46 op de 3km.
Ze begon heel snel met rondje 29.5, maar moet het bekopen met 2 35'ers op het eind.
Wel sterke tijd, en ze is dus geplaatst voor het WK Allround.
Aan de andere kant zie ik wel dat Joling en Achtereekte beter waren dan Richardson over de combi 1500m en 3km. Dat WK Allround kan echt heel spannend worden als Wust niet de supervorm kan vinden.quote:
maar als ze dan weer 1,5 seconde pakt op de 500 dan moet ze al ~15 seconden pakken (Joling)quote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Aan de andere kant zie ik wel dat Joling en Achtereekte beter waren dan Richardson over de combi 1500m en 3km. Dat WK Allround kan echt heel spannend worden als Wust niet de supervorm kan vinden.
Nee, Niedzwiedzki, Brodka en Puszkarski eindigen hoog genoeg.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:50 schreef Montov het volgende:
Szymanski DQ nog gevolgen voor WK Allround denk ik...
Inderdaad, sowieso gaaf dat het een keer weer in Calgary is.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef Montov het volgende:
Aan de andere kant zie ik wel dat Joling en Achtereekte beter waren dan Richardson over de combi 1500m en 3km. Dat WK Allround kan echt heel spannend worden als Wust niet de supervorm kan vinden.
Zou Richardson/Bowe daar niet eerder bij in de buurt kunnen komen?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso gaaf dat het een keer weer in Calgary is.
Overigens hoop ik ook dat Wüst het wr (de 1.51.79 van Klassen) op de 1500m kan verbeteren, dus wat dat betreft jammer als ze niet op topvorm is.
Denk eerder Richardson inderdaad, maar die rijdt een week ervoor nog even het WK sprint aan de andere kant van de wereld.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou Richardson/Bowe daar niet eerder bij in de buurt kunnen komen?
Ook, maar in topvorm heeft Wüst zeker kans om ook hen te verslaan.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:50 schreef franklop het volgende:
Zou Richardson/Bowe daar niet eerder bij in de buurt kunnen komen?
I see what you did therequote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:41 schreef danos het volgende:
Vandaag en morgen een vluggerttje in Heerenveen.
Same hierquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:34 schreef Cheja het volgende:
Iemand al beeld?
Ik krijg "Voor deze uitzending geldt een rechtenbeperking".
twitter:NOSsport twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 15:36:11Technische problemen bij de livestream wereldbeker schaatsen. Er wordt aan gewerkt. Excuses voor het ongemak. #WBHeerenveen reageer retweet
Ja, want 36.36 xdquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:49 schreef Montov het volgende:
Richardson duidelijk de sterkste, en voor het WK Sprint de absoluut favoriete.
SW Lee... Vorig seizoen zag je al dat haar dominantie minder werd...
Net langzamer dan veel anderen rijden...quote:
Wüst niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:52 schreef ijs_beer het volgende:
Richardson, wie gaat die vrouw nog kloppen dit jaar.
Heel misschien Bowe. Verder zie ik er niemand aankomen idd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:52 schreef ijs_beer het volgende:
Bergsma heeft dat al gedaanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:52 schreef ijs_beer het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 17:05:06Heather Richardson heerst in Thialf en wint ook de 1.000 meter. Ireen Wüst wordt vierde. http://t.co/tFCxwWAcbj http://t.co/YPWQTni8oB reageer retweet
6 uur lang?quote:Op zondag 8 februari 2015 06:36 schreef tong80 het volgende:
13.10-18.00 uur,NPO 1: STUDIO SPORT
schaatsen - reportage over Friese schaatscoach Jillert Anema
Jemigquote:Op zondag 8 februari 2015 09:54 schreef Montov het volgende:
[..]
Er zijn nog meer die niet meer meedoen:
http://www.schaatsflits.n(...)veen-loopt-leeg.html
Heeft ook te maken met het feit dat dit weekend een kwalificatiemoment is voor het WK Sprint. Daarbij hebben schaatsers echter maar 1 goede 500m en 1 goede 1000m nodig. Dus veel zitten nu veilig, en sommige landen gebruiken nu reserves om meer startplaatsen af te dwingen.quote:
Repo is om 14.30u. Door De Mart.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:36 schreef tong80 het volgende:
13.10-18.00 uur,NPO 1: STUDIO SPORT
schaatsen - reportage over Friese schaatscoach Jillert Anema
Ja, maar dan zijn Richardson en Bowe er ook weer bij.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oenema toch wel verrassend dichtbij. Die kan best wel een medaille pakken als ze 2x heel goed rijdt.
Helaas.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:51 schreef Roceco het volgende:
Denk trouwens dat we geen Nederlandse vrouwen op het podium gaan zien van het weekend, als dat ook daadwerkelijk gebeurt wil ik wel eens weten hoe lang dat geleden was haha.
ohja, Bowe kan dit tegenwoordig ook nog.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn Richardson en Bowe er ook weer bij.
Leuk voor Hesse.
twitter:SchaatsStats twitterde op zondag 08-02-2015 om 17:54:40Real finish photo Nuis-Kulizjnikov http://t.co/m4SSlvqVPA reageer retweet
Inderdaad. Als iemand als Sang Hwa Lee nou afgezegd had (last van knie), had ik het begrepen... Maar al deze fitte schaats(t)ers? Kan daar weinig begrip voor hebben.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:03 schreef danos het volgende:
Wederom.weer met verbazing die afzeggingen gezien, minachting van publiek en de sponsors accepteren dit gewoon? Ik zou die slappe schaatsers behoorlijk op de kloten geven als ik sponsor was van zo'n ploeg.
En dan allemaal onder het mom van 'rust voor volgende week', wat een onzin, alsof 1 ritje daar zoveel verschil voor maakt.
quote:De KNSB heeft de selectie voor de World Cup Finale van aankomend weekend in Erfurt bekend gemaakt. Onder andere Michel Mulder, Kjeld Nuis, Jorrit Bergsma, Margot Boer en Carlijn Achtereekte verschijnen aan de start.
Het selecteren van de schaatsers was nog een hele puzzel, aangezien favorieten als Ireen Wüst, Sven Kramer, Koen Verweij en Hein Otterspeer vooraf al hadden afgezegd.
De alle geselecteerde schaatsers ook daadwerkelijk starten is afhankelijk van de final entry op woensdag. Op de 500, 1000 en 1500 meter geldt dat slechts de 20 schaatsers mogen starten. Op de 3000 meter voor vrouwen en 5000 meter voor mannen zijn dit er zestien.
Voorwaarde is wel dat de genoemde rijders bij de beste 24 dan wel 20 in de tussenstand van de World Cup staan.
De Nederlandse World Cup-ploeg voor Erfurt ziet er als volgt uit:
Dames
500 meter
Margot Boer, Thijsje Oenema, Floor van den Brandt en Bo van der Werff.
1000 meter
Marrit Leenstra, Thijsje Oenema, Margot Boer en Roxanne van Hemert.
Opmerking: Margot Boer en Roxanne van Hemert staan 24e en 23e. Er mogen max. 20 dames starten.
1500 meter
Marrit Leenstra, Marije Joling, Linda de Vries en Carlijn Achtereekte.
3000 meter
Marije Joling, Jorien Voorhuis, Diane Valkenburg, Carien Kleibeuker en Carlijn Achtereekte.
Opmerking: Carien Kleibeuker staat 20e. Er mogen max. 16 dames starten.
Mass Start
Irene Schouten en Mariska Huisman.
Heren
500 meter
Jan Smeekens, Michel Mulder, Gerben Jorritsma en Pim Schipper.
Opmerking: Gerben Jorritsma staat op plek 22. Er mogen max. 20 heren starten.
1000 meter
Kjeld Nuis, Stefan Groothuis, Pim Schipper en Michel Mulder.
Opmerking: Michel staat op plek 22. Er mogen max. 20 heren starten.
1500 meter
Kjeld Nuis, Wouter olde Heuvel en Thomas Krol.
5000 meter
Bob de Jong, Jorrit Bergsma, Douwe de Vries en Wouter olde Heuvel.
Mass Start
Jorrit Bergsma en Arjan Stroetinga.
6 ritten op de 1000m mannen.quote:
#werkenbijdenosquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:23 schreef Jason22 het volgende:
Ik zit klaar! Wie worden er wereldkampioen vandaag?
[ afbeelding ]
Godverquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:23 schreef Jason22 het volgende:
Ik zit klaar! Wie worden er wereldkampioen vandaag?
[ afbeelding ]
Ik denk Kuliznikov, omdat de buit al binnen is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:38 schreef Max23 het volgende:
Wie noemde die commentator nou die morgen niet meer ging schaatsen?
Idd staat niet meer op de kaart voor morgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk Kuliznikov, omdat de buit al binnen is.
Ik heb gisteren heel even gekeken. Schaatsen in maart is nergens voor nodigquote:Op zondag 22 maart 2015 17:15 schreef Montov het volgende:
13 schaatsers bij de massastart van mannen.
Dit weekend eigenlijk niets gevolgd ook.
Erik van Dijkquote:Op zondag 22 maart 2015 17:42 schreef wimderon het volgende:
Erik van Dijk ziet in elke race een coup gepleegd worden
Volgens mij de enige wintersport waar de World Cup echt zo nietszeggend isquote:Op zondag 22 maart 2015 14:32 schreef Arcee het volgende:
Tsja, de World Cup. Oftewel: wie van de (sub)toppers er de meeste heeft gereden die wint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |