Jullie neuqen alleen?quote:Op zondag 14 december 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat er niets toe te geven valt...
Hij geeft niet toe, maar hij geeft welquote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie neuqen alleen?
Nee oke ik hou op.
Scherp.quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij geeft niet toe, maar hij geeft wel
Zo ordinair.quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie neuqen alleen?
Nee oke ik hou op.
Bawwwwquote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry
Is een lief poesje die gekamd wordt.
Fokkers neuken nietquote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie neuqen alleen?
Nee oke ik hou op.
Wat is er ordinair aan seks?quote:
Eventjes vergeten.quote:
Rival is dan ook het grote voorbeeld van alle fokkersquote:Op zondag 14 december 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
Behalve Rival dan, die rijgt de ene na de andere aan zijn genotsknots.
Toen ik dat zag had ik een enorme behoefte om dat ook te doen. Beetje aaien en kammen.quote:
Of ze neuken juist alleen elkaar. Van het ene FOK!-bed naar het andere FOK!-bed, als ik goed heb geobserveerd...quote:
Dat wilde ik inderdaad net toevoegen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Of ze neuken juist alleen elkaar. Van het ene FOK!-bed naar het andere FOK!-bed, als ik goed heb geobserveerd...
quote:Op zondag 14 december 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
Behalve Rival dan, die rijgt de ene na de andere aan zijn genotsknots.
Je vindt katten toch niks?quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik dat zag had ik een enorme behoefte om dat ook te doen. Beetje aaien en kammen.
Maar geen poesje hier.
Mag ik Bon eens lenen?
En in welk FOK!-bed lig jij dan?quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Of ze neuken juist alleen elkaar. Van het ene FOK!-bed naar het andere FOK!-bed, als ik goed heb geobserveerd...
Ja, maakt niet uit hoe lelijk je bent, je komt wel aan je trekken.quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje jaquote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat sowieso. Twee autisten in een bed. Dat kan alleen maar vuurwerk zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 meter 80 hoorquote:Op zondag 14 december 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Rival is dan ook het grote voorbeeld van alle fokkers
Ik doe alleen aan knuffelen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie neuqen alleen?
Nee oke ik hou op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |