SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2014 20:48:02 ]
quote:Op zondag 14 december 2014 20:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn baby heeft logica. Slab om is eten. Dus dan eet je je slab op:Hij is,weggehaald? :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heerlijk lekker bekkie heeft ze toch Razzquote:Op zondag 14 december 2014 20:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn baby heeft logica. Slab om is eten. Dus dan eet je je slab op:
Wat grappigquote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]zelfde kleur ook. Herkende het randje.
+1!!!quote:Op zondag 14 december 2014 20:55 schreef Omentielvo het volgende:
Stop met die babyfoto's nu. Ik rammel straks mijn dreumes wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in karakteristieke diva-pose voor de kerstboom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Gefeliciteerd!quote:
Ik ook. Die ogen! Prachtigquote:Op maandag 5 januari 2015 10:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dit vind ik echt een heel mooie foto <3
Ja volgende week zaterdag is ze een half jaar....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:22 schreef Skittles het volgende:
6 maanden, nee joh![]()
Ondeugende snoet heeft ze op die foto
Klopt... ze krijgt een heel eigen bekkie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:45 schreef Franny_G het volgende:
Die bovenste is inderdaad heel mooi. Je ziet dat haar gezichtje wat aan het veranderen is he? Het echte baby-achtige verdwijnt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2015 19:41:16 ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn meisje is alweer 5 maanden!
Wat een nieuwsgierig bekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M!lekker binkieS. 2014
J. 2016
Normaal reageer ik hier nooit, maar echt OMG!quote:
ik vind hem zelf ook onwijs gaafquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Normaal reageer ik hier nooit, maar echt OMG!
Hier smelt mijn hart van!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ja, is Mastermind. Hij speelt daar met de jongste van Groofsken, nadat amaranta het spelletje aan ze uitgelegd had, op de meet afgelopen zaterdag. Was zo leuk! Hij heeft het er nog over... "Dan moest je een 'postcode' verzinnen, en de ander moest dat raden!"quote:Op maandag 23 maart 2015 14:47 schreef Franny_G het volgende:
Zij lijken veel op elkaar he, Shandaly?. Is dat spelletje Mastermind? Speelde ik vroeger ook graag!
De onderwaterfoto's in het dreumestopic vind ik zoooo mooi.
Ja joh t gaat zo hard! maar dat is aan jouw stel ook wel te zien... jeutje zegquote:Op maandag 23 maart 2015 12:49 schreef Shandaly het volgende:
Prachtige foto's FrannyWat een mooie ogen...
Goitske, heerlijk zo'n knoeifoto. Het smaakte prima zo te zien
GM, serieus? 8 maanden alweer?
DJMO![]()
![]()
Wauw!
Mijn meiske:
[ afbeelding ]
Mijn grote kerel:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:08 schreef Lamb29 het volgende:
Wat leuk weer zoveel foto's! Wat worden ze allemaal groot!
Nog zo'n grote:Ik vind haar echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
een kleine wijsneus volgens mij..
Mignonne wat leuk om jouw meiden weer te zien.S. 2014
J. 2016
Leuke plaatjes van je meiden. En grote broer!quote:
Zie dat je UD 4nov is! Leuk! Mijn meiden zijn 5nov geboren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:00 schreef Daui het volgende:
Wat een leuke tweelingen!![]()
Hopelijk worden die van mij ook zo leuk! En de beste vrienden
Snap ik hoor, daarom post ik ook vrijwel geen foto's meer.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:51 schreef Poesopstokje het volgende:
![]()
Ik post niet zo vaak foto's van hem, ivm herkenning, je weet maar nooit
Leuk om te horen, dankjewelquote:Op donderdag 2 april 2015 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Snap ik hoor, daarom post ik ook vrijwel geen foto's meer.
Ik vind hem een heel mooi, fijn snoetje hebben en hij lacht heel lief
POESSSSSSSquote:Op donderdag 2 april 2015 19:16 schreef lily het volgende:
Ik vind altijd het heerlijk om die kleintjes hier te zien. Ik houd van babietjes en dreumesjes.
En Ireth, je dochterPoef! Wat leuk om haar weer eens te zien!
Poepopstokje, wat een leuk kereltje zeg
hoe kom je trouwens aan je nick, bweh
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef lily het volgende:
Maar allez, poes op stokje
vind ik ook luguber
Dat aandoenlijke, dat vond ik ook. Heel bijzonder was dat, het vertedert enorm <3quote:Op maandag 6 april 2015 19:33 schreef elamanilo het volgende:
Wow MissSly, wat een mooie dame! En wat aandoenlijk, zo in klederdracht <3
Spring![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Ineens valt bij mij het kwartje wie jij bent... de vrouw van spockjuh toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:02 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
Jan zijn vla momentje van vanavond...
Ja klopt!quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ineens valt bij mij het kwartje wie jij bent... de vrouw van spockjuh toch?
Let wel op die van de speelgoedwinkel zijn gammel, deze is super stevig bij eem bedrijf gelocht wat echte tractoren verkoopt... Wij bij witteveen mechanisatie http://www.lmb-witteveen.nlquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De broers op de tractor!ik wil ook n tractor tzt voor saar
![]()
Je "moet" gewoon een Rolly Toys-tractor kopen. Maakt niet uit waarquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
Let wel op die van de speelgoedwinkel zijn gammel, deze is super stevig bij eem bedrijf gelocht wat echte tractoren verkoopt... Wij bij witteveen mechanisatie http://www.lmb-witteveen.nl
Ik ben blij dat mijn kind nog niet kan lezenquote:Op zondag 19 april 2015 07:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Je "moet" gewoon een Rolly Toys-tractor kopen. Maakt niet uit waar
Ik had eentje een x bij de toy champ in mn handen naja tractor... Het stuurquote:Op zondag 19 april 2015 07:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Je "moet" gewoon een Rolly Toys-tractor kopen. Maakt niet uit waar
De jongens kunnen niet lezen maar opa en oma bedenken het wel en mn tuin staat al volquote:Op zondag 19 april 2015 13:40 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn kind nog niet kan lezen![]()
Wat zijn Bram en Luuk groot opeens! Vooral Luuk heeft echt een ander koppie gekregen idd!
En Bram is echt duidelijk een broer van zijn grote zussen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Wauw je middelste is opeens groot zeg!quote:Op maandag 20 april 2015 15:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Ooooooh Tico, wat is Bram leuk, zijn haar <3
[ afbeelding ]
mini
[ afbeelding ]
midi
[ afbeelding ]
Maxi
Ik ook! Niet doen hoor!quote:Op maandag 20 april 2015 20:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wauw je middelste is opeens groot zeg!
Oh en J wilt bram zn haar laten knippen. Kort. Ik ben tegen.
Het hangt nu alleen best voor zn ogen, want nog te kort om achter zn oren te doen.quote:
Jongetjes met lang haar <3quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zou t laten groeien nog, en dan thuis gewoon een stiekie erin, je moet toch ff door die fase.. Lex mag ook niet meer naar de kapper van me
Maar nog steeds hetzelfde snoetje als je vroeger al spamde..quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:25 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine meisjes worden groot
Ik heb met m'n vriend de foto's laten zien en medegedeeld: zo gaat je zoon ook zijn haar krijgenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:47 schreef laziness het volgende:
Wij gebruiken wax om te zorgen dat de boel niet in zijn gezicht hangt. De voorkant groeit meestal sneller dan de rest dus het is niet altijd al tijd om naar de kapper te gaan![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
wauw wat lijkt je dochter enorm op je zeg!!quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:28 schreef DJMO het volgende:
'k was vandaag bij dochterlief![]()
[ afbeelding ]
Ja als je alles uit de supermarkt e.d. gebruikt wel. Been there done that inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wax geprobeerd, ik vind het niks. Baggervet vies haar.
quote:
dit ben ik zelf, foto vanmiddag gemaakt.. ik zie wel enige overeenkomstenquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:42 schreef mignonne het volgende:
wauw wat lijkt je dochter enorm op je zeg!!![]()
Mijn middelste heeft al zijn hele leven lang haar en ik heb nog nooit haarspul gebruikt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wax geprobeerd, ik vind het niks. Baggervet vies haar.
Door al het geneuzel van mensen en de mislukking met wax om door die rotlengte te komen is Bram toch bij de kapper beland.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:08 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn middelste heeft al zijn hele leven lang haar en ik heb nog nooit haarspul gebruikt.
Hij heeft ook al tijden een langere pony maar hij heeft nergens last van.
Nu moet ik wel zeggen dat de langere pony wel iets is van de laatste 2 jaar (en hij is 10 nu)
Ze is al verliefd.quote:
ja hoor..quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
Kon Tess nóg blonder dan Vicky?Mooie meiden zijn het!
MM, die bovenste foto.... lief!!En E kan ook zo heerlijk liggen loungen op die schommels, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
oké oké. . Wit.. Zweeds meisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Mamaaaaaa kijk dan ik kan mijn benen los en slingeren als een aapquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:04 schreef -Spring het volgende:
Hou op Estrys. En dan staan ze onderaan aan die kabels te schudden.
heel blond.. in de zomer wit.. paar reacties hierboven staat wat foto's van toen ze klein Was. .quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wauw Vicky wat een mooie dame! En ze heeft heel blond haar of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de vakantie Is het weer spierwit♥ A ♥ & ♥ T ♥
Bizar zoveel ze op haar zus lijkt...!quote:
Wat een lekker bekkie!quote:Op zondag 14 juni 2015 11:50 schreef Fannetje het volgende:
Mooie foto's weer! Met ūberblonde Tess, het mooie duo van Tally en kakelverse mini van Spring
Mijn iets minder verse mini
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kap eens joh....quote:Op zondag 14 juni 2015 19:55 schreef -Spring het volgende:
Sorry, het is sterker dan ik
[ link | afbeelding ]
Oooooohquote:Op zondag 14 juni 2015 19:55 schreef -Spring het volgende:
Sorry, het is sterker dan ik
[ link | afbeelding ]
+1quote:Op zondag 14 juni 2015 21:05 schreef L0t.. het volgende:
Doe normaal Spring, dit kunnen mijn eierstokken niet handlenJezus wat cute
![]()
+1!quote:Op zondag 14 juni 2015 21:05 schreef L0t.. het volgende:
![]()
+1quote:Op zondag 14 juni 2015 21:05 schreef L0t.. het volgende:
![]()
+2quote:
Zusjes zijn ookquote:Op zondag 14 juni 2015 22:50 schreef -Spring het volgende:
[..]
+2
Oh wacht.
Ze zijn echt zo verschrikkelijk lief samen. R ziet natuurlijk nog geen drol, maar lijkt soms echt gehypnotiseerd naar L te staren.
En L kan sowieso dr geluk niet op met dr zusje.
Ik had niet verwacht dat het zó tof zou zijn. (De eerste week dan.)
Dit is zeker niet het juiste moment voor een "wacht maar" he?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:50 schreef -Spring het volgende:
Ik had niet verwacht dat het zó tof zou zijn. (De eerste week dan. )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |