Ja volgende week zaterdag is ze een half jaar....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:22 schreef Skittles het volgende:
6 maanden, nee joh![]()
Ondeugende snoet heeft ze op die foto
Klopt... ze krijgt een heel eigen bekkie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:45 schreef Franny_G het volgende:
Die bovenste is inderdaad heel mooi. Je ziet dat haar gezichtje wat aan het veranderen is he? Het echte baby-achtige verdwijnt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2015 19:41:16 ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn meisje is alweer 5 maanden!
Wat een nieuwsgierig bekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M!lekker binkieS. 2014
J. 2016
Normaal reageer ik hier nooit, maar echt OMG!quote:
ik vind hem zelf ook onwijs gaafquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Normaal reageer ik hier nooit, maar echt OMG!
Hier smelt mijn hart van!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ja, is Mastermind. Hij speelt daar met de jongste van Groofsken, nadat amaranta het spelletje aan ze uitgelegd had, op de meet afgelopen zaterdag. Was zo leuk! Hij heeft het er nog over... "Dan moest je een 'postcode' verzinnen, en de ander moest dat raden!"quote:Op maandag 23 maart 2015 14:47 schreef Franny_G het volgende:
Zij lijken veel op elkaar he, Shandaly?. Is dat spelletje Mastermind? Speelde ik vroeger ook graag!
De onderwaterfoto's in het dreumestopic vind ik zoooo mooi.
Ja joh t gaat zo hard! maar dat is aan jouw stel ook wel te zien... jeutje zegquote:Op maandag 23 maart 2015 12:49 schreef Shandaly het volgende:
Prachtige foto's FrannyWat een mooie ogen...
Goitske, heerlijk zo'n knoeifoto. Het smaakte prima zo te zien
GM, serieus? 8 maanden alweer?
DJMO![]()
![]()
Wauw!
Mijn meiske:
[ afbeelding ]
Mijn grote kerel:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:08 schreef Lamb29 het volgende:
Wat leuk weer zoveel foto's! Wat worden ze allemaal groot!
Nog zo'n grote:Ik vind haar echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
een kleine wijsneus volgens mij..
Mignonne wat leuk om jouw meiden weer te zien.S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |