Jongetjes met lang haar <3quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zou t laten groeien nog, en dan thuis gewoon een stiekie erin, je moet toch ff door die fase.. Lex mag ook niet meer naar de kapper van me
Maar nog steeds hetzelfde snoetje als je vroeger al spamde..quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:25 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine meisjes worden groot
Ik heb met m'n vriend de foto's laten zien en medegedeeld: zo gaat je zoon ook zijn haar krijgenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:47 schreef laziness het volgende:
Wij gebruiken wax om te zorgen dat de boel niet in zijn gezicht hangt. De voorkant groeit meestal sneller dan de rest dus het is niet altijd al tijd om naar de kapper te gaan![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
wauw wat lijkt je dochter enorm op je zeg!!quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:28 schreef DJMO het volgende:
'k was vandaag bij dochterlief![]()
[ afbeelding ]
Ja als je alles uit de supermarkt e.d. gebruikt wel. Been there done that inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wax geprobeerd, ik vind het niks. Baggervet vies haar.
quote:
dit ben ik zelf, foto vanmiddag gemaakt.. ik zie wel enige overeenkomstenquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:42 schreef mignonne het volgende:
wauw wat lijkt je dochter enorm op je zeg!!![]()
Mijn middelste heeft al zijn hele leven lang haar en ik heb nog nooit haarspul gebruikt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wax geprobeerd, ik vind het niks. Baggervet vies haar.
Door al het geneuzel van mensen en de mislukking met wax om door die rotlengte te komen is Bram toch bij de kapper beland.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:08 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn middelste heeft al zijn hele leven lang haar en ik heb nog nooit haarspul gebruikt.
Hij heeft ook al tijden een langere pony maar hij heeft nergens last van.
Nu moet ik wel zeggen dat de langere pony wel iets is van de laatste 2 jaar (en hij is 10 nu)
Ze is al verliefd.quote:
ja hoor..quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
Kon Tess nóg blonder dan Vicky?Mooie meiden zijn het!
MM, die bovenste foto.... lief!!En E kan ook zo heerlijk liggen loungen op die schommels, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
oké oké. . Wit.. Zweeds meisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Mamaaaaaa kijk dan ik kan mijn benen los en slingeren als een aapquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:04 schreef -Spring het volgende:
Hou op Estrys. En dan staan ze onderaan aan die kabels te schudden.
heel blond.. in de zomer wit.. paar reacties hierboven staat wat foto's van toen ze klein Was. .quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wauw Vicky wat een mooie dame! En ze heeft heel blond haar of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de vakantie Is het weer spierwit♥ A ♥ & ♥ T ♥
Bizar zoveel ze op haar zus lijkt...!quote:
Wat een lekker bekkie!quote:Op zondag 14 juni 2015 11:50 schreef Fannetje het volgende:
Mooie foto's weer! Met ūberblonde Tess, het mooie duo van Tally en kakelverse mini van Spring
Mijn iets minder verse mini
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kap eens joh....quote:Op zondag 14 juni 2015 19:55 schreef -Spring het volgende:
Sorry, het is sterker dan ik
[ link | afbeelding ]
Oooooohquote:Op zondag 14 juni 2015 19:55 schreef -Spring het volgende:
Sorry, het is sterker dan ik
[ link | afbeelding ]
+1quote:Op zondag 14 juni 2015 21:05 schreef L0t.. het volgende:
Doe normaal Spring, dit kunnen mijn eierstokken niet handlenJezus wat cute
![]()
+1!quote:Op zondag 14 juni 2015 21:05 schreef L0t.. het volgende:
![]()
+1quote:Op zondag 14 juni 2015 21:05 schreef L0t.. het volgende:
![]()
+2quote:
Zusjes zijn ookquote:Op zondag 14 juni 2015 22:50 schreef -Spring het volgende:
[..]
+2
Oh wacht.
Ze zijn echt zo verschrikkelijk lief samen. R ziet natuurlijk nog geen drol, maar lijkt soms echt gehypnotiseerd naar L te staren.
En L kan sowieso dr geluk niet op met dr zusje.
Ik had niet verwacht dat het zó tof zou zijn. (De eerste week dan.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |