SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze beginnen echt in vorm te raken tegen ploegen als Willem II en Utrecht.quote:Op zondag 14 december 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want tegen ADO waren ze echt goed 2 weken terug!
16?quote:Op zondag 14 december 2014 12:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is te merken dat jij 16 bent.
Hij bedoelde 12, zeldzaam foutje van Cavaliers.quote:
Letsdoittogetherquote:Op zondag 14 december 2014 12:58 schreef Tyron het volgende:
LATEN WE ACHTER AJAX GAAN STAAN BOYS
KOM OP AJAX
KOM OP
quote:Op zondag 14 december 2014 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt nu wel een beetje gênant hoeveel beter wij zijn dan de rest van de Eredvisie.
Feyenoord is goed, maar zoveel beter dan de rest nou ook weer niet.quote:Op zondag 14 december 2014 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt nu wel een beetje gênant hoeveel beter wij zijn dan de rest van de Eredvisie.
quote:Op zondag 14 december 2014 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Poeh, ik zat er maar liefst één jaar naast.quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
17, maar voetbal boeide me helemaal niks tot mn ~11e
Klopt, maar Ajax gaan vanaf nu alleen maar beter worden, terwijl ze al 4x kampioen zijn geworden met "middelmaat"quote:Op zondag 14 december 2014 13:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord is goed, maar zoveel beter dan de rest nou ook weer niet.
Lijkt de Bundesliga wel inderdaadquote:Op zondag 14 december 2014 12:59 schreef Mani89 het volgende:
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 14-12-2014 om 13:01:58Net als vorig jaar maakt Serero de 1-0, en Klaassen de 2-0. Destijds werd het 3-0 door Hoesen #ajautr reageer retweet
Mooi dat je mijn opmerking feitelijk onderbouwdquote:Op zondag 14 december 2014 13:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Poeh, ik zat er maar liefst één jaar naast.
[..]
[..]
Illuminatiquote:Op zondag 14 december 2014 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 14-12-2014 om 13:01:58Net als vorig jaar maakt Serero de 1-0, en Klaassen de 2-0. Destijds werd het 3-0 door Hoesen #ajautr reageer retweet
Gefeliciteerd, dit is je eerste post waarin je geen KNJB, genaaid of lucky Ajax zegt. Ga zo door!quote:Op zondag 14 december 2014 13:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mooi dat je mijn opmerking feitelijk onderbouwd
Ik zie Hoesen niet de 3-0 maken.quote:Op zondag 14 december 2014 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathieu wordt weggereden door Wout van Aert. Wat een toptalent zeg.quote:Op zondag 14 december 2014 13:02 schreef Mani89 het volgende:
De frustratie uit Eindhoven en Rotterdam is wel weer heerlijk, daar doe je het voor, uiteindelijk.
Straks 3-0 Milik dusquote:Op zondag 14 december 2014 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dit is je eerste post waarin je geen KNJB, genaaid of lucky Ajax zegt. Ga zo door!
quote:
quote:
Ik zie toekomst in die jongen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dit is je eerste post waarin je geen KNJB, genaaid of lucky Ajax zegt. Ga zo door!
Gister gewonnen, hahaha.quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mathieu wordt weggereden door Wout van Aert. Wat een toptalent zeg.
Haha.
Hij bleef de almachtige Laurens Sweeck mooi voor, ja.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 13:01 schreef Muto het volgende:
Utrecht zet beetje druk en Ajax heeft het lastig.
Kijk je niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KNJB dit dat allesquote:Op zondag 14 december 2014 13:06 schreef Muto het volgende:
PizzaGeit is nu aan het rekenen.
- Buitenspelgoal Klaassen
- Niet gegeven strafschop Utrecht
Niet gelezen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom negeer je mijn post over B-talent?
Leef je ook nog?quote:Op zondag 14 december 2014 13:06 schreef Paul het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ajax dus ook niet.quote:Op zondag 14 december 2014 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds kan Utrecht er niks van.
quote:Op zondag 14 december 2014 13:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Veltman in Oranje!Jij hoort in hetzelfde Nederlands elftal als Danny Schreurs. Het Nederlands elftal voor mensen met een IQ van 75 of lager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 14 december 2014 13:07 schreef blup het volgende:
UUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Pingel op Schöne had je kunnen geven.quote:Op zondag 14 december 2014 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds kan Utrecht er niks van.
Je zou trainer moeten worden.quote:Op zondag 14 december 2014 13:07 schreef Muto het volgende:
Utrecht gaat weer terugzakken. Dan wordt het 3-1.
Oooooooh jemig wat een belediging hier moet PizzaGeit denk ik wel even van bijkomenquote:Op zondag 14 december 2014 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij hoort in hetzelfde Nederlands elftal als Danny Schreurs. Het Nederlands elftal voor mensen met een IQ van 75 of lager.
Ik ben in vorm.quote:Op zondag 14 december 2014 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oooooooh jemig wat een belediging hier moet PizzaGeit denk ik wel even van bijkomen
Zoveel domheid in 1 post, teringlul.quote:
Ik maak me niet druk om penalty's voor een bepaalde situatie, behalve als het clubs nadelig uitkomt. Zoals de schandalige penaltyonthouding van de scheidsrechter bij Her-Dor.quote:Op zondag 14 december 2014 13:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pingel op Schöne had je kunnen geven.
quote:Op zondag 14 december 2014 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij hoort in hetzelfde Nederlands elftal als Danny Schreurs. Het Nederlands elftal voor mensen met een IQ van 75 of lager.
quote:Op zondag 14 december 2014 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard, dadelijk smeert Miguel je weer een prachtige UI aan.quote:Op zondag 14 december 2014 13:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoveel domheid in 1 post, teringlul.
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 13:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoveel domheid in 1 post, teringlul.
Niet dat ik de kant van Cavaliers wil kiezen maar dit zegt niet per definitie iets. Ik zie op de universiteit mensen rondlopen vergeleken waarmee Theo Janssen nog een genie is.quote:
Dat was 1 of andere dronken Colombiaan die kon sprinten, niet die vlo.quote:Op zondag 14 december 2014 13:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard, dadelijk smeert Miguel je weer een prachtige UI aan.
Tuurlijk joh.quote:
Heb je internet van de aldi?quote:Op zondag 14 december 2014 13:09 schreef eenjongen... het volgende:
Mijn internet doet het zo goed dat het bij mij nog gewoon lekker 2-0 staat
Ohja, die hebben we ook nog. Ik was even vergeten hoeveel gruwelijke talenten Colombia in de stallen heeft staan. In Richmond weer een weddenschapje doen?quote:Op zondag 14 december 2014 13:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was 1 of andere dronken Colombiaan die kon sprinten, niet die vlo.
Oh dat is zeker zo, al is dat bij mijn studie wel wat minder hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet dat ik de kant van Cavaliers wil kiezen maar dit zegt niet per definitie iets. Ik zie op de universiteit mensen rondlopen vergeleken waarmee Theo Janssen nog een genie is.
Dat is ook gewoon een universiteit.quote:Op zondag 14 december 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PizzaGeit op de universiteit zit, ga ik me inschrijven bij Harvard.
Dat weet ik.quote:Op zondag 14 december 2014 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een universiteit.
eensquote:Op zondag 14 december 2014 13:11 schreef Max23 het volgende:
Dit is helemaal geen ander geval. Die Utrecht spelers hebben gelijk, dan had die overtreding van Kishna ook geel moeten zijn
Dan moeten die Colombiaantjes over de kasseien hahahaha.quote:Op zondag 14 december 2014 13:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ohja, die hebben we ook nog. Ik was even vergeten hoeveel gruwelijke talenten Colombia in de stallen heeft staan. In Richmond weer een weddenschapje doen?
KNJB dit dat allesquote:Op zondag 14 december 2014 13:11 schreef Max23 het volgende:
Dit is helemaal geen ander geval. Die Utrecht spelers hebben gelijk, dan had die overtreding van Kishna ook geel moeten zijn
Je klinkt madquote:Op zondag 14 december 2014 13:11 schreef Max23 het volgende:
Weet niet welke overtreding Kishna maakte maar ik heb iig al vergelijkbare situaties gezien waar geen geel gegeven werd.quote:Op zondag 14 december 2014 13:11 schreef Max23 het volgende:
Heb je flinke zak geld nodig..quote:Op zondag 14 december 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PizzaGeit op de universiteit zit, ga ik me inschrijven bij Harvard.
Contreras wint minimaal één keer RvV.quote:Op zondag 14 december 2014 13:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moeten die Colombiaantjes over de kasseien hahahaha.
En je bent 17 zei je net? Ook nog klas overgeslagen ofzoquote:Op zondag 14 december 2014 13:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb je flinke zak geld nodig..
Maar ik zit echt op de universiteit, eerstejaars.
Al kan ik begrijpen dat dat nogal contrasteert met hoe ik mij op FOK! gedraag
Waarom gedraag jij je als een enorme debiel op dit forum? Werkelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 13:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb je flinke zak geld nodig..
Maar ik zit echt op de universiteit, eerstejaars.
Al kan ik begrijpen dat dat nogal contrasteert met hoe ik mij op FOK! gedraag
quote:Op zondag 14 december 2014 13:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik ga in de rust tosti's maken een eitje bakken.
Mijn kaas is opquote:Op zondag 14 december 2014 13:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik ga in de rust tosti's maken.
Die onderbrak ook een snelle aanval, waardoor Oar die vrije trap mocht nemen, waarbij de Cil redde op die kopbal.quote:Op zondag 14 december 2014 13:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Weet niet welke overtreding Kishna maakte maar ik heb iig al vergelijkbare situaties gezien waar geen geel gegeven werd.
Ja, korter gekleuterd. Maar ik word over een tijdje al 18 hoorquote:Op zondag 14 december 2014 13:13 schreef jaykop het volgende:
[..]
En je bent 17 zei je net? Ook nog klas overgeslagen ofzo
Komt omdat wij lekker altijd de scheidsrechter mee hebben.quote:
En van iedereen ben jij de persoon die dit vraagt?quote:Op zondag 14 december 2014 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom gedraag jij je als een enorme debiel op dit forum? Werkelijk.
quote:Op zondag 14 december 2014 13:14 schreef Vermecelli het volgende:
Zo lekker die thuisfluiters altijd in de Arena
Tsja misschien meer spelers voor de bal dan de andere situatie? Lijkt mij ook nogal willekeurig fluiten, vooral omdat die overtreding van Utrecht nou niet echt gemeend leek. Was meer gewoon een duel op hoge snelheid -> je valt dan altijd wel.quote:Op zondag 14 december 2014 13:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die onderbrak ook een snelle aanval, waardoor Oar die vrije trap mocht nemen, waarbij de Cil redde op die kopbal.
Zo is het, eigenlijk is het 1-1quote:Op zondag 14 december 2014 13:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een scheidsrechter weer. Eerste doelpunt had niet gevallen als hij fatsoenlijk gefloten had
Oke manquote:Op zondag 14 december 2014 13:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een scheidsrechter weer. Eerste doelpunt had niet gevallen als hij fatsoenlijk gefloten had
Ja en Utrecht had 3 penalties moeten krijgen dit datquote:Op zondag 14 december 2014 13:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Ga toch crowdfundenquote:Op zondag 14 december 2014 13:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Het is een wonder dat Utrecht niet met 1-4 voorsprong de rust in gaat.quote:Op zondag 14 december 2014 13:16 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja en Utrecht had 3 penalties moeten krijgen dit dat
Die heb ik even gemist.quote:Op zondag 14 december 2014 13:16 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja en Utrecht had 3 penalties moeten krijgen dit dat
Moesten wel voorstaanquote:Op zondag 14 december 2014 13:17 schreef Syntix het volgende:
"Utrecht deed het zeer zeer goed" aldus Jan Joost
Ajax had gewoon al 3-0 voor moeten staan.quote:Op zondag 14 december 2014 13:17 schreef Syntix het volgende:
"Utrecht deed het zeer zeer goed" aldus Jan Joost
Madquote:Op zondag 14 december 2014 13:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Dit heb ik al vaker gelezen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Boekel heeft de wedstrijd niet echt in de hand. Net zoals de Groninger Kamphuis die GAE - Cambuur floot terwijl Cambuur samen met Groningen een team vormt in de beloftencompetitie.
quote:Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Roland010 het volgende:
COME ON UTREG!!!ZET ZE EVEN MET DE BEENTJES WEER OP AARDE
Ze zijn niet zo goed, het is vooral bluf
Kevin Blom is zelfs nog opgeleid door Ajax toch?quote:Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Mani89 het volgende:
Kijk iedereen jaloers zijn dat de scheidsrechters in Nederland voor Ajax zijn
KNJB zegt toch genoeg?quote:Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Roland010 het volgende:
COME ON UTREG!!!ZET ZE EVEN MET DE BEENTJES WEER OP AARDE
Ze zijn niet zo goed, het is vooral bluf
Venrayquote:Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Pol van Boekel is geboren in Vierlingsbeek I Venray.
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk om te janken dat je elke week meerdere wedstrijden hebt die in meer of mindere mate beslist worden door de scheidsrechter.quote:Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Mani89 het volgende:
Wout Poels komt uit Venray.quote:Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Pol van Boekel is geboren in Vierlingsbeek I Venray.
[ afbeelding ]
Zo jammer dat Stijn Vreven niet meer speelt, die leerde je dat soort gedrag wel afquote:Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Ramboetan het volgende:
Serero! Wat een goede middenvelder is dat. Ook als hij die bal in plaats van in het doel, ernaast had geschoten. Ik verheug me nu al op een paar Kishna acties in de tweede helft.
"Kishna maakt een panna, hij is echt arrogant joh..."
Wat een afzetterij. Zo'n reisje is nog geen stuiver waard.quote:Op zondag 14 december 2014 13:19 schreef jaykop het volgende:
Maar 389 euro om United te bezoeken, dat valt mee
Twaalf tegen elfquote:Op zondag 14 december 2014 13:20 schreef KingRoland het volgende:
Geef de scheids maar de schuld
Bal is rond
Gras is groen
Al die DeLuna, Pino112 en meer van die 3FM figuren interesseren ons geen reet.quote:Op zondag 14 december 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
DeLuna vond op facebook de 0-2 van Rusnak leuk.
Stiekem is ze voor Cambuur
Mad?quote:Op zondag 14 december 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Al die DeLuna, Pino112 en meer van die 3FM figuren interesseren ons geen reet.
Serious Request is afzetterij.quote:Op zondag 14 december 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Al die DeLuna, Pino112 en meer van die 3FM figuren interesseren ons geen reet.
Dit is feitelijk correct.quote:
Waarom? Niemand is verplicht er geld aan te geven, dus ik zie niet hoe het afzetterij is.quote:
Ze zullen prachtige inteelt biblebelt kindjes maken.quote:
Het is pure oplichting van onze centen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom? Niemand is verplicht er geld aan te geven, dus ik zie niet hoe het afzetterij is.
Tenzij het in je gemeente is want het kost veel gemeentegeld.
Jij en ik zijn meer van de Colombiana's.quote:Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zullen prachtige inteelt biblebelt kindjes maken.
Wat zei ie dan? Dat PEC de champions league in moet?quote:Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahaha whatsup joosie
ajacied422 had het net over je
Vorig jaar verloor Utrecht met 3-0 in de ArenA. Van der Hoorn speelde een hele wedstrijd.quote:Op zondag 14 december 2014 13:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik hoop dat vd Hoorn erin komt, weet ik zeker dat we winnen
Je weet op welke radio zender die onzin is? Denk je dat die dj's gratis daar zitten? Verdienen ze tonnen aan met beetje warm zitten en op play drukken.quote:Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom? Niemand is verplicht er geld aan te geven, dus ik zie niet hoe het afzetterij is.
Tenzij het in je gemeente is want het kost veel gemeentegeld.
Haha die Tha_Duck is echt dom.quote:Op zondag 14 december 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar verloor Utrecht met 3-0 in de ArenA. Van der Hoorn speelde een hele wedstrijd.
volgens mij heeft ajacied422 een oogje op je lolquote:Op zondag 14 december 2014 13:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat zei ie dan? Dat PEC de champions league in moet?
Wij betalen niets aan dat feest hoor, alleen de gemeente die het organiseert, dat heb ik al eens beargumenteerd.quote:Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is pure oplichting van onze centen.
Dat was zijn goede periode, de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op zondag 14 december 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar verloor Utrecht met 3-0 in de ArenA. Van der Hoorn speelde een hele wedstrijd.
Dat verdienen ze ook als ze gewoon in Hilversum zitten.quote:Op zondag 14 december 2014 13:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je weet op welke radio zender die onzin is? Denk je dat die dj's gratis daar zitten? Verdienen ze tonnen aan met beetje warm zitten en op play drukken.
Je hebt gewoon ongelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij betalen niets aan dat feest hoor, alleen de gemeente die het organiseert, dat heb ik al eens beargumenteerd.
Maar dat is vast lastig om te begrijpen.
Het verrast niemand dat jij Serious Request verdedigt. Jij bent net zo'n engnek.quote:Op zondag 14 december 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij betalen niets aan dat feest hoor, alleen de gemeente die het organiseert, dat heb ik al eens beargumenteerd.
Maar dat is vast lastig om te begrijpen.
Ik verdedig SR niet, ik kaart feitelijke onjuistheden aan.quote:Op zondag 14 december 2014 13:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het verrast niemand dat jij Serious Request verdedigt. Jij bent net zo'n engnek.
Jij houdt niemand voor de gek. Serious Request moet dood.quote:Op zondag 14 december 2014 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verdedig SR niet, ik kaart feitelijke onjuistheden aan.
Ik vind Serious Request een overbodig geworden volksfeestje.
Van der Hoorn was dat jaar ervoor speler van het jaar van Utrecht, moet je je eens voorstellen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit zware woorden, maar missen zal ik het niet als het verdwijnt.quote:Op zondag 14 december 2014 13:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij houdt niemand voor de gek. Serious Request moet dood.
Haha ja hooorrrr. Nr 1 3FM fanboy. Mij houd je niet voor de gek.quote:Op zondag 14 december 2014 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verdedig SR niet, ik kaart feitelijke onjuistheden aan.
Ik vind Serious Request een overbodig geworden volksfeestje.
Net als dat ik PSV fan ben inderdaad, ik heb ook nooit kritiek op PSV.quote:Op zondag 14 december 2014 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha ja hooorrrr. Nr 1 3FM fanboy. Mij houd je niet voor de gek.
Bilal Ould-Chikhquote:Op zondag 14 december 2014 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
Bilal en Tapia op de bank bij Twente, dat vind ik leuk. Tapia is een wereldspeler uit Peru.
ja jawel hoor ik zie je regelmatig kritiek hebben op P$V alweer onjuistheden van jouquote:Op zondag 14 december 2014 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als dat ik PSV fan ben inderdaad, ik heb ook nooit kritiek op PSV.
Utrecht was de betere ploeg.quote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef Tarado het volgende:
1e helft niet gezien maar hoorde op de radio dat het eigenlijk een makkie voor Ajax is/was, de 2-1 net niet meegekregen maar als ik onze vrienden Been en Van Halst moet geloven is het totaal anders, wat was het nou?
Wat een humor.quote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef Tarado het volgende:
1e helft niet gezien maar hoorde op de radio dat het eigenlijk een makkie voor Ajax is/was
Ajax goed eerste halfuur, laatste kwartier matig.quote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef Tarado het volgende:
1e helft niet gezien maar hoorde op de radio dat het eigenlijk een makkie voor Ajax is/was, de 2-1 net niet meegekregen maar als ik onze vrienden Been en Van Halst moet geloven is het totaal anders, wat was het nou?
Ja, zo werkt het dus ook bij 3fmquote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ja jawel hoor ik zie je regelmatig kritiek hebben op P$V alweer onjuistheden van jou
Peen en Halst zijn dan ook niet objectiefquote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef Tarado het volgende:
Jan van Halst fapt liever op Ziyech en Mokotjo.quote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Peen en Halst zijn dan ook niet objectief
ga je ook voor het glazen huis slapen???quote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het dus ook bij 3fm
Eindelijk een betrouwbare mening.quote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax goed eerste halfuur, laatste kwartier matig.
Ja, leuk.quote:Op zondag 14 december 2014 13:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ga je ook voor het glazen huis slapen???
Waarom moest Day-V dan lachen?quote:
Zijn Twentevoorkeur is wel zielig jaquote:Op zondag 14 december 2014 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan van Halst fapt liever op Ziyech en Mokotjo.
Die heeft maar oog voor een: wij zijn Ajax, wij zijn de beste (maar vertikken het om 3pnt veilig te stellen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgens mij heeft ajacied422 een oogje op je lol
Die hoopt dat Ziyech aan zijn sterfbed zit.quote:Op zondag 14 december 2014 13:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn Twentevoorkeur is wel zielig ja
Mja, Twente spreekpop is het dan ook niet voor niets.quote:Op zondag 14 december 2014 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan van Halst fapt liever op Ziyech en Mokotjo.
Als Twente zich in gaat graven niet.quote:Op zondag 14 december 2014 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens denken jullie dat PSV gewoon zal winnen?
Wie moet er scoren? Torgeir Beurven?quote:Op zondag 14 december 2014 13:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Twente zich in gaat graven niet.
Ik denk eerder zijn grootste nachtmerrie : Ruud van Nistelknooiquote:Op zondag 14 december 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hoopt dat Ziyech aan zijn sterfbed zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |