inderdaad, kon niet anders dan een pilot zijn voor een slechte reli-tv serie...quote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef Humberto-T het volgende:
Left behind (20-4)
http://m.imdb.com/title/tt2467046/
Helaas twee uur van mijn leven aan dit misbaksel van een film besteed.
Nicolas Cage zal wel om geld verlegen zitten en/of niets meer om een goed script geven.
In het kort het verhaal, geen spoiler alert, man en dochter hebben problemen met echtgenote die helemaal op de religieuze toer gaat. Man wil vreemd gaan, dochter is het niet eens met het geloof van mama, papa is als piloot onderweg. Poef, opeens alle gelovigen in de hemel, moslims zijn helaas het haasje in de film, papa moet helaas een noodlanding maken in z'n Boeing zonder gelovige Co-piloot.
Einde van de film die eigenlijk als een soort van pilot aanvoelt van een erg saaie tv serie die na 1 seizoen wordt gecanceld.
Mensen blijf aub weg van dit drama.
Cijfer:
Imdb 3/10
Mijn cijfer:2/10 (dochter is wel een prettige verschijning, idem voor de stewardess)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil deze film ook erg graag zien, maar heb hem nog nergens kunnen krijgen.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
Nightcrawler (2014) - IMDb
[ afbeelding ]
Lou is een crimineeltje met een scherpe kop. Altijd bezig met zichzelf te verbeteren, om meer geld binnen te harken. Op een avond is hij ooggetuige van een stel freelance cameramannen die een ongeluk filmen. Hij besluit dit ook op te pakken en zo zijn slag te slaan.
Man, tijdje geleden dat ik zo'n creep heb gezien in de hoofdrol van een film. Ik weet niet of hij een autist moet voorstellen, maar godverdomme wat speelt Gylenhaal dit goed. Beetje a la Rosamunde Pike in Gone Girl, maar dan leiper. Goede film, vol verbazing zitten kijken.
Imdb: 8.1
Ik 8,5
Kon mij niet echt bekoren deze filmquote:Op woensdag 31 december 2014 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
The Hunger Games: Mockingjay - Part 1
[ afbeelding ]
Na lang wikken en wegen gisteren toch maar naar de bios gereden om het derde deel van 'The Hunger Games' te zien. In de recensies had ik weinig positiefs gelezen en daarom lang getwijfeld, maar uiteindelijk toch gegaan, omdat ik de eerste twee films sterk vond en de boeken ook.
Dus met een kritische houding gekeken, maar ik moet zeggen dat het me alles meeviel. Het idee dat er weer bij een laatste boek 2 films gemaakt worden vond ik goed uitgevoerd. Er wordt in de hele film duidelijk een doel gezet en deze wordt ook gehaald. Dat vond ik bijvoorbeeld bij de Hobbit en Harry Potter stukken minder.
Een goede toevoeging was in mijn ogen de focus op de innerlijke strijd bij Katniss Everdeen (Jennifer Lawrence), iets wat in het boek wat minder centraal stond. En ook de ontwikkeling rondom het karakter van Peeta Mellark (Josh Hutcherson) vond ik erg sterk neergezet.
Dus al met al voor mij wel een geslaagd bioscoopavondje![]()
IMDB: 7,2
Ik: 7,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:57 schreef casper019 het volgende:
PREDESTINATION
Acteer prestaties waren prima. Maar wel zeer ingewikkelde film, uiteindelijk snapte ik nog niet alles
miss kan iemand me dat uitleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Wat vond je niet goed afgewerkt aan het verhaal?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:11 schreef johnson555 het volgende:
Moon
Astronaut Sam Bell (Sam Rockwell) leeft al bijna drie jaar op de maan in opdracht van Lunar Industries. Hij leeft daar een eenzaam bestaan, heeft amper contact met zijn vrouw Tess en driejarige dochter Eve door een defecte satelliet. Zijn enige maatje aan boord is Gerty: een robot. Twee weken voordat hij naar Aarde mag terugkeren krijgt Sam gezondheidsproblemen waardoor hij een bijna fataal ongeluk krijgt. Als hij hiervan herstelt krijgt hij zeer onverwachts bezoek. Samen met de bezoeker doet Sam een grote ontdekking.
Kwam al een keer langs volgens mij. Leuke film, leuke setting, leuke verhaal.
Plot is eigenlijk snel doorzien als je goed oplet.
IDMB: 8
Ik: 7.5
Ben t wel eens met de IMDB-cijfer, maar t verhaal mocht wel iets beter afgewerkt worden.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat vond je niet goed afgewerkt aan het verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ondanks deze punten toch een 8 waard gezien de kwaliteit van sommige films laatste tijd.
Gelijk ook maar de tweede review geven
12 Years a Slave (2013) - IMDb
Noord-Amerika negentiende eeuw. Solomon Northup (Ejiofor), een ontwikkelde zwarte man met een talent voor muziek, woont met zijn vrouw en kinderen in Saratoga, New York. Op een dag wordt hij ontvoerd en verkocht als slaaf. Niemand luistert naar Solomon wanneer die beweert een vrij man te zijn. Terwijl hij de gruwelheden van het leven als een slaaf moet ondergaan, droomt hij van een terugkeer naar huis.
Bekende en zeer sterke film. Gevoelig natuurlijk vanwege de geschiedenis erachter.
Vertelt toch een persoonlijke verhaal van iemand, die dit keer niet geimporteerd is uit Afrika maar ontvoerd is uit New York (waar overigens slavernij nog steeds geldig was).
Wel een vraag voor de kennersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie!
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]Mijn hoofd ging wel tollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |